Planificador De Rutes Tomtom

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Planificador De Rutes Tomtom

Entrada Autor: Geroni » dg. ago. 23, 2009 8:53 pm

A la pagina Tomtom i he vist que han posat aquest planificador de rutes: :cool: :cool:
http://routes.tomtom.com/t/#/
Un altra mes,tipus google maps.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Re: Planificador De Rutes Tomtom

Entrada Autor: Lujoisla » dg. ago. 23, 2009 11:46 pm

esta muy bien
gracias jesus, me lo guardo en favorito
Luis & Mª Carmen

ImatgeImatge

SOCIO DE AMM Nº 15.258

nargoni
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 11:29 am

Entrada Autor: nargoni » dl. ago. 24, 2009 11:15 am

Està bé.

Jo quan he llegit el títol m'he pensat que era una mètode d'introducció de rutes al TOMTOM. Que al menys el meu no ho permet. No hi ha manera de posar punts intermitjos a una ruta.

He trobat un altra aplicació (sygic) que si permet fer una ruta, passant per tants llocs com vulguis, introduint-los fàcilment des de la pantalla.
Funciona en mòbils amb Symbian, Windows mobile, iPhone, i Android.

A més li podem carregar els radars. Lo dolent es que no sap parlar català.

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. ago. 24, 2009 12:17 pm

Gràcies Jesús,
M'he entretindré una estona.
:razz: :razz: :razz:

Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Entrada Autor: Amoteros » dl. ago. 24, 2009 5:11 pm

Aquet del tomtom no et deixa corregir per on voldríes anar.Lo bó que te es que t'informe del trafic,les obres i els accidents.Una altra cosa bona que te es que t'envíe per un lloc o un altre segons l'hora que siga,de aquesta manera no et trobes embussos.

M'agrada mes el de google maps: http://maps.google.es/ mes que res per que puc arrastrar el recorregut per a on m'interese anar.
Amoteros l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 24, 2009 5:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salutacions.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. ago. 25, 2009 12:34 am

En sembla que per aquí encara hi ha molta gent que no coneix el TYRE. :roll:

El TYRE, és un programa per preparar rutes basat amb el Google mapps amb l'afegit de poder passar aquestes rutes directament al TOM TOM.

Per si no el coneixeu aquí teniu l'enllaç.

http://translate.google.com/translate?u ... en&ie=UTF8

Ah...!!!! el podeu descarregar lliurement sense pagar ni un €, tant sols demanen algun donatiu i és pot baixar ja en Català.

Jo diria que és millor que el Google Mapps ja que permet fins hi tot de canviar els punts intermitjos de la ruta un cop feta. Quant creus que esta ben feta la ruta, cliques a "enviar al Tom Tom" i ja la tens a dins del navegador. ;)
Feu-hi una ullada que val la pena.

Salut.
Salut i kilómetres

Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Entrada Autor: Amoteros » dt. ago. 25, 2009 12:56 am

Jo si el coneixia,peró no em fiaba molt de tindre que instalar coses.Si dius que es de total confiantza ho tindré que probar.Gracies.
Salutacions.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. ago. 25, 2009 9:18 am

[quote user="Siono1000" post="88130"]En sembla que per aquí encara hi ha molta gent que no coneix el TYRE. :roll:

El TYRE, és un programa per preparar rutes basat amb el Google mapps amb l'afegit de poder passar aquestes rutes directament al TOM TOM.

Ah...!!!! el podeu descarregar lliurement sense pagar ni un €, tant sols demanen algun donatiu i és pot baixar ja en Català.

Jo diria que és millor que el Google Mapps ja que permet fins hi tot de canviar els punts intermitjos de la ruta un cop feta. Quant creus que esta ben feta la ruta, cliques a "enviar al Tom Tom" i ja la tens a dins del navegador. ;)

Salut.[/quote]

El TYRE està pensat per crear rutes pel TomTom.

Hi ha el ITNConverter que és molt semblant però permet llegir i creat rutes en molts formats diferents: TomTom, Garmin, Becker, Google Eath, Google Maps, etc

nargoni
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 11:29 am

Entrada Autor: nargoni » dt. ago. 25, 2009 9:49 am

Si, es cert que hi ha el Tyre, però no l'he provat, per que no em va al meu ordinador (ubuntu)... i possiblement no es deu saber connectar amb el meu tomtom, que tot just fa una setmana que està a la venda.

Ja miraré de posar un windows quan tingui temps, o no... ;)

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. ago. 25, 2009 10:38 am

[quote user="Siono1000" post="88130"]En sembla que per aquí encara hi ha molta gent que no coneix el TYRE. :roll:

Salut.[/quote]

Qui ho havia de dir fa uns mesos que t'hi veuríem tan posat .... ja jaaaa a que enganxa la conya aquesta ?
-----------

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. ago. 25, 2009 9:35 pm

[quote user="nargoni" post="88149"]Si, es cert que hi ha el Tyre, però no l'he provat, per que no em va al meu ordinador (ubuntu)... i possiblement no es deu saber connectar amb el meu tomtom, que tot just fa una setmana que està a la venda. [/quote]

Has provat d'engegar el Tyre amb «wine» ?
A mi em dona problemes però encara no m'hi he entretingut.

[quote user="nargoni" post="88149"]Ja miraré de posar un windows quan tingui temps, o no... ;)[/quote]
No cal pas empastifar el pc amb coses rares ;)
Si no hi ha mes remei sempre es pot crear una màquina virtual amb VirtualBox o VmWare i a dins posar-hi un «hasefroch» :cool:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”