La mala sort
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Re: La Mala Sort
Molta paciencia Cristina que ara toca recuperar-se ben aviat, i molts anims que ja veuras com sera un altre anecdota per explicar..
Molts petons i salut.
Molts petons i salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
No vull dir que sigui la causa,pero jo,personalment,a les rotondes els hi tinc molta por,pues es alli on els camions quan acaben de ficar gasoil,els vesa el diposit.Mes de una vegada es pot veure el fil d`aquest o bè oli.
Repeteixo:les rotondes son molt perilloses.
Degut a els vesaments que he anomenat,al ploure les converteixen en una pista de patinatge.Ull pues. :eyes :eyes
Repeteixo:les rotondes son molt perilloses.
Degut a els vesaments que he anomenat,al ploure les converteixen en una pista de patinatge.Ull pues. :eyes :eyes
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Reitero l'expresió de tots els companys QUINA PUTADA!!!!
En fi, els que la tingueu més a la vora, doneu-li molts :kiss :kiss :kiss i molts records de part meua.
Cris.... que et recuperis aviat.
;) ;)
En fi, els que la tingueu més a la vora, doneu-li molts :kiss :kiss :kiss i molts records de part meua.
Cris.... que et recuperis aviat.
;) ;)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Albert" post="87840"]Holaaaa,
[quote user="Randy-650" post="87839"][quote user="ARBE" post="87835"]jo la propera amb abs... ho tinc molt clar.
[/quote]
No ha dit si va patinar la roda degut a una forta frenada o per falta d'adherència. I en aquest últim cas, ja pots portar ABS, ja...... :tremolant[/quote]
Li sembla que potser estava humit, en cap cas va ser una forta frenada. La veritat es que jo també vaig caure aquesta setmana en una rotonda, vaig haver de frenar i no se com que la moto se’m va inclinar i en va caure cap a la dreta, curiosament jo vaig sortir amb un cop a la cama esquerra???
Vull dir que amb això que de vegades no saps com i ets a terra, especialment si vas a poc a poc.
El ABS potser li hauria arreglat o potser no, però si no el portes segur que no t’arregla res. A mi no em va servir, però es que ja estava aturat!!!
:???: :???: :???:[/quote]
Doncs mira, posats a treure els draps bruts, la Mercé i jo també varem caure la setmana pasada a Miami platja. Varem passar per un pas d'aquets que hi ha per sota de la via del tren, i havia una mica d'aigua, vaig obrir una mica el gas per pujar la rampa (suposo, perqué n'hi me'n vaig adonar) i catacrac la moto la Mercé i el Joan per. terra. Diagnostic.....una rascadeta cada un a la cama, la moto la Mercé i jo. Després ens varem fotre una mariscada i cap a casa amb l'amor propi per terra. (el meu, esclar)
:b9 :b9
[quote user="Randy-650" post="87839"][quote user="ARBE" post="87835"]jo la propera amb abs... ho tinc molt clar.
[/quote]
No ha dit si va patinar la roda degut a una forta frenada o per falta d'adherència. I en aquest últim cas, ja pots portar ABS, ja...... :tremolant[/quote]
Li sembla que potser estava humit, en cap cas va ser una forta frenada. La veritat es que jo també vaig caure aquesta setmana en una rotonda, vaig haver de frenar i no se com que la moto se’m va inclinar i en va caure cap a la dreta, curiosament jo vaig sortir amb un cop a la cama esquerra???
Vull dir que amb això que de vegades no saps com i ets a terra, especialment si vas a poc a poc.
El ABS potser li hauria arreglat o potser no, però si no el portes segur que no t’arregla res. A mi no em va servir, però es que ja estava aturat!!!
:???: :???: :???:[/quote]
Doncs mira, posats a treure els draps bruts, la Mercé i jo també varem caure la setmana pasada a Miami platja. Varem passar per un pas d'aquets que hi ha per sota de la via del tren, i havia una mica d'aigua, vaig obrir una mica el gas per pujar la rampa (suposo, perqué n'hi me'n vaig adonar) i catacrac la moto la Mercé i el Joan per. terra. Diagnostic.....una rascadeta cada un a la cama, la moto la Mercé i jo. Després ens varem fotre una mariscada i cap a casa amb l'amor propi per terra. (el meu, esclar)
:b9 :b9
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Cristina, ànims i recupera't ben aviat.
Ostres, em sembla que anem més «al tanto» a la carretera i al afluixar o parar potser ens relaxament una mica massa :|
Ostres, em sembla que anem més «al tanto» a la carretera i al afluixar o parar potser ens relaxament una mica massa :|
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Caram, doncs quin mal tràngol! tot i què valenta! :(
Anima't Cristina que no serà res. Recupera't bé i gaudeix d'unes vacances imprevistes encara que no les millors, és clar.
Per cert, que com no sabia ben bé quin ós era aquest ho he buscat al googl i és una típica lesió futbolera, hehe!

I per distreure't una mica pots escoltar aquest grup: http://www.myspace.com/tibiayperone
Una abraçada!
Anima't Cristina que no serà res. Recupera't bé i gaudeix d'unes vacances imprevistes encara que no les millors, és clar.
Per cert, que com no sabia ben bé quin ós era aquest ho he buscat al googl i és una típica lesió futbolera, hehe!

I per distreure't una mica pots escoltar aquest grup: http://www.myspace.com/tibiayperone
Una abraçada!
Josey Wales l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 21, 2009 9:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
Ostres quina mala sort
Jabeuras que cuatre dies i ja turneras amuntar en la moto
(al tantu am les rutondes)
:666 :666 :enfadat :enfadat :wall :wall
Jabeuras que cuatre dies i ja turneras amuntar en la moto
(al tantu am les rutondes)
:666 :666 :enfadat :enfadat :wall :wall
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
¡Renoi!,que et milloris ben aviat,anims i endevant.
Una abraçada de la Tensi i meva. :kiss :kiss :kiss
Una abraçada de la Tensi i meva. :kiss :kiss :kiss
.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Cristina, cuida't i un petó des de Girona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Espero que no sigui res i et recuperis aviat.
Vssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Vssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
[/quote]
[quote user="Albert" post="87799"]Hola,
Només vull comunicar-vos que la Cristina_tgn va tenir ahir una caiguda tonta en la frenada d’una rotonda a Cambrils. Li va marxar del davant i li va caure la moto al damunt del peu.
[/quote]
;)
[/quote]
[quote user="Albert" post="87799"]Hola,
Només vull comunicar-vos que la Cristina_tgn va tenir ahir una caiguda tonta en la frenada d’una rotonda a Cambrils. Li va marxar del davant i li va caure la moto al damunt del peu.
[/quote]
;)
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 22, 2009 2:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Anims !!!!! val més que no sigui res i quedi en una anecdote.....
Vssssss
Vssssss
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Avui he anat a veure la Cristina, com ja sabeu força avorrida però es va distraient amb els cel.ladors.....
S'ho ha prés amb prou filosofia, dilluns li donaran l'alta i a fer bondat. Ja en te una altra per explicar.
Ah! i us dona les gràcies per les vostres mostres d'ànim, aviat us ho podrà dir ella mateixa.
S'ho ha prés amb prou filosofia, dilluns li donaran l'alta i a fer bondat. Ja en te una altra per explicar.
Ah! i us dona les gràcies per les vostres mostres d'ànim, aviat us ho podrà dir ella mateixa.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: La mala sort
os3!!! No sabia res!!
he estat de vacances i ara a la feina em conecto i veig aixo!
A la tarda estare x valls l´anire a veure.
he estat de vacances i ara a la feina em conecto i veig aixo!
A la tarda estare x valls l´anire a veure.
Ex ...moltes coses
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
molts anims i una rapida recuperacio
una abraçada
:ksss
una abraçada
:ksss
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo també he estat uns quants dies missing. No en sabia res.
Quina ptada! Molts ànims, Cristina, i a prendre una mica de paciència.
Si et serveix de consol, jo també em vaig petar un peroné de la manera més tonta :halfcry
Quina ptada! Molts ànims, Cristina, i a prendre una mica de paciència.
Si et serveix de consol, jo també em vaig petar un peroné de la manera més tonta :halfcry
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Cristina, ANIMS !!!!!!
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Hola companys!!!
Gràcies a tots pel vostre suport, a través del foro, trucades de telèfon, visites.
Doncs si, com bé us van dir per aqui l´Albert i l´Anna, el dilluns em van donar l´alta al hospital.
Crec que ja els hi feia nosa, je, je. Per poc que no monto alguna sortida amb el personal motero del Pius, entre enfermeres, anestesistes, gent de manteniment i algun més que no he tingut temps de coneixer.
Pel que fa a l´accident l´Albert ho va explicar amb exactitud al començament del post, només puntualitzar que desprès de la caiguda un amic que venia amb la seva moto i algu més que caminava per la Riera de Cambrils em van aixecar la moto i amb un lleuger dolor al turmell, pensant jo que seria un petit esguinç, vaig enfilar de Cambrils cap a Vilabella (uns 40 km) amb el meu amic. Arrivats a casa vam deixar les motos i el colega va agafar el meu cotxe i cap al hospital de Valls, ahhh i aqui si que no vaig conduir jo, ja no podia...... :crys :crys :crys
Ara he d´estar unes sis setmanes amb guix, em van operar i van posar una "bisagra" el dilluns ke vé em treuran les grapes i apa a tornar a enguixar.
I a esperar i que passin les hores i els dies, uufffff!!!!!
I jo que tenia l´agenda plena per setembre :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Gràcies a tots pel vostre suport, a través del foro, trucades de telèfon, visites.
Doncs si, com bé us van dir per aqui l´Albert i l´Anna, el dilluns em van donar l´alta al hospital.
Crec que ja els hi feia nosa, je, je. Per poc que no monto alguna sortida amb el personal motero del Pius, entre enfermeres, anestesistes, gent de manteniment i algun més que no he tingut temps de coneixer.
Pel que fa a l´accident l´Albert ho va explicar amb exactitud al començament del post, només puntualitzar que desprès de la caiguda un amic que venia amb la seva moto i algu més que caminava per la Riera de Cambrils em van aixecar la moto i amb un lleuger dolor al turmell, pensant jo que seria un petit esguinç, vaig enfilar de Cambrils cap a Vilabella (uns 40 km) amb el meu amic. Arrivats a casa vam deixar les motos i el colega va agafar el meu cotxe i cap al hospital de Valls, ahhh i aqui si que no vaig conduir jo, ja no podia...... :crys :crys :crys
Ara he d´estar unes sis setmanes amb guix, em van operar i van posar una "bisagra" el dilluns ke vé em treuran les grapes i apa a tornar a enguixar.
I a esperar i que passin les hores i els dies, uufffff!!!!!
I jo que tenia l´agenda plena per setembre :enfaduu :enfaduu :enfaduu