La mala sort
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: La mala sort
Holaaaa,
Ei Cristina!! Quina alegria de veure’t per aquí ja lluny de les rígides normes de l’hospital!!!!
Segur que ja t’estàs passejant per casa, pujant i baixant escales, i fent-li no gaire cas als metges!
Cuida’t i a veure si et puc venir a veure un dia d’aquets. I fes bondat que la rehabilitació serà mes curta.
:jump :jump :ksss
Ei Cristina!! Quina alegria de veure’t per aquí ja lluny de les rígides normes de l’hospital!!!!
Segur que ja t’estàs passejant per casa, pujant i baixant escales, i fent-li no gaire cas als metges!
Cuida’t i a veure si et puc venir a veure un dia d’aquets. I fes bondat que la rehabilitació serà mes curta.
:jump :jump :ksss
Sort,
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Re: La Mala Sort
Gràcies Albert!! Quan vulguis venir ja ho saps, jo no surto gaire, je, je i no és perquè no en tingui ganes.
Tens la cerveseta assegurada.
Ens veiem!!
Tens la cerveseta assegurada.
Ens veiem!!
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Quina alegria Cristina de tornarte a llegir,aixó vol dir que tot vá bè.
Ara paciencia i a escriure devalent al forum. :kiss :kiss
Ara paciencia i a escriure devalent al forum. :kiss :kiss
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Ostressss!!!! ara feia dies que no em podia conectar i em trobo amb aixo.. :???: .
Sap molt greu Cristina, espero et vagi molt be la recuperacio i molt haviat puguis estar altre cop en ordre de marxa.
Una abrasada i un :kiss , ens veiem
Sap molt greu Cristina, espero et vagi molt be la recuperacio i molt haviat puguis estar altre cop en ordre de marxa.
Una abrasada i un :kiss , ens veiem
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Molts anims Cristina de cares a la recuperació!!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Ei Cristina m'alegro que estiguis per aqui, aixo vol dir que vas milloran. Ja veuras que d'aqui quatre dies tornes a donar guerra sobre dos rodes. :kiss :kiss :kiss

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Hola Cristina,
M'alegra saber que ja estas en procés de recuperació. Espero que se't faci curta.
Fins la propera.
:kiss :kiss
M'alegra saber que ja estas en procés de recuperació. Espero que se't faci curta.
Fins la propera.
:kiss :kiss
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, Cristina...no ens fotis aquests sustos! :eyes :eyes :eyes
Espero que et recuperis molt aviat i puguem compartir carretera plegats...et trobarem a faltar per Teruel.
Una forta abraçada...Can catxonda! :D :D :D
:kiss
Espero que et recuperis molt aviat i puguem compartir carretera plegats...et trobarem a faltar per Teruel.
Una forta abraçada...Can catxonda! :D :D :D
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ei cristina!
Volia passar el diumenge i no vaig poder...i ara estare uns dies que tampoc no podre
Com estas? ANims i ja saps que el que necessitis des de Reus t´ajudarem en tot el que podem!
Volia passar el diumenge i no vaig poder...i ara estare uns dies que tampoc no podre
Com estas? ANims i ja saps que el que necessitis des de Reus t´ajudarem en tot el que podem!
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Cristina, si poguessis anar de co-pilot a la KDD ja et portaria jo i així et distrauries.
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Quina ratxa que portem :tremolant
Ànims Cristina i, a recuperar-se aviat
Tu també Txurrumeca, cuida`t
Núria
Ànims Cristina i, a recuperar-se aviat
Tu també Txurrumeca, cuida`t
Núria
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Eih Cristina, un cop a casa les coses es veuen diferent. jo per distreurem, vaig jugar amb la xbox que un amic em va deixar. Anava matant les hores, i tot el que sortis per la pantalla dels jocs. Apa paciencia,
:cerv
:cerv
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Quina alegria llegir-te per aquí... això ja vol dir que estas millor! Ara a recuperar-se i fer bondat...
Fins aviat!
Quina alegria llegir-te per aquí... això ja vol dir que estas millor! Ara a recuperar-se i fer bondat...
Fins aviat!

- Cristina
- Presentats
Eiii!! Gràcies a tots. Des de la trinxera la guerra es veu d´una altre manera i no és la prespectiva que m´agrada.
Ufff! Ahir a la tarda em vaig conectar i vaig tancar ràpid el pc, em va agafar el baixon.
Quina enveja que em feu!
Ufff! Ahir a la tarda em vaig conectar i vaig tancar ràpid el pc, em va agafar el baixon.
Quina enveja que em feu!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Holaaaa,
Quan t’agafi el baixon em truques, que si puc et vinc a donar la tabarra fins que se’t passi!!!!!
Vinga, que quan te’n vulguis donar compte ja estaràs amb la moto una altra vegada!!!!
:cerv :cerv :cerv
Quan t’agafi el baixon em truques, que si puc et vinc a donar la tabarra fins que se’t passi!!!!!
Vinga, que quan te’n vulguis donar compte ja estaràs amb la moto una altra vegada!!!!
:cerv :cerv :cerv
Sort,
- Cristina
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="88349"]Eih Cristina, un cop a casa les coses es veuen diferent. jo per distreurem, vaig jugar amb la xbox que un amic em va deixar. Anava matant les hores, i tot el que sortis per la pantalla dels jocs. Apa paciencia,
:cerv[/quote]
Sergi gràcies pel consell, jo no sóc amant de cap de les maquinetes. Un amic està insistint en portar-me la WII, de moment no ho ha aconseguit.
:cerv[/quote]
Sergi gràcies pel consell, jo no sóc amant de cap de les maquinetes. Un amic està insistint en portar-me la WII, de moment no ho ha aconseguit.
- Cristina
- Presentats
[quote user="James Bond" post="88325"]Cristina, si poguessis anar de co-pilot a la KDD ja et portaria jo i així et distrauries.
Vsssssss
007[/quote]
Eiii! Gràcies Ramon no esperava menys de tu. Intento imaginar el pujar a la moto amb el guix i no m´en surto, necessitaria que em fessin la "sillita de la reina", ja, ja, ja.
Ahh! I distret també ho estaries tu o millor dit acollonit, ja, ja.
Vsssssss
007[/quote]
Eiii! Gràcies Ramon no esperava menys de tu. Intento imaginar el pujar a la moto amb el guix i no m´en surto, necessitaria que em fessin la "sillita de la reina", ja, ja, ja.
Ahh! I distret també ho estaries tu o millor dit acollonit, ja, ja.
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
:eyes ALE!!!!
QUINA MALA PATA!!!!! :enfadat
VINGA ÀNIMS!!!!! ;)
I SEGUR QUE DE GENT NO ET FALTA PERQUE ET TREGUI A PASSEJAR, OI???
PERÒ SI NECESSITES COMPANYIA, JO JA HE TORNAT DE LES MEVES LLARGUES VACANCES, AIXÍ QUE JA SAPS.
UN PETONÀS MOLT FORT :ksss
FINS AVIAT :roll:
QUINA MALA PATA!!!!! :enfadat
VINGA ÀNIMS!!!!! ;)
I SEGUR QUE DE GENT NO ET FALTA PERQUE ET TREGUI A PASSEJAR, OI???
PERÒ SI NECESSITES COMPANYIA, JO JA HE TORNAT DE LES MEVES LLARGUES VACANCES, AIXÍ QUE JA SAPS.
UN PETONÀS MOLT FORT :ksss
FINS AVIAT :roll:
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Ànims i endavant. Si puc fer res per tu, m'ho dius, que total estic al costat. Una abraçada meva i una altra de la Núria.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti, això no ho havia vist...
Veig que ja estàs a casa i que no va ser gaire (dins de la putada que representa).
MOLTS ÀNIMS!!! .............I BON NADAL!!! :kiss
Veig que ja estàs a casa i que no va ser gaire (dins de la putada que representa).
MOLTS ÀNIMS!!! .............I BON NADAL!!! :kiss