Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto
Moderador: Airald
-
Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
-
Contacta:
Entrada
Autor: Steelman » dv. ago. 28, 2009 3:49 pm
El piloto español Aleix Espargaró reconoció estar muy ilusionado de cara a su debut este fin de semana en la categoría 'reina' a la que llegará con el Pramac Racing como sustituto del finlandés Mika Kallio.
El catalán, que este año ha competido en dos carreras en 250cc, se convertirá en el español más joven en debutar en MotoGP ya que lo hará con 20 años tras cumplirlos a finales de julio. Además, lo hará como sustituto de un Kallio que ha dado el salto al Ducati oficial para reemplazar a Casey Stoner.
El barcelonés asegura que lo dará todo. "Este año, después de lo que desafortunadamente sucedió al inicio de la temporada, pude correr en la categoría de 250cc en dos ocasiones, Assen y Sachsenring, y conquisté una cuarta y una séptima posición. Está claro que no puedo esperar resultados similares en MotoGP, pero haré todo lo posible para corresponder a la confianza que me ha dado el equipo", indicó.
El de Granollers reconoció haber sido el primer sorprendido con la llamada del Pramac Racing. "Me he entrenado constantemente durante este periodo, mientras esperaba una llamada, pero no me esperaba pasar a la máxima categoría. Para mí será un verdadero honor poder correr para una marca tan prestigiosa como Ducati. Debo dar las gracias al Pramac Racing, que me ha elegido creyendo en mis cualidades", finalizó.
Ex ...moltes coses
-
Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
-
Contacta:
Entrada
Autor: Ramon_vfr » dv. ago. 28, 2009 4:31 pm
Cal parlar sempre de l'origen d'els pilots ?
Aquí ens parla de l'estat, la regió, la província i la ciutat, això no passa en cap més àmbit de la societat ni en cap més professió u ofici.
Ah !! es que han deixat el becari de torn perquè els periodistes estan de vacances.......
La premsa escrita TAMBÉ està molt malament :crys :crys :crys
MOLT LAMENTABLE ....... :( :( :(
Vsssssss
007
PS : Que hi dius tu Toni ? calia escriure-ho així ?
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 28, 2009 4:41 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
-
Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
-
Contacta:
Entrada
Autor: Ramon_vfr » dv. ago. 28, 2009 4:33 pm
M'en desciudava..... felicitats aleix !!!!!
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
El petit Princep
-
Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Entrada
Autor: Alucinamaripili » dv. ago. 28, 2009 11:53 pm
FORÇA ALEIX I ALS ESPARGARINS!!!

-
Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Entrada
Autor: Frank » ds. ago. 29, 2009 1:03 am
Per regla general, quan ho fan bé, son "el español...."
quan ho fan malament, son "el catalán....."
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

[/align]
-
mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
-
Contacta:
Entrada
Autor: mr.hornet » ds. ago. 29, 2009 11:54 am
Una de les coses que em fascinen del motociclisme y del mon motero en general es que et trobes agust amb un company, encara que no el coneguis de re amb el racó més perdut del mon, independentment del lloc on hagi nascut. Al igual que no tinc per costum preguntar mai per la condició sexual de les persones, tampoc ho faig amb el seu lloc de procedència, les persones son quelcom més important .
A mi personalment s´ em fot tres flautes els patriotismes d´ alguns anyorats, tant d´ aquí com els d´ allà, simplement per que no tinc pàtria ni nació.
M´ alegro molt de que l´ Aleix tingui aquesta oportunitat, per que es un gran pilot, i millor persona. Independentment de la lluita particular al cap de la cursa entre Rosi i Lorenzo, avui seré mes Aleix que mai.
Que tinguis la sort que les persones com tu es mereixen company.
-
Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » dl. ago. 31, 2009 9:00 am
No volia dir res per no ficar la pota, però ahir ens ho va confirmar: aquest xicot no serveix per portar una MotoGP. :roll:
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
-
Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Entrada
Autor: Xurrumeka » dl. ago. 31, 2009 9:15 am
[quote user="Randy-650" post="88690"]No volia dir res per no ficar la pota, però ahir ens ho va confirmar: aquest xicot no serveix per portar una MotoGP. :roll:[/quote]
i els que en saben cauen pel terra Randy, o sigui que no sé de què els serveix, al menys l'Aleix va acabar i puntuar !!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!
-
Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » dl. ago. 31, 2009 9:19 am
[quote user="Xurrumeka" post="88693"]
i els que en saben cauen pel terra Randy, o sigui que no sé de què els serveix, al menys l'Aleix va acabar i puntuar !!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
Xurrumeka, la propera cursa en parlem, aviam què tal. :lol:
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
-
Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Entrada
Autor: Sharky » dl. ago. 31, 2009 9:42 am
[quote user="Randy-650" post="88690"]No volia dir res per no ficar la pota, però ahir ens ho va confirmar: aquest xicot no serveix per portar una MotoGP. :roll:[/quote]
Home dona-li una mica mes de marge al xicot....
Salut.
Sharky l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 31, 2009 9:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
-
Xurrumeka
- Presentats
Entrada
Autor: Xurrumeka » dl. ago. 31, 2009 9:44 am
[quote user="Randy-650" post="88695"]
Xurrumeka, la propera cursa en parlem, aviam què tal. :lol:[/quote]
home Randy, vols dir que no és una mica prematur voler-te'l carregar a les primeres de canvi??????????
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!
-
Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Entrada
Autor: Oscar » dl. ago. 31, 2009 10:50 am
[quote user="Xurrumeka" post="88699"][quote user="Randy-650" post="88695"]
Xurrumeka, la propera cursa en parlem, aviam què tal. :lol:[/quote]
home Randy, vols dir que no és una mica prematur voler-te'l carregar a les primeres de canvi??????????[/quote]
Mentre no es foti una GALETA MARIA DORADA
de totes maneres ho veig una mica HEAVY que ara agafin la moto
com van dir ahir sense pujar gens abans. :eyes
Que gran aquest de Bilbao

-
Ramon_vfr
- Presentats
-
Contacta:
Entrada
Autor: Ramon_vfr » dl. ago. 31, 2009 9:57 pm
Randy, no siguis tant dur home !!!!
Dona li una mica de temps, deixa-li aprofitar l'oportunitat. ;) ;)
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
El petit Princep
-
mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
-
Contacta:
Entrada
Autor: mr.hornet » dt. set. 01, 2009 8:00 pm
S´ ha de recordar que l´Aleix a corregut amb Ducati, i que per portar una Ducati, s´ ha de ser de una pasta especial.
Molt be per l´ Aleix. :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
v.sss
-
Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
-
Contacta:
Entrada
Autor: Steelman » dv. set. 18, 2009 6:51 pm
Doncs res...que l´Aleix ja no correra aquesta temporada a MotoGP
Traduccio del Italia del GOOGLE TRANSLATE ha escrit:Niccolo Canepa correrà al Gran Premi de Portugal a Estoril. La decisió va ser presa aquest matí, però ahir a la nit, després d'una reunió amb Ducati, la balança es va inclinar a favor del pilot italià.
"Jo hauria preferit per executar Espargaró - va dir descaradament Campitoti Paul - perquè llavors tindria més informació per decidir qui serà la segona moto el 2010, amb Kallio com jo ja renovat, però no va ser possible".
Malgrat la decisió, probablement, eren qüestions d'imatge, el pilot italià i la por que impedeix als impactes negatius Nicholas hauria estat possible.
"De moment, per tant, seguir així. L'equip Pramac també està mirant al seu voltant per Moto 2. Si marc Moriwaki i amb un patrocinador que no sigui l'equip de MotoGP ", va concloure Campinoti.
http://www.gpone.com/news/News.asp?NNews=5369
Ex ...moltes coses
-
Xurrumeka
- Presentats
Entrada
Autor: Xurrumeka » dc. oct. 07, 2009 10:06 am
[quote user="Steelman" post="90634"]Doncs res...que l´Aleix ja no correra aquesta temporada a MotoGP[/quote]
Doncs res.............QUE JA ÉS OFICIAL, LA TEMPORADA VINENT L'ALEIX CORRERÀ AMB DUCATI A L'EQUIP PRAMAC !!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!
-
Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Entrada
Autor: Albert » dc. oct. 07, 2009 10:20 am
Holaaaa,
Doncs les meves felicitacions per l’Aleix que en un no res ha convençut als capos de Ducati per que li donin una oportunitat per l’any que ve.
Potser no es el millor equip per demostrar gaires coses, però per alguna cosa ha de començar, no Randy?
;) ;) ;)
Sort,
-
Xurrumeka
- Presentats
Entrada
Autor: Xurrumeka » dc. oct. 07, 2009 10:25 am
[quote user="Albert" post="92343"]Potser no es el millor equip per demostrar gaires coses, però per alguna cosa ha de començar, no Randy?[/quote]
Potser no serà el millor equip però per descomptat que ÉS LA MILLOR MARCA !!!!!!!!!!
PD: que busques brega?????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!
-
Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Entrada
Autor: Albert » dc. oct. 07, 2009 10:34 am
Holaaaa,
[quote user="Xurrumeka" post="92344"]
Potser no serà el millor equip però per descomptat que ÉS LA MILLOR MARCA !!!!!!!!!!
PD: que busques brega?????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Per descomptat que no busco brega!!! I amb tu menys, que no ho saps que t’estimo molt??
Me’n he cuidat molt de dir res de la marca!!!
:tremolant :tremolant :tremolant
Sort,
-
Tramunt
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Entrada
Autor: Tramunt » dc. oct. 07, 2009 7:10 pm
Enlloc regalen res i si l'Aleix te aquesta opurtunitat es que la mareix.
Ara, jo vec un problema l’any que ve en motogp, masses espanyols!!
A 125cc, Dorna fa un parell d’anys ja va “recomenar” nova gent i no espanyola.
Si no hi varietat de procedencies, les carreres sols les miraran a 4 paisos, i això no interessa a ningú.