Entran 3 señoras jubiladas a la piscina cubierta, y el socorrista se pone a pensar: ahora veremos la faena que me van a dar estas.
La primera se tira al agua de cabeza y hace 2 piscinas, sale del agua y el socorrista fascinado le pregunta, como es que nadaba tan bien
a lo que ella responde:
- Cuando yo era joven fui campeona de españa en Natación.
La segunda se tira y hace 4 piscinas (el socorrisa no se lo creia)
s- Y usted?
- Yo fui campeona del mundo en natacion en mi juventud.
Va la tercera se tira y hace seis piscinas super rapido, el socorrista con las manos en la cabeza pregunta:
- Si sus amigas fueron campeonas de España y del Mundo.. ¿usded que...?
- ¿YO? Puta en Venecia
HUMOR
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Mol bo Rime, un que ma l’han explicat aquest mati.
Això que van un monjo i una monja fen camí i se’ls i fa fosc troben una cabanya per passar la nit, sopen i desprès de resar les oracions pertinents es posen a dormir un a cada costat de cabanya al quart d’hora comenta la monja que te fred i el monjo mix adormit s’aixeca i li posa una manta a sobra, passen deu minuts i torna comentar tinc fred i el monjo li posa una altre manta, no passen ni deu minuts que un altre vegada la monja que te fred i el monjo li comenta i si féssim al mateix que els casats i la monja que feia rato que ho esperava accepta, dons comenta al monjo a partir d’ara si tens fred t’aixeques i buscas la manta.
Això que van un monjo i una monja fen camí i se’ls i fa fosc troben una cabanya per passar la nit, sopen i desprès de resar les oracions pertinents es posen a dormir un a cada costat de cabanya al quart d’hora comenta la monja que te fred i el monjo mix adormit s’aixeca i li posa una manta a sobra, passen deu minuts i torna comentar tinc fred i el monjo li posa una altre manta, no passen ni deu minuts que un altre vegada la monja que te fred i el monjo li comenta i si féssim al mateix que els casats i la monja que feia rato que ho esperava accepta, dons comenta al monjo a partir d’ara si tens fred t’aixeques i buscas la manta.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà