Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Mar
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Aventura Patagonia .- Gener 2010

Entrada Autor: Mar » dl. ago. 31, 2009 10:50 pm

........... tot al seu lloc.........
jo estic investigant sobre els animals de la Patagonia.
així que pogui , en posaré més
Mar l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 31, 2009 11:03 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. ago. 31, 2009 10:54 pm

Floreta, el vídeo millor posa'l a la cerveseta :D :D :D

Així tot queda mes endreçat ;) ;) ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. set. 01, 2009 12:46 am

Carai carai, quieta no hi pares pas gaire per no dir gens.

Quedo acollonit. :eyes

I tothom seguint i colabarant amb , bè, jo nomès seguint :oops: .

Quina envenja.

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Les Fonts D´informació.

Entrada Autor: Albert G » dt. set. 01, 2009 2:49 pm

[quote user="Mareta" post="88767"].... continuant amb temes importants:

INFORMACIÓ per l´Aventura.

Si anesim amb viatge organitzat.... aquest punt ja l´hauria obviat, però no es el nostre cas. Nosaltres no anem amb viatge organitzat però intentem anar el més organitzats posible.

Proper pas: hem de recollir informació del lloc on anem.
En Pasqual , que per cert, ho coneix tot , em va recomanar la llibreria Altair de Barcelona, santa santorum dels viatgers consagrats i meca providencial i divina per a mí.

Aquest matí i aprofitant que he deixat la 1200 a la revissió dels 20.000 kms, amb la meva mare i de manera totalment improvissada i rápida , ens hem embarcat rumb a Barcelona. Com sempre, al fer les coses a batsegades i d´una manera totalment espontánea, no portaba l´adreça del lloc en questió.

L´Albert GTR , que es un megacrack informàtic sempre que no estigui fent bronzo a LLançà, m´ ha donat rápidament l´adreça i [rainbow]també he aprofitat per fer-li menjar unes paraules seves del fil de la Transpirinaica on em va escriure i diré +/- menys textual..... Eva deixat estar de "collonades" i fes com el Panotxa i en George que van a Nordkap.
AlbertGTR, ho sento , però ... aquesta vegada marxo jo une mica més lluny :kiss

Malgrat soc de pagés i anar a la City m´impossa, Altair ha sigut de molt bon trovar :

Sommiar és gratis

Evidenment , unaltre font que utilitzem per a treure informació és internet. És el medi més assequible i ràpid.

Apa, a totes i tots i en especials a TOTS ELS RAMONS :kiss :kiss[/quote]

Aixi m'agrada, ara ja ser que hi he posat el meu granet de sorra ...... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 01, 2009 2:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. set. 01, 2009 9:25 pm

[quote user="Siono1000" post="88787"]Renooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!! :shock: :shock: :shock:

La Patagonia si que ne's de llaminera, fins hi tot he estat investigant una mica per internet hi he trobat aquesta página que veig força interessant, no sé si la conexeu.

http://rutanacional40.com/

M'esteu fent entrar el cuc d'anar a veure La Patagonia aquesta.

Que vagi molt be tot i Mareta no et preocupis massa que l'Espia és una bona roda per seguir i et cuidarà com a una nena petita.

L'únic que has de fer és practicar un temps sobre terra per coneixer les reaccións de la moto derrapant i el toc de'ls frens.

Feu molta enveja "bandidus".

Salut.[/quote]

Siono, seguiré els teus consells.
Ens veiem a ala KDD .
Records a la teva Sra.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. set. 01, 2009 9:28 pm

[quote user="Biel i Avril" post="88798"]En aquest enllaç que ha posat el Sr. Siono1000, hi ha informació de la província de Chubut. Si tinguéssiu de passar per allà els nostres titets patagònis estan al Govern. Si us cal alguna cosa ho dieu.

Petons a tothom !!!!![/quote]

Ostres, MOLTES I MOLTES GRACIES.
Així que acabi l´intendéncia ( es a dir en Pasqual) la confecció de la ruta, si hi pasem os demanarem ajuda.
En cualsevol cas moltes gracies per endevant :kiss .

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. set. 01, 2009 9:39 pm

[quote user="James Bond" post="88805"]Floreta, el vídeo millor posa'l a la cerveseta :D :D :D

Així tot queda mes endreçat ;) ;) ;)[/quote]

Bond.......gracies per els teus consells sobre el casc.

Despres de la nostre conversa i de tornada cap a casa , m´han trucar de Martín i Conesa per a dir-me que la moto ja estaba de la revissió dels 20.000 kms.
He recordat que tenia el casc a Torroella, però he pensat que ja que son tant amables , m´en deixarien un.

Total despres de parlar amb en Carlos i en Pau I comprobar que dins un casc integral m´afogo.... he acabat amb un casc de ENDURO. No pesa res i el camp de visio és brutal !!!!!:

Imatge

Així donç... ja tinc casc per anar a LA FÍ DEL MON : USSHUAIA.

JA FALTA UNE MICA MENYS Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. set. 01, 2009 9:45 pm

[quote user="Vendetta" post="88819"]Carai carai, quieta no hi pares pas gaire per no dir gens.

Quedo acollonit. :eyes

I tothom seguint i colabarant amb , bè, jo nomès seguint :oops: .

Quina envenja.[/quote]

No saps lo molt que apreciem TOTS els vostres comentaris i consells.
Pensa que hi han moltes coses que s´ens escapan i gracies als vostres apunts i ajuda tot és molt més sençill.
També voldría afegir que he rebut un munt de privats d´ alguns de vosaltres( que fins i tot abans d´obrir-los he pensat.... a veure ara qué he fet malament) amb temes molt interesants, com per exemple la proximitat del rally ex Dakar, tema sponsors, tema assegurança i de persones que no m´esperaba ni de bon tros.

A TOTES I TOTS UN MUNT DE GRACIES :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 02, 2009 8:03 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Re: Les Fonts D´informació.

Entrada Autor: Eva » dt. set. 01, 2009 9:49 pm

[quote user="Albert GTR" post="88857"]

Aixi m'agrada, ara ja ser que hi he posat el meu granet de sorra ...... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ja saps que sí. :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 01, 2009 9:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. set. 02, 2009 3:58 pm

Perque avui és avui......i abans que tingui una crisis i em pregunti novament el sentit de Patagonia......... una canço molt adeient:
[youtube]g7z_vFfaSaY[/youtube]

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. set. 02, 2009 4:02 pm

Bones!!!

Ara mateix t'envio un privat amb el mail d'un que conec que hi va ser fa un parell d'anys amb la seva pròpia moto, et podrà ajudar pel tema de la ruta.

Quin viatge senyora... quin viatge!!!

Fins aviat!
Imatge

Eva
Presentats

Començem Amb Les Pistes De Sorra

Entrada Autor: Eva » dc. set. 02, 2009 10:24 pm

Avui he volgut començar a posar fil a l'agulla.

Com que encara no tinc preparada la 800 , he pensat que per enfrontar-me a les pistes millor quatre rodes que dues. Així dons i aprofitant que en Farnés es va oferir per deixar-me el seu quad, m´he armat de valor i cap a buscar camins de sorra.

Francament això d´anar en quad no es pas lo meu:
- per girar fa falta molta força ,
- fa molt de soroll ( em semblava que em perseguien 5 motos )
- he anat tremolant desde el moment que he agafat el camí fins que l´he deixat degut a les roderes dels tractors,
- m´han perseguit uns gossos i entre el pànic i la foscor de la nit , quasi vaig a pastar fang dalt a baix del marge

Resumint , el primer round amb les pistes ha sigut pitjor del que esperava.

Com que el lema d´aquest foro és No imatge = No sortida.....
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 02, 2009 10:59 pm

Mareta, cada dia ens sorprens més! :lol:

Ara amb un quad??????????? :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. set. 03, 2009 4:45 am

[quote user="Randy-650" post="89041"]Mareta, cada dia ens sorprens més! :lol:

Ara amb un quad??????????? :eyes[/quote]

Home , Randy, per fer camins no podía pas anar-hi en patinet ;) . I amb les rodes que porto a la 1200 en menys de 1km hauria fet més petons a terra que el papa de roma en un parell d´anys :D :D .

De totes maneres, jo no había anat mai en quad i ho vaig trovar un perill. De ben segur que un quad no em faria pas treure el son, malgrat li vaig trovar el seu puntet quand vaig apendre a girar a cops de gas i entrevessant el quad.

Divendres encarrego les rodes de la f800gs i la propera setmana amunt i avall per el plá a fer polç. :kiss

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 03, 2009 12:34 pm

Mareta, aqui tens una tabla amb els diferents pneumàtics off d'avui en dia. Crec que et poden anar bé els de la columna 2:

Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. set. 03, 2009 8:45 pm

Holaaa,

[quote user="Randy-650" post="89088"]Mareta, aqui tens una tabla amb els diferents pneumàtics off d'avui en dia. Crec que et poden anar bé els de la columna 2:

[/quote]

Randy, per el que vol fer la Eva em sembla millor els de la columna 3. Vol posar-los a la 800 per aprendre a enfrontar-se a tota mena de pistes sense por. Millor anar ben calçada específicament per a pista, serà mes segur.

:smile: :smile: :smile:
Sort,

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. set. 04, 2009 12:02 am

[quote user="Albert" post="89156"]Holaaa,

[quote user="Randy-650" post="89088"]Mareta, aqui tens una tabla amb els diferents pneumàtics off d'avui en dia. Crec que et poden anar bé els de la columna 2:

[/quote]

Randy, per el que vol fer la Eva em sembla millor els de la columna 3. Vol posar-los a la 800 per aprendre a enfrontar-se a tota mena de pistes sense por. Millor anar ben calçada específicament per a pista, serà mes segur.

:smile: :smile: :smile:[/quote]

Bones!!!

Crec que també seria bó algun model de la columna 3, inclús no seria un gran disparat estirar-se fins a la columna 4 i posar uns Karoo Traveller de Metzeler, pel que he llegit en altres fòrums te molt bon compromís entre asfalt i off-road, sobretot la durada en kms i la duresa de la goma, molt important en aquest tipus de motos que pesen considerablement i no sempre es va per lo marró, com si fos una enduro.

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 04, 2009 12:33 am

[quote user="Carles" post="89194"]

Crec que també seria bó algun model de la columna 3, inclús no seria un gran disparat estirar-se fins a la columna 4 i posar uns Karoo Traveller de Metzeler, pel que he llegit en altres fòrums te molt bon compromís entre asfalt i off-road, sobretot la durada en kms i la duresa de la goma, molt important en aquest tipus de motos que pesen considerablement i no sempre es va per lo marró, com si fos una enduro.

[/quote]

Ull amb els Karoo Traveller, que n'hi han de dos tipus. El normal, amb 70% asfalt/30% muntanya (copiats dels Michelin T-63 que portava jo):

Imatge

I els Karoo Traveller 2. més enfocats ja de cara a la muntanya:

Imatge

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dv. set. 04, 2009 8:21 am

Eva yo le pondria las MT-21 de Pirelli que van muy bien

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. set. 04, 2009 9:44 am

Jo muntaria , si son per la 800 , els karoo normals o també els continental TKC80, son els més " BMW" dels neumàtics i més adecuats a trails grosses, permeten fer pistes i carreteres a ritmes el.levats i tenen un index de càrrega elevat.

Si montes pneumatics massa enduro i/o especialitzats , i si vas carregada et duraran 2000 Kms. com a màxim, a més a més si tenen molt de taco, et diria que inclús perillosos. :roll: :roll: si no es que fas enduro hard :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2009 9:46 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”