Quantes GS1200 ! Que Les Regalen O Que?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Quantes GS1200 ! Que Les Regalen O Que?

Entrada Autor: Leclerk » dj. ago. 13, 2009 12:31 pm

Molt bones motarres !

Doncs que he estat uns dies de vacances per Croàcia (no ho digueu a ningú però hi he anat amb cotxe... no he tingut elecció) i sembla que per terres europees només hi hagi BMW 1200 GS.

Osti, es que n'he vist tantes !!!!! I al preu que van ja té mèrit.

Ja ho sabia que era de les mes venudes de BMW però m'ha semblat una invasió de GS1200.

Com anècdota diré que també em vaig creuar, entre d'altres, amb dues Multistrada com la meva (suposo que per la proximitat d'Italia que sinó ja veuriem).

Salut
Leclerk l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 13, 2009 1:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Quantes GS1200 ! Que Les Regalen O Que?

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 13, 2009 8:06 pm

És que és una de les poques motos 100% autèntiques. Digue'm un altre model que porti cardan, serveixi tan per fer pistes, viatjar, revolts i autop€stes. :roll: I amb un manteniment que qualsevol s'el pot fer al garatge de casa. Apart d'això, la marca, BMW, tira. I molt.

Definitivament crec que el reinatge de la V-Strom com a lider mundial s'ha acabat. Fa dies que estem a la era GS. Com va passar a principis dels 80' amb la GS 80..... que es veien a punta pala, doncs ara veiem les 1.200.

Haig de reconèixer que fa molts anys vaig estar a punt de comprar-me la GS 80, i no vaig fer-ho. I ara cada vegada m'agrada més la 1200. :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 13, 2009 8:13 pm

Home....

[quote user="Randy-650" post="87039"]És que és una de les poques motos 100% autèntiques. Digue'm un altre model que porti cardan, serveixi tan per fer pistes, viatjar, revolts i autop€stes. :roll: I amb un manteniment que qualsevol s'el pot fer al garatge de casa. Apart d'això, la marca, BMW, tira. I molt.
[/quote]

NO estic del tot d'acord amb tu ;)

Per començar un manteniment que qualsevol pot fer el garatge de casa seva... jo ho diria de la majoria de motos pero de les BMW que les has de conectar als seus ordinadors...seria les uniques que no t´ho diria

Es cert que es una moto que pots fer de tot, pero tambe ho pots fer amb una Tenere, amb una KTM990, amb una BMW F800GS, Tranasalp, i fins i tot amb la Guzzi Stelvio NSX que tambe porta cardan tambe pots fer el mateix.

Jo crec que , a part de que la BMW es molt bona moto que (deixant d´un costat les averies) ha sortit molt rodona i atractiva,....i que el pla SELECT (o ENGANYAB...S) tambe hi ha ajudat.

tambe hi influeixen altres factors. Pq ara es veuen tants SUV's per les nostres carreteres?
Doncs crec que per el mateix motiu es veuen tantes GS's
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. ago. 13, 2009 8:24 pm

No confonem una GS amb una Varadero, amb una KTM, amb una Ténéré o amb una Stelvio, si us plau. Són altres històries.

Referent al tema de ficar les GS a l'ordinador del taller, sols s'ha de fer per mirar fallos i per anular-los, la resta no cal. I una cosa mooolt important: si s'espatlla la GS en un viatge a la quinta punyeta, sempre es pot trovar un taller BMW, cosa que amb les altres marques ho dubto. :roll:

[quote user="Steelman" post="87041"]

tambe hi influeixen altres factors. Pq ara es veuen tants SUV's per les nostres carreteres?
Doncs crec que per el mateix motiu es veuen tantes GS's[/quote]

Perquè les mares porten els nens al col.legi. :mestre
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 13, 2009 8:33 pm

Primer no he posat al mateix sac a la varadero que les ktm's, transalps,tenere...

si tingues de fer un viatge sol a la moto a l´altra punta del mon, tinc clarissim que no la faria amb la BMW. Una tenere, una ktm,...em servirien molt mes

Lo del ordinador que dius que posen per si hi ha fallos, aixi que si no la poses no saps si hi ha fallos , i el fallo es pot fer mes irreversible , aixi que motiu de mes de la dependencia al conce ;)

Dubto que al mig de Siberia, de l'Africa Negra,...hi hagi tallers i concesionaris de BMW.
El quei importa es tenir la moto mes simple possible i en qualseovl taller (fins i tot de cotxes) te la podran arreglar.

Lo dels SUV's...si que es per les "mames" que porten els nens al cole, pero tambe es un per una demostracio del estatus social. (que es te o es vol fer semblar que es te)

Es la meva opinio
Ex ...moltes coses

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 13, 2009 8:39 pm

Ei, que no dic que tots els que tenen Gs's tinguin aquesta moto per aixo eh!!!!NI MOLT MENYS
Que no vull faltar al respecte a ningu!! :(

Pero hi ha un numero important de Gs's i de BMW's venudes que crec que si :)
Ex ...moltes coses

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dj. ago. 13, 2009 9:36 pm

A mi m'agrada moltiiiiiiissim estèticament. També em convenç el cardan. La fiabilitat mecànica i els costos de manteniment, però, són factors que m'interessen més que l'estètic. Esclaus de la moto ho som tots, però uns més que d'altres. Al tanto! Tampoc vull dir que no hi hagi milers i milers de gesers completament satisfets, eh?
:cerv
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 14, 2009 2:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 17, 2009 7:32 pm

Es una moto tant dócil que fins i tot la poden portar les senyores.
T´ho deixa fer tot , fins i tot equivocar-te dins una corbe.

És polivalent.... serveix per :

- anar a buscar el pollastre a l´ast del diumenge,
- per anar a buscar el diari al kiosk de la platja,
- per anar per autopista,
- per anar per carreteres françeses plenes de forats i amb gravilla
- per fer camins en cas d´embús a la carretera ( malgrat mai s´hagi fet pista)
- veure sortir el sol a cap de Creus i veure´l posar a Finisterre el mateix día,
- passejar nens,
- ............
entre moltes altres coses

Per cert, a Anglaterra , on vaig passar 4 díes la setmana pasada no en vaig pas veure mases, vaig veure moltes Ducati´s, i algunes BMW per cert conduides per POLIS :

Imatge

Imatge

Imatge

VAl a dir que els anglesos saben divertir-se.
Os deixo una foto de la meva cosina amb un grup d´anglesos en una despedida de solters :
Imatge

Amoteros
Presentats
Entrades: 62
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
Ubicació: Vinaròs

Entrada Autor: Amoteros » dt. ago. 18, 2009 2:31 pm

Jo crec que molts se la compren per l'imatge que volen donar.Sincerament penso que hi an motos igual o molt mes fiables que la GS 1200 y amb unes prestacions turístiques semblants,i ademés mot mes económiques i mes barates de mantindre:Honda Varadero,Aprilia Kaponord,Suzuki Strom 1000,Yamaha TDM.....
Están de moda y es una molt bona máquina,pero molta gent que coneixo la te com he dit mes per aparentar que altra cosa.Ademés oslen ser dels que se la cambien cada dos ays amb 15 ó 20 mil kilómetres.La gran majoría no la fiquen ni la ficarán per cap pista o camí de terra.
Amoteros l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 18, 2009 2:33 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salutacions.

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dj. set. 03, 2009 7:55 am

Doncs la meva opinió es que molt fort i bastant alt has de ser per portar aquesta moto en condicions optimes.

Tinc un amic que la te, i només el fet d'estar sentat i posar recta la moto i treure el caballet ja necessites fer-ho amb ganes.

Per mi es una moto moto enfocada a un tipus de ruta y estic totalment d'acord amb Steelman, hi ha molta gent que s'ha comprat aquesta moto i d'aquí 4 dies n'hi hauran un fotimé en venta, perque per al dia a dia, per a mi, no es una moto comode. Ara, si em dius d'anar a fer una ruta o de vacances, collonut.

Respon

Torna a “General”