Antiga Honda CBR 600F

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Antiga Honda CBR 600F

Entrada Autor: Molinenc » dj. set. 03, 2009 7:46 am

Doncs volia comentar que despres de la desapareguda Honda CBR 600F (moto que si no haguesin deixat de fabricar posiblement m'hagues comprat...), a quedat un bon forat en aquest sector de moto. Quina competencia te ara la Suzuki GSX 600F? A part de que la nova Suzuki no m'agrada, s'ha quedat més sola que la una...

Es que no es venia la CBR 600F? Es que no pensen treure un altre model de les mateixes caracteristiques que superi la llei de la Euro 2 o 3?

Tant de bo, perque penso que es un tipo de moto molt guapa. Et permet conducció racing o ruta, era molt polivalent. Ara, o et compres una R o una totalment rutera....no tens per escollir...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Antiga Honda CBR 600F

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 03, 2009 10:39 am

No ets el primer que ho diu això, ja ho veus. :???: Ningú entén com Honda va deixar-la de fabricar/ o la va convertir en una RR. I en el mercat poques motos n'hi han amb aquell esperit. Jo tinc una Bandit i no s'hi assembla en res amb la F. :cry:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dj. set. 03, 2009 10:50 am

[quote user="AT" post="89055"]
Tant de bo, perque penso que es un tipo de moto molt guapa. Et permet conducció racing o ruta, era molt polivalent. Ara, o et compres una R o una totalment rutera....no tens per escollir...[/quote]

Dons tens LA DUCATI ST !!!!!!!!!!!

Imatge

I POT PORTAR MALETAS DE SERIE SI VOLS..................I TERMIGNONI

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 03, 2009 10:56 am

Doncs si ...de fet no es la unica
Tambe hi havia la Kawasaki ZZR 600 i la Susuzi GSX750 que eren del mateix pal.

Ara com aquell qui diu nomes queda en aquesta linia la Ducati , la VFR (pero es mes radical) , i la Fazer, la tiger1050,...
Ex ...moltes coses

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. set. 03, 2009 11:34 am

Bones,

La curiositat (o paradoxa) de la CBR 600 F és que durant la decada dels 90 i fins que va sortir la 600 RR (2003) era EL model supersport de Honda i amb aquesta moto es corria els campionats de la categoria (juntament amb les supersport de les altres marques) i la lògica evol·lució de tots els segments va deixar la 600 F en un punt curiós: Ni era ja una supersport efectiva (parlem de campionats) ni tampoc una rutera ja que mantenia unes cotes de supersport antiga.
Esta clar que fora dels campionats encara tenia un lloc (les ventes van seguir després d'apareixer la 600 RR), però les vendes manen i quan la F ja ha perdut molts vendes en favor de la RR ha passat l'inevitable.

Les nakeds més esportives són, al meu entendre, el mercat que podria absorvir els amants de la CBR 600 F, ja que dinàmicament els aportaran bona part de les virtuts de l'antiga Honda. Una Fazer 600, o la Hornet, o la Suzuki GSR o la Triumph street triple o ...

Salut.

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. set. 03, 2009 11:44 am

[quote user="AT" post="89055"]Ara, o et compres una R o una totalment rutera....no tens per escollir...[/quote]

En aquest punt no hi estic gens d'acord. Actualment el mercat es més ampli que mai i pots trobar sport-turisme de qualsevol tipus.

En l'anterior resposta anomenava algunes de 4 cilindres (excepte la triumph que es de 3) i 600cc per mantenir la configuració de la CBR, però si obres el ventall a bicilindriques hi ha moltissimes motos amb caràcter esport i que son magnífiques ruteres.

CB 1000 R (4 cilindres)
Imatge

Triumph Street triple (3 cilindres)
Imatge

KTM 990 SMT (2 cilindres)
Imatge

Kawasaki Z750 (4 cilindres)
Imatge

Salut
Leclerk l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 03, 2009 11:48 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dj. set. 03, 2009 12:00 pm

D'acord, les motos que em comenteu son molt maques y polivalents, però fixeu-vos que son totes naked.

Naked ni ha per triar i remanar, però tipo tipo CBR600F penso que només hi ha la Suzuki GSX 650f i la Ducati ST que comenta xurrumecu que no la tenia controlada. La fazer carenada per mi no està en la mateixa categoria, igual com la bandit carenada (aquest carenat a miges ni m'agrada ni em convenç).

Les naked son molt maques (ara tinc una GS500), però si vols fer uns km per autopista es un conyàs.

Total, que penso que hi ha un forat en aquest sector. Espero que les marques s'animin i facin motos veritablement rivals de la suzuki i la ducati...
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 03, 2009 12:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dj. set. 03, 2009 12:03 pm

perdoneu, tambe hi ha la kawasaki ER-6F......però tampoc m'acaba de fer el pes... :(

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 03, 2009 12:24 pm

Home, la Suzuki GSX-650 F porta carenat sencer, i diuen que és sport-turisme.

Imatge

Que per cert, si no l'ha vengut, la germana del Steelman en té una en venda:

una-bona-oportunitat-vt5925.html
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”