Algu sap com esta en Bichusten?
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Algu sap com esta en Bichusten?
Fa temps que no sabem res d'ell i era per saber si algu sap com esta de la recuperacio de la clavicula....
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Algu Sap Com Esta En Bichusten?
Aquest setmana li vaig demanar a l'Eva si en sabia res, ja que la Xurrumeca vol reprendre la sortida al Canigó.
Ahir l'Eva em va trucar i em va dir que havia parlat amb ell i que encara no te l moto i que està mes animat i qualssevol moment entrarà al fòrum per explicar-nos-ho personalment.
Fins i tot va insinuar que si i tornéssim al novembre potser hi podria venir :D :D
Vssssssss
007
Ahir l'Eva em va trucar i em va dir que havia parlat amb ell i que encara no te l moto i que està mes animat i qualssevol moment entrarà al fòrum per explicar-nos-ho personalment.
Fins i tot va insinuar que si i tornéssim al novembre potser hi podria venir :D :D
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Algu sap com esta en Bichusten?
Molt bona noticia!!
AH i la sortida del Canigo em sembla perfecte repetir-la ja buscarem data pero que sobretot i sabent aixo que pugui venir en carles (bichusten) ok?
Vs
AH i la sortida del Canigo em sembla perfecte repetir-la ja buscarem data pero que sobretot i sabent aixo que pugui venir en carles (bichusten) ok?
Vs
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Steelman" post="89268"]Molt bona noticia!!
Vs[/quote]
Perfecte !
Si, s'hauria de buscar un dia que pugui anar bé a tots els que erem l'altra vegada.
Vs[/quote]
Perfecte !
Si, s'hauria de buscar un dia que pugui anar bé a tots els que erem l'altra vegada.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Au venga, que amb va quedar un gustet de boca..... com si faltes algo :???: . A veure si podem ser tots..... ho mes.
A veure que diu la part implicada. Quin dia a de ser la segona part. :jump :jump
A veure que diu la part implicada. Quin dia a de ser la segona part. :jump :jump
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Carlos es trova molt millor i molt animat.
A ell i a la seva moto encara els queda une mica, però de ben segur que allà al novembre el veurem novament entre nosaltres.
Em va donar molts de records per TOTS vosaltres.
A ell i a la seva moto encara els queda une mica, però de ben segur que allà al novembre el veurem novament entre nosaltres.
Em va donar molts de records per TOTS vosaltres.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2009 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
M’alegra saber les noves noticies sobre en Carles (Bichusten) i veure que la seva lesió evoluciona amb normalitat.
-Ànim Carles, això ja ho tens guanyat.
PD. Mareta, gracies per la informació.
-Ànim Carles, això ja ho tens guanyat.
PD. Mareta, gracies per la informació.
Salutacions moteres.
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Que no estaba mueto leré, Que no estaba mueto leré,..... estaba tomando cañas. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Les vacances son les vacances
Estaba recuperandome en Sant Feliu de Guixols, ( por cierto via a ifigenia), Gracias por preguntar por mi.
Saludos a todos los nuevos, y a los no tan nuevos tambien.
La clavicula no ha empezado el callo de calcificacion a pesar de 2 meses y "escaix", Mi moto bien esteticamente pero cambiare el eje de rueda delantero y la botella izq. Como la casa de Girona hacia Vacaciones pus las piezas tambien. Esteticamente lo cambie via paypal EEUU los relojes( ordenador de abordo), reposapies y guardabarro.
PD: La Mareta m'ha supervisat. es una tia c :mrgreen: ll :mrgreen: nuda.
Crec que per NOVEMBRE estare OK.
Les vacances son les vacances
Estaba recuperandome en Sant Feliu de Guixols, ( por cierto via a ifigenia), Gracias por preguntar por mi.
Saludos a todos los nuevos, y a los no tan nuevos tambien.
La clavicula no ha empezado el callo de calcificacion a pesar de 2 meses y "escaix", Mi moto bien esteticamente pero cambiare el eje de rueda delantero y la botella izq. Como la casa de Girona hacia Vacaciones pus las piezas tambien. Esteticamente lo cambie via paypal EEUU los relojes( ordenador de abordo), reposapies y guardabarro.
PD: La Mareta m'ha supervisat. es una tia c :mrgreen: ll :mrgreen: nuda.
Crec que per NOVEMBRE estare OK.
Bichusten l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 07, 2009 10:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Carles, celebro que estiguis un altre cop per aquí :cerv
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
osti, osti Ra-mon he vist que fas totes les rutes.