holaaa
volia anar cap a andorra, agafar la pista cap a tor i llavorsi, i despres tornar cap a andorra, i aqui tinc el dubte, puc anar cap a les pistes de sant joan de l'erm i arribar a la seu d'urgell o he de pasar per sort i fer el port del canto?
penseu que anire amb la kle "vencedora de mil batallas" i que les meves habilitats trails son basiques, basicament anar fent amb calma :-)
v'sss
Ruteta Pel Pirineu, Mira Que Original :-)))
Moderador: Airald
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ruteta Pel Pirineu, Mira Que Original :-)))
Hola jb500,
No et puc aportar informació, més aviat t'escric perquè jo tinc intenció de fer aquesta mateixa pista de Tor cap a Andorra (en aquest sentit segurament) i m'interessaria, si pots, que em diguis alguna cosa de en quin estat es troba la pista i la dificultat, ja que jo hi aniré amb una BMW f 650 GS carregat amb maletes i cofre i les meves habilitats trail també són bastant bàsiques.
Esperaré atentament la teva informació.
Grácies i que tinguis bona ruta ;)
No et puc aportar informació, més aviat t'escric perquè jo tinc intenció de fer aquesta mateixa pista de Tor cap a Andorra (en aquest sentit segurament) i m'interessaria, si pots, que em diguis alguna cosa de en quin estat es troba la pista i la dificultat, ja que jo hi aniré amb una BMW f 650 GS carregat amb maletes i cofre i les meves habilitats trail també són bastant bàsiques.
Esperaré atentament la teva informació.
Grácies i que tinguis bona ruta ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
holaaa
vaig fer la pista de andorra a tort fa uns anys, es una pista normalisima, sense dificultats, algun reguerot o poca cosa mes, aixo si, hi han vaques i cavalls i aixo a vegades es un problema jejeje
si vas molt carregat, el millor es agafar ho amb molta calma, mes que res pels suports de les maletes
vigilar molt els 4x4, els que van de ecologistes de can fanga son els pitjors, et miren malament per anar en moto, pero ells van per alla a tota hostia
v'sss
vaig fer la pista de andorra a tort fa uns anys, es una pista normalisima, sense dificultats, algun reguerot o poca cosa mes, aixo si, hi han vaques i cavalls i aixo a vegades es un problema jejeje
si vas molt carregat, el millor es agafar ho amb molta calma, mes que res pels suports de les maletes
vigilar molt els 4x4, els que van de ecologistes de can fanga son els pitjors, et miren malament per anar en moto, pero ells van per alla a tota hostia
v'sss
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo no et puc ajudar amb el tema de pistes, ja que no he fet mai cap de les dues.
La de Tor sé que és pot pasar sense gaires problemes i l'altre...ho pots provar per explicar-nos que tal. ;)
De totes formes diria que deu ser igual que la de Tor. Però no ho sé. :oops:
Amb una KLE i anant sol a la moto no crec que tinguis gaires problemes estigui com estigui la pista.
Salut.
La de Tor sé que és pot pasar sense gaires problemes i l'altre...ho pots provar per explicar-nos que tal. ;)
De totes formes diria que deu ser igual que la de Tor. Però no ho sé. :oops:
Amb una KLE i anant sol a la moto no crec que tinguis gaires problemes estigui com estigui la pista.
Salut.
Salut i kilómetres
- Jb500
- Presentats
- Contacta:
holaaa
be, al final resulta que un amic d'un cunyat de la germana de la veina de la mare d'una companya d'oficina viu a andorra i es motero trail, la setmana vinent crec que podre fer vos una ressenya detallada de la ruta
el que no se es si encara hem quedaran vacances per anar a fer la ;)
v'sss
be, al final resulta que un amic d'un cunyat de la germana de la veina de la mare d'una companya d'oficina viu a andorra i es motero trail, la setmana vinent crec que podre fer vos una ressenya detallada de la ruta
el que no se es si encara hem quedaran vacances per anar a fer la ;)
v'sss