ADÉU ALS INTERCOMUNICADORS?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

ADÉU ALS INTERCOMUNICADORS?

Entrada Autor: Bravo » dl. set. 07, 2009 5:00 pm

Mireu el que he trobat en un altre fòrum. Sembla ser que a Cantabria i a Euskadi ja han sancionat alguns, i aquí molta, molta gent ho porta a les seves màquines. :eyes :eyes :eyes :eyes

http://www.dgt.es/revista/num151/pages/ley.html
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 07, 2009 5:02 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: ADÉU ALS INTERCOMUNICADORS?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 07, 2009 5:09 pm

Gràcies per l'informació Bravo.

En un altra fòrum ja fa dies que 'estem parlant ja que a un company de León ja l'han multat per dur altaveus al casc.

Tot i això la majoria de membre de la gc, de la ertzaintza i del mossos de tràfic diuen que encara no tenen ordres de sancionar, que al company li deuria tocar l'ovella negra.

Cal fer esment que molts d'aquests agents també son motards i molts també duen a les seva motos particulars quests accessoris.

Això segurament es degut a que el FdP del Pere i la seva quadrilla hi han vist un filó per recaptar.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. set. 07, 2009 6:33 pm

A part d'això dels altaveus.. carai!! És la dgt o la DGC? (Direccion general de ciclistas?) Per allà hi ha algù que li agrada molt la bici, i és que hi ha vist un munt de modificacions en positiu vers a aquestes, i la de tots els vehicles en motor en negatiu, i a les motos totalment ignorades :enfaduu

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dl. set. 07, 2009 7:01 pm

Sembla que això és del 2002, o així al menys és el que hi diu a la web
"entrarán en vigor en enero de 2002."
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. set. 07, 2009 7:19 pm

[quote user="Vendetta" post="89583"]A part d'això dels altaveus.. carai!! És la dgt o la DGC? (Direccion general de ciclistas?) Per allà hi ha algù que li agrada molt la bici, i és que hi ha vist un munt de modificacions en positiu vers a aquestes, i la de tots els vehicles en motor en negatiu, i a les motos totalment ignorades :enfaduu[/quote]
Ens estem queixant que som els mes febles davant dels cotxes, i tenim raó, però hem sembla que de tots els vehicles que circulem per la carretera, els ciclistes son els que més ho son.
En els pocs anys que porto en el mon de la moto, he notat certa animadversió cap els ciclistes, i la veritat és, que no ho he entés mai. :shock:
Tanta nosa et fem els usuraris de la bicicleta?. A la carretera hi cabem tots, només és questió de vulguer que això, sigui així.
Tens raó que les bicicletes han aconseguit certs reconeixaments (que no previlegis) però és que amb les bicicletes, sembla que tothom tenia dret a fotre'ls-hi canya.
No desitjaria pas molestar-t'he amb les meues paraules Jordi, però penso que si el respecte és reciproc, anirem millor tots, i els més febles, més segurs.
:kiss :kiss :kiss
sense mariconades

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 07, 2009 8:11 pm

Com diu el company Frank, això és la reforma del 2002. I si es llegueix tot, diu el seguent:

..............Una de las principales modificaciones es la prohibición del uso de los móviles y de emisoras de radio dotadas de micrófono mientras se conduce, salvo que sean del tipo ‘manos libres’ que no requiera manipulación manual ni ningún otro dispositivo como cascos o auriculares.

Com que el ptt es pot considerar "manos libres" (si fiquen multa per prèmer el ptt també en ficaran per prèmer l'intermitent, oi?) no té sentit aquesta llei. Suposo que la llei va dirigida als que van -i hem anat- en moto escoltant música amb auriculars directament endollats al mp3 o a la ràdio. :smile:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 07, 2009 8:51 pm

Randy, em sembla que no has interpretat bé la fina ironia d'en Vendetta ;)

EDITO :

Osti tu !!! ara veig que vaig posar Randy i volia dir JoanF :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 08, 2009 4:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 07, 2009 8:55 pm

[quote user="James Bond" post="89604"]Randy, em sembla que no has interpretat bé la fina ironia d'en Vendetta ;)[/quote]

Em sembla que no.

Resumeix-me'l, si us plau. :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 07, 2009 9:51 pm

Jo interpreto que en Vendetta vol dir que els de la dgt intentaran que qualsevol accessori que portin els motos sigui susceptible de ser sancionable fins a deixar-los pelats com una bicicleta.

Amb lo de les modificacions en positiu de les bicicletes, aquí si que em perdo, es una ironia o humor tant fi que no ho capto.

Vendetta !!!! aclareix-ho home !!!!!

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. set. 07, 2009 11:29 pm

Diumenge pasat varem anar amb el Joan a Alcañiz,alli varem parlar amb una parella de la GC de trafic,els hi vaig preguntar si estaven prohibits aparells con l`Autocom,el hi vaig ensenyar y ells no sabien res al respecte.
Inclús portaba la Puxing damunt del diposit i ni ho varen comentar.
Suposo que tot depen del personatge que trovis de turno.Si no et vol complicar la vida,no dirá rés,al contrari,s`interesará per l`aparell,els vaig ensenyar el casc i digueren que no veien perqué es tenia que multar.
Si per el contrari,et troves un amargat o amb ganes de p*tejar al personal,no pateixis,que et trobará aixó i un munt de coses mès. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. set. 08, 2009 12:25 am

Els comandaments que es facin servir no han de suposar que es deixi el manillar (els intermitents, per exemple, es poden polsar sense deixar anar el manillar -i en els cotxes sense deixar anar el volant-) i estan prohibits els auriculars perquè t'aïllen acústicament, però un altaveu enganxat a l'orella fa el mateix que un auricular (de fet, els auriculars són minialtaveus).
sergibuda

they called me an accident

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. set. 08, 2009 12:41 am

[quote user="JoanF" post="89586"][quote user="Vendetta" post="89583"]A part d'això dels altaveus.. carai!! És la dgt o la DGC? (Direccion general de ciclistas?) Per allà hi ha algù que li agrada molt la bici, i és que hi ha vist un munt de modificacions en positiu vers a aquestes, i la de tots els vehicles en motor en negatiu, i a les motos totalment ignorades :enfaduu[/quote]
Ens estem queixant que som els mes febles davant dels cotxes, i tenim raó, però hem sembla que de tots els vehicles que circulem per la carretera, els ciclistes son els que més ho son.
En els pocs anys que porto en el mon de la moto, he notat certa animadversió cap els ciclistes, i la veritat és, que no ho he entés mai. :shock:
Tanta nosa et fem els usuraris de la bicicleta?. A la carretera hi cabem tots, només és questió de vulguer que això, sigui així.
Tens raó que les bicicletes han aconseguit certs reconeixaments (que no previlegis) però és que amb les bicicletes, sembla que tothom tenia dret a fotre'ls-hi canya.
No desitjaria pas molestar-t'he amb les meues paraules Jordi, però penso que si el respecte és reciproc, anirem millor tots, i els més febles, més segurs.
sense mariconades[/quote]

Tranquil joanf, no m'hi molestes pas, inclùs diria el contrari.

En el que tu hi dius hi tens raò, però jo encara mès. ;) M'explico.

Resumeixo bastant els meus comentaris i a vegades deixen espai a la lliure interpretaciò, cosa que reconec que faig expressament a vegades, i generalment amb cert tò de provocatiu,llavors doncs, normal rebre respostes a les provocacions i ho entenc.

Et dirè que la animadversìò que hi ha cap als ciclistes l'entenc, potser animadversiò no és la paraula correcta, vull dir molèstia, i tù tambè l'hauries d'entendre, la bicicleta és un vehicle no motor amb un ritme bastant diferent a la majoria, al igual que aquests hibrids , no ecològicament parlant, sinò mecànicament, em refereixo als ciclomotors amb carroceria de cotxe.

No he fet referencia als intercomunicadors, per què no m'hi preocupa, no crec pas que els prohibeixin, ara que amb les incoherencies que hi ha...

El que m'ha passat és que he llegit les normatives noves, ja aplicades des de fa uns anys, hi he vist una secciò expressa cap a la protecciò de les bicicletes i cap de positiu per a les motocicletes. Això és el que m'hi ha molestat. Eps felicitats per a les bicicletes.

El que em molesta és que de ben segur que hi han politics destinats a la dgt que practiquen bicicleta, es nota. I no pas gaires que vagin amb motocicleta, dedueixo, i que no pas per això no es puguin posar tambè algunes proteccions i millores.

L'unic que he mostrat el meu :enfaduu ja que a nosaltres tambè sen's podria permetre l'us de l'arcen en cas de colpse a la carretera. L'us del carril bus a qui estigui per bcn.

I algunes mès que no se m'acuden. Bè i una altra, si un camiò en una via urbana, que ocupa quasi bè tota la calçada, pot circular a 50, pq una motocicleta que tè mès marge no ho pot fer a 60?

El que m'hi molesta és que no tan sols s'oblidin de mi, si no que a la minima maniobra , quasi bè, em sablin.

Els dèbils com tu dius, els ciclestes hi tenen dret, però els no tan debils tambè. He recordat tambè tota aquesta nova artimanya que fa falta per treure's el carnet de moto. En fi, m'he cabrejat, però no pas amb els ciclistes.

Ara que et dic una cosa, i de bon rotllo, tb, ;) Vols dir tu, que quan circules tranquilament amb la teva bicicleta no et molesten els cotxes, i et trenquen el teu ritme de pau i d'estar amb tu mateix? no sè jo. Pq en cap moment, tot i que entenc que les molesties que puguin causar, he dit que em molestin els ciclistes, i ni de bon tros em fa falta una norma escrita per respectar-los :sado

Jo vull que s'enrrecordin de les motos en les normatives, o potser vista la ultima llei de reducciò de preu de matriculaciò segons emisiò de co2.. millor que les lleis s'oblidin totalment de les motocicletes i ens deixin tranquils d'una puta vegada. Tenim dos rodes, i normal que alguna caiguda hi hagi de tant en tant!!

En fi que em vaig liant, i encara s'em toranarà a perdre tot el que he escrit .

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. set. 08, 2009 8:22 pm

[quote user="Vendetta" post="89643"][quote user="JoanF" post="89586"][quote user="Vendetta" post="89583"]A part d'això dels altaveus.. carai!! És la dgt o la DGC? (Direccion general de ciclistas?) Per allà hi ha algù que li agrada molt la bici, i és que hi ha vist un munt de modificacions en positiu vers a aquestes, i la de tots els vehicles en motor en negatiu, i a les motos totalment ignorades :enfaduu[/quote]
sense mariconades[/quote]

Tranquil joanf, no m'hi molestes pas, inclùs diria el contrari.

En el que tu hi dius hi tens raò, però jo encara mès. ;) M'explico.

Pel que veig jo tin més raó que tu :lol: M'explico. Tinc la raó que tots donem als motoristes, i tinc la raó que tenim els ciclistes.

Resumeixo bastant els meus comentaris i a vegades deixen espai a la lliure interpretaciò, cosa que reconec que faig expressament a vegades, i generalment amb cert tò de provocatiu,llavors doncs, normal rebre respostes a les provocacions i ho entenc.

Et dirè que la animadversìò que hi ha cap als ciclistes l'entenc, potser animadversiò no és la paraula correcta, vull dir molèstia, i tù tambè l'hauries d'entendre, la bicicleta és un vehicle no motor amb un ritme bastant diferent a la majoria, al igual que aquests hibrids , no ecològicament parlant, sinò mecànicament, em refereixo als ciclomotors amb carroceria de cotxe.
Abans que cualquier vehicle a motor, la bicicleta ja hi era per aquets camins del mon.

No he fet referencia als intercomunicadors, per què no m'hi preocupa, no crec pas que els prohibeixin, ara que amb les incoherencies que hi ha...

El que m'ha passat és que he llegit les normatives noves, ja aplicades des de fa uns anys, hi he vist una secciò expressa cap a la protecciò de les bicicletes i cap de positiu per a les motocicletes. Això és el que m'hi ha molestat. Eps felicitats per a les bicicletes.

El que em molesta és que de ben segur que hi han politics destinats a la dgt que practiquen bicicleta, es nota. I no pas gaires que vagin amb motocicleta, dedueixo, i que no pas per això no es puguin posar tambè algunes proteccions i millores.

D'acord.
L'unic que he mostrat el meu :enfaduu ja que a nosaltres tambè sen's podria permetre l'us de l'arcen en cas de colpse a la carretera. L'us del carril bus a qui estigui per bcn.

I algunes mès que no se m'acuden. Bè i una altra, si un camiò en una via urbana, que ocupa quasi bè tota la calçada, pot circular a 50, pq una motocicleta que tè mès marge no ho pot fer a 60?

El que m'hi molesta és que no tan sols s'oblidin de mi, si no que a la minima maniobra , quasi bè, em sablin.

Els dèbils com tu dius, els ciclestes hi tenen dret, però els no tan debils tambè. He recordat tambè tota aquesta nova artimanya que fa falta per treure's el carnet de moto. En fi, m'he cabrejat, però no pas amb els ciclistes.

Ara que et dic una cosa, i de bon rotllo, tb, ;) Vols dir tu, que quan circules tranquilament amb la teva bicicleta no et molesten els cotxes, i et trenquen el teu ritme de pau i d'estar amb tu mateix? no sè jo. Pq en cap moment, tot i que entenc que les molesties que puguin causar, he dit que em molestin els ciclistes, i ni de bon tros em fa falta una norma escrita per respectar-los :sado
Em poden molestar el coches, però en cap cas les motos. Som mes respectuoso (m'icloc jo mateix) i estem més sensibilitzats.

Jo vull que s'enrrecordin de les motos en les normatives, o potser vista la ultima llei de reducciò de preu de matriculaciò segons emisiò de co2.. millor que les lleis s'oblidin totalment de les motocicletes i ens deixin tranquils d'una puta vegada. Tenim dos rodes, i normal que alguna caiguda hi hagi de tant en tant!!

En fi que em vaig liant, i encara s'em toranarà a perdre tot el que he escrit .[/quote]
Que consti que en tot en lo referent a les millores pels motoristes, hi estic d'acord sense cap mena de dubte. Només dic que les persones més febles a la carretera se les te que respectar més

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. set. 08, 2009 9:02 pm

[quote user="JoanF" post="89716"]
Que consti que en tot en lo referent a les millores pels motoristes, hi estic d'acord sense cap mena de dubte. Només dic que les persones més febles a la carretera se les te que respectar més[/quote]

I per sol·lucionar això caldrà fer com a França varen fer, trencar els retrovisors dels enllaunats que no ens respecten, amb uns quants ni haurà prou, quan s'escampi la polèmica ja vigilaran més quan vegin una moto o una bicicleta.......

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. set. 08, 2009 10:34 pm

[quote user="James Bond" post="89720"]

I per sol·lucionar això caldrà fer com a França varen fer, trencar els retrovisors dels enllaunats que no ens respecten, amb uns quants ni haurà prou, quan s'escampi la polèmica ja vigilaran més quan vegin una moto o una bicicleta.......

Vssssssss
007[/quote]

Això jo ja ho he vist fer a la Ronda Litoral de Barcelona en hora punta :twisted: :twisted:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 09, 2009 12:30 am

amb el vostre permís, reprenent l'origen d'aquest fil sobre els altaveus i/o auriculars als casc, m'heu fet recordar una cosa que llegia l'altre dia.

Ja en el seu dia m'en vaig assabentar exahustivament, i la llei tal com ho diu permet a l'agent sancionar al seu criteri simplement per duur qualsevol estri, autocom, midland, com li vulgueu dir, la definició de altaveu o auricular és prou ambigua com per deixar-ho a criteri de l'autoritat.

Un altre tema seria haver de manipular algun aparell, això està explícitament prohibit, ja en èpoques juràssiques quan era i exercia de radioafeccionat hi havia la polèmica sobre parlar mentres conduies, que et podien multar, i algun cas es donava, per conducció temeraria, concepte totalment mancat d'objectivitat.

Trobo sorprenent i incroguent totalment que no estigui prohibit fumar mentres es va en cotxe, o que es pugui portar la musica a tota pastilla, o que no estigui prohibit duur taps a les orelles anant en moto (!), per la qual cosa vaig optar per passar de tot i posarme auriculars, normalment quan algu em veu em diu escandalitzat: però si està prohibit !!! i responc, tranquil, que no soc cap psicòpata social, ni cap assassí en sèrie, simplement escolto musica, i ho faig a un volum raonable, si portés taps no sentiria res i seria legal !

bé, us deixo el fil que ben segur trobareu interessant, bàsicament és un que la benemerita el multa per duur autocom i el que li respon, que a més de motero es del cuerpo li diu que l'explicació és que el seu company... va mal follat !!! .... trobo que constitueix una teoria prou plausible:

(no va l'enllaç directe al post en questió, us l'enganxo)

Necesito ayuda legal.

Hoy viniendo de asturias con mi Sra, un motorista de la guardia civil de trafico, nos adelanto, se quedo mirando para nosotros y nos paro.
A continuacion me denuncio;

Art 18 Apart 2 Importe 150 € y tres puntos de retirada.
Y os preguntareis que fue lo que hice? pues lo mismo que todos vosotros.

Hecho denunciado:
CONDUCIR UTILIZANDO CASCOS O AURICULARES CONECTADOS A APARATOS RECEPTORES O REPRODUCTORES DE SONIDO.- UTILIZA AURICULARES CONECTADOS A APARATO RECEPTOR-EMISOR INSTALADO VEHICULO RESEÑADO

(Esto es lo que pone la denuncia)

Incluso le hizo un par de fotos al casco y donde va conectado el otro extremo del cable.
En mi caso llevo autocom, pero hubiese dado igual el modelo.
despues de decirle que eso viene en la goldwing, me dijo q na de na.
Es mas, ni siquiera iba hablando con mi mujer.

Sabeis algo del tema,.
Como puedo recurrirla?

la verdad que ver estas actitudes de compañeros que simplemente denuncian por llevar losauriculares me parece muy triste ya que en muchisimas motos los intercomunicadores vanperfectamente instalados, no molestan a la conduccion y evitan la distracion de tener elcondfuctor que darse la vuelta para oir al copiloto o tener que mirar unapantalla para ver el tonton, y cosas por el estilo, esto me da pena la verdad pues yo valoro y mucho que se persiga otras infracciones mucho mas graves y peligrosas como tirar colillas por la ventana, circular constantemente por la izquierda, etc etc, lo que pasa que por suerte son pocos los que lo hacen pero claro algunos si lo hacen pero creo que a veces los que les hace falta es un buen polvo antes de salir de casa para que vayan relajados al servicio ya que parece que estan estresados joooer, y mira qeu yo hay cosas que no paso en la carretera pero con los auriculares no me meto nunca siempre y cuando vayan perfectamente instalados y mira que yo los llevoy siempre paso al lado de los compañeros g la verdad nunca me he identificado y nunca me han dicho nada (eso si no se si los mossos me dejarian pasar inadvertido sin denunciarme, pero enfin esto es como la viña del señor siempre hay un roto para un descosido y algunos tienen esta profesion como si fueran los justicieros de la carretera donde no pasan ni una y a veces hay que ver el embudo un poco por la parte ancha yh no siempre por la parte estrecha, pero claro esto es solo mi humilde opinion de motorista y agente. debo ser el unico bicho raro que miro la circunstancia del hecho y valoro en el momento si procede o no y si es menester denunciar, pues algunos se aferran directamente a la ley y no hacen matices ni distincion yh la ley a veces se puede intrepertar un poquito pero bueno lo dicho soy un bicho raro jejejejejeje

Extret d'aquest fil: http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 4290/25#25

http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... on=search2
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 12:37 am, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. set. 09, 2009 1:08 pm

[quote user="ARBE" post="89765"]amb el vostre permís, reprenent l'origen d'aquest fil sobre els altaveus i/o auriculars als casc, m'heu fet recordar una cosa que llegia l'altre dia.

(...)Trobo sorprenent i incroguent totalment que no estigui prohibit fumar mentres es va en cotxe(...)[/quote]

Explícitament no ho està, però en realitat sí que està prohibit deixar anar els comandaments del vehicle sense una causa justificada, així que et podrien multar per fer-ho, però com que aquí tothom va en cotxe i tothom fuma...

[quote user="ARBE" post="89765"]amb el vostre permís, reprenent l'origen d'aquest fil sobre els altaveus i/o auriculars als casc, m'heu fet recordar una cosa que llegia l'altre dia.

(...)Trobo sorprenent i incroguent totalment que (...), o que es pugui portar la musica a tota pastilla(...)[/quote]

Crec que actualment sí que es pot sancionar per aquest fet, tot i que no conec el cas de cap denúncia ni si un recurs (per la manca de medició) evitaria la sanció.
sergibuda

they called me an accident

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 09, 2009 2:19 pm

el terme "conducció temerària" és molt ampli i subjectiu, a criteri del sr. agent... recordo el cas d'un senyor (d'aquells de "marsedas") que explicava que l'havien multat per menjar una poma mentres conduia, ell argumentava que era diabètic i que li calia menjar regularment... res de res... que allò equivalia a parlar pel mòbil... discutible fins a l'infinit, és clar.

El que a mí m'extranya és que no estigui explícitament prohibit fumar mentres es condueix, perquè és més perillòs i amb més risc inherent que parlar pel mòbil.

Amb això dels intercomunicadors crec que patim les consecuències d'una llei d'ampli espectre -com els antibiòtics- que deixa les portes obertes "per si de cas", pel que pugui ser i pel que pugui venir.

D'aquí un temps, quan ens hi posem, protestem, etc. etc... i calgui unificar criteris amb tots els estats d'Europa, acabaran distingint auriculars d'altaveus instal·lats al casc, crec jo. Igual que ha deixat de ser obligatori duur el rebut de l'assegurança, o el joc de llums de recanvi, els temps canvien, i les lleis s'hi adapten 10 anys després.

Em recorda una altra polèmica: amb els portabicis al cotxe es dona que hi ha models que ha França estan homologats i es poden portar i aquí hi ha una llacuna, que no està clar, i s'han posat multes per portar aquests models, això crea una paradoxa legal curiosa, perquè si a França està homologat i pots circular, Com pot ser que a Espanya et multin ? -és una questió de alegalitat, no de prohibició, fa molt l'opinió de l'agent-. El que no pot ser tampoc és que si ets francès no et multin i si tens carnet espanyol si....
-----------

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. set. 09, 2009 9:47 pm

Arbe, aquest que poses tu que li varen fotre la multa es en BULU de Hondatourers, el tio està desesperat i allà mateix ha obert dos fils iguals. Es el que em referia jo abans.

Aquests son els fils :

http://forohondatourers.com/viewtopic.php?t=13602

http://forohondatourers.com/viewtopic.php?t=13603

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dj. set. 10, 2009 10:47 am

[quote user="James Bond" post="89887"]Arbe, aquest que poses tu que li varen fotre la multa es en BULU de Hondatourers, el tio està desesperat i allà mateix ha obert dos fils iguals. Es el que em referia jo abans.

Aquests son els fils :

http://forohondatourers.com/viewtopic.php?t=13602

http://forohondatourers.com/viewtopic.php?t=13603

Vsssssss
007[/quote]

Hosti, m'he tornat boig, entenia que deies que tot plegat era un bulu, i resulta que no, que BULU és el nick del pobre que li ha passat això ... massa estresss
-----------

Respon

Torna a “General”