Remolc
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Remolc
M'estic plantejant comprar un remolc per portar la 800 i la 1200 a fer un tomb .
Com que vosaltres sabeu de tot, em podríeu dir les coses bàsiques que tinc que tenir en compte a l´hora de comprar-ne un ????
Per exemple, el pes de les dues motos i que tingui bona suspensió, veritat ??????
Una vegada sapigue les coses bàsiques, ja obriré fil a compra venda per si algú en té un per vendre.
JO tinc molts de coneguts que fan motocròs ( que em deixarien els seus remolcs) , però les seves motos no pesa'n més de 100 kg .
Moltes gracies per endevant :kiss
Com que vosaltres sabeu de tot, em podríeu dir les coses bàsiques que tinc que tenir en compte a l´hora de comprar-ne un ????
Per exemple, el pes de les dues motos i que tingui bona suspensió, veritat ??????
Una vegada sapigue les coses bàsiques, ja obriré fil a compra venda per si algú en té un per vendre.
JO tinc molts de coneguts que fan motocròs ( que em deixarien els seus remolcs) , però les seves motos no pesa'n més de 100 kg .
Moltes gracies per endevant :kiss
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Remolc
A l´espluga de Francoli hi ha uns fabricants de remolts de motos. Es diuen remolts cuní crec.
Per el pes de les motos no et preocupis, el poden aguantar. He vist remolcs amb Goldwings a sobre i tot aixi que...
Per el pes de les motos no et preocupis, el poden aguantar. He vist remolcs amb Goldwings a sobre i tot aixi que...
Ex ...moltes coses
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Jo et puc dir que un remolc que mereixi tal nom, compta cap als 800 €, no una cagarela, una bona suspensió (no una goma elàstica) és indispensable per duur aquest pes, cap a 450 kg a certa velocitat amb garanties... el vehicle tractor millor que sigui alguna cosa superior a un Twingo, clar....
si l'has de comprar nou que tingui roda de recanvi, i si pot ser amb algun tipus de fre manual, millor doncs el pes queda molt ben equilibrat sobre l'eix, i amb una ma el pots menar amb dos motos al damunt com si fos una fulla d'enciam, però com foti una miqueta, només una miqueta de baixada, igual flipes... Quan pot passar que l'hagis de maniobrar a ma ? en haver de maniobrar, girar una cantonada, aparcar, etc... Com a mínim jo és el que faig, baixo, desenganxo, vellugo i torno a enganxar... per pasme dels mirons que esperen veure un espectacle de minuts intentant fer maniobres (fer marxa enrera amb el remolc costa, més quan més petit és el remolc). També pot passar que t'interessi desenganxar i deixarlo en algun lloc per després tornar a enganxar, el fre jo l 'hi trobo a faltar (el meu és de càrrega, reforçat per poder passar per camins, clar....).
Finalment, si no l'has de fer servir gaire, o és una cosa puntual, millor llogar, t'estalvies una andròmina emprenyant per casa: mira aquí http://www.afiliamotor.com/web/modelaut ... &transac=2
si l'has de comprar nou que tingui roda de recanvi, i si pot ser amb algun tipus de fre manual, millor doncs el pes queda molt ben equilibrat sobre l'eix, i amb una ma el pots menar amb dos motos al damunt com si fos una fulla d'enciam, però com foti una miqueta, només una miqueta de baixada, igual flipes... Quan pot passar que l'hagis de maniobrar a ma ? en haver de maniobrar, girar una cantonada, aparcar, etc... Com a mínim jo és el que faig, baixo, desenganxo, vellugo i torno a enganxar... per pasme dels mirons que esperen veure un espectacle de minuts intentant fer maniobres (fer marxa enrera amb el remolc costa, més quan més petit és el remolc). També pot passar que t'interessi desenganxar i deixarlo en algun lloc per després tornar a enganxar, el fre jo l 'hi trobo a faltar (el meu és de càrrega, reforçat per poder passar per camins, clar....).
Finalment, si no l'has de fer servir gaire, o és una cosa puntual, millor llogar, t'estalvies una andròmina emprenyant per casa: mira aquí http://www.afiliamotor.com/web/modelaut ... &transac=2
-----------
- Eva
- Presentats
Moltes gracies.
Acabo d´enviar un correo a Thalman solicitant informació sobre remolcs per 2/3 motos. Tenen fre, suspensió i aparenment és fácil de pujar i baixar motos.
Ah tenen roda de recanvi i poden anar fins a 120 kms/h sense problema.
A veure que em diuen.
També acabo de parlar amb en Miquel i una vegada sapiguem el model , m´ha dit que al Solo moto n´hi han molts de segona mà.
Ah per el tema cotxe, cap problema. El meu és un cotxe de la terçera edat, però encara funciona (jeje)
Moltes gracies, Steelman i Arbe.
Acabo d´enviar un correo a Thalman solicitant informació sobre remolcs per 2/3 motos. Tenen fre, suspensió i aparenment és fácil de pujar i baixar motos.
A veure que em diuen.
També acabo de parlar amb en Miquel i una vegada sapiguem el model , m´ha dit que al Solo moto n´hi han molts de segona mà.
Ah per el tema cotxe, cap problema. El meu és un cotxe de la terçera edat, però encara funciona (jeje)
Moltes gracies, Steelman i Arbe.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Mareta" post="89843"]Moltes gracies.
A veure que em diuen.
Moltes gracies, Steelman i Arbe.[/quote]
Lo de 120kms/h no serveix de gaire perque si no baig equivocat si vas per la autopasta ho l'autovia no pots passar de 100 kms/h.
A veure que em diuen.
Moltes gracies, Steelman i Arbe.[/quote]
Lo de 120kms/h no serveix de gaire perque si no baig equivocat si vas per la autopasta ho l'autovia no pots passar de 100 kms/h.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 09, 2009 6:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- ARBE
- Presentats
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Les vegades que he pujat a PAU amb el carro les autopastes hi ha senyalitzacions que indiquen que no pots correr a mes de 100 kms/h, pero tambe es veritat que ho diuen per les carabanes, no se si es pot ficar tot amb mateix sac, carabanes i remolcs.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- ARBE
- Presentats
doncs no sé a nivell legal, jo diria que depèn del pes del remolc, no ho sé, a nivell pràctic jo he anat amb el remolc prou carregat i a 140 i força bé, obviament aquesta velocitat era en tram d'autopista recta, sense pràcticament trànsit, i ni notarse que duia el remolc, també cal dir que tibat per un 4x4 de tracció permanent i sobrat de frens, no m'ho imagino amb un seiccento...
-----------
- Eva
- Presentats
La propera setmana en vaig a mirar dos a Girona. A veure , a veure......
...

- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Remolc primer es te que comprar, l’adequa’t per el pes de dues motos grosses, baix de carrega per poder baixar i pujar les motos en mes comoditat, bones suspensions, ojo els que portem nosaltres van en ballesta, sols per una/dos moto de 70 kgs es suficient, no es el mateix portar motos mes passants.
Quant el tinguis es te que fermar per les forquilles i les dues rodes això es novetat, dons si quant es passa per un talòs o esquena d’assa salta la roda de darrera i perd la línea de posició.
Que mes ..........
Quant el tinguis es te que fermar per les forquilles i les dues rodes això es novetat, dons si quant es passa per un talòs o esquena d’assa salta la roda de darrera i perd la línea de posició.
Que mes ..........
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
A THALMAN de Girona tens un gran asortiment de remolcs. Pots mirar-ho en aquest enllaç:
http://www.thalman.net/store/index.asp
http://www.thalman.net/store/index.asp