Com que a la moto no tenim maletes laterals vam tenir una mika de feina a l'hora de distribuir l'equipatge entre la maleta sobre diposit i el baul, però ho vam aconseguir.
En aquesta foto ja estavem de cami cap a Burgos, i vam para a fer un cafe per agafar forces.

Quan vam arribar a Burgos ens varem instal·lar al bungalow del camping, i vam anar a donar un tomb per la ciutat.
Primer vam anar a la Cartuja de Miraflores.

i la Catedral

Al dia següent ja haviem d'arribar a Burela que es el poble de la nostra amiga, però durant el viatge vam aprofitar per parar a Astorga. I veure la casa que va fer Gaudi per un amic seu.

En el poble d'Astorga ens vam encantar una mica donant tombs i visitant algun museu, i despres per arribar al poble de Burela ens vam perdre per una carretera en bastant mal estat, en principi haviem d'arribar a les 8 de la tarda i varem arribar a 2/4 d'11 de la nit. i quan varem arribar vam sopar alguna cosa i a dormir que estavem bastant cansats.
I per sorpresa nostre al dia següent quan aixequem la perciana de la habitació aquestes eren les vistes

En els següents dies ferem turisme per els pobles del costat.
En aquesta foto la coneguda platja de les Catedrals.

Vistes de Burela des del mirador.

I despres d'uns quants dies a Burela vam decidir anar tirant i passar dos nits a Potes per poder visitar Los Picos de Europa.
De viatge cap els Picos vam parar a fer un mos i descansar una mica.

Un cop a Potes per poder busca un lloc per dormir nomews vam trobar una caravana, al començament no ens convencia gaire, pero un cop ti acostumes es un lloc com un altre.
Ja que estavem als Picos vam aprofitar tot un dia per estar per alli i poder fer alguna excurció per les muntanyes.

Despres de l'excurció vam visitar Potes i a dormir, i el dia següent vam anar de Potes fins a casa, i ens va enganxar la pluja i per això no tinc fotos.
Després del meu primer viatge llarg amb moto ha estat una experiencia molt positiva, amb ganes de poder tornar pujar a la moto i tornar a fer una altre viatget, tampoc sabria com respondria la meva parella, i li ha agradat tant o més que a mi, i aixó es bona senyal ;)