Venc Yamaha FZS 600 Fazer

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderador: Airald

Respon
macianet
Presentats
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:45 pm

Venc Yamaha FZS 600 Fazer

Entrada Autor: macianet » dt. set. 15, 2009 8:29 pm

ESBORRAT PER ELS ADMINISTRADORS

Mira les "normes" d´aquesta apartat
informacio-per-a-lus-del-mercat-de-la-moto-vt3753.html
macianet l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 15, 2009 8:41 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Venc Yamaha FZS 600 Fazer

Entrada Autor: JoanF » dt. set. 15, 2009 8:49 pm

Veig que estas enregistrat al fòrun des de novembre de l'any passat, i fins avui 15 de setembre de 2009, no fas el primer post, i no es per presentar-t'he, i explicar'ns quatre coses de tu, suposo que els administradors del fòrum que son molt bones persones et diran quelcom.
Sort en la venda.

macianet
Presentats
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:45 pm

Entrada Autor: macianet » dt. set. 15, 2009 8:58 pm

tents tota la rao... Doncs de fet, al novembre passat vaig fer la meva primera (i de moment kap mes) sortida amb el grup de mototurisme, vam anar fins a Sort a comprar el dècim. La veritat es que m'ho vaig passar de perles, pero noi... no trobo moments per fer-ne cap mes... per aixo mateix dic que no la faig servir... I pel que fa a presentar-me, em sap greu no haver-ho fet, pero es que no hi he entrat gairebe cap cop encara aket fòrum.
salutacions

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. set. 15, 2009 11:20 pm

Hola,

Lamento molt la teva manca de temps per gaudir de la moto i em sap greu que et vegis obligat a vendre-la, però has d’entendre que el nostre fòrum no es un lloc de compra i venda.
Potser si que vas venir el mes d’octubre amb nosaltres, tot i que no en tenim cap constància, però potser vas venir com a amic d’un o altra i per això no tenim cap dada teva, però això no vol dir que podem fer una excepció i permetre que et facis les normes a la teva mida. En aquest tema hem de ser una mica estrictes.

Ho sento.

:cry:
Sort,

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”