Sortim al SoloMoto30
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Sortim al SoloMoto30
Bones!!!
Per fi... ha arribat el dia que ens han publicat el viatge que vam fer al juliol de 2007 fins a Ucrania via Hongría i tornada per Eslovaquia... ha estat difícil veure-ho publicat, ja que ho vaig enviar fa gairebé dos anys (octubre 2007), però al final ho podrem veure i llegir, tot i que no han posat gaires fotos, i les que han posat no m'acaben de convèncer...
Tot i així, sortim al SM30!!!!
I per als que vulgueu llegir la crònica sencera (la del SM30 és un resum resumit resumidament parlant), a continuació us poso els enllaços de nou:
Viatge EuroTour 2007:: 1a part
Viatge EuroTour 2007:: 2a part
Viatge EuroTour 2007:: 3a part
I també l'enllaç de la crònica de l'Steelman, ja que en un principi estava plantejat sortir junts però al final no va poder ser i ens vam trobar més endavant... així que cadascú va fer una mica la seva crònica del seu viatge particular:
Viatge per Centre Europa
Espero que us agradi de nou, a mi m'ha agradat força tornar a reviure un viatge així!
Fins aviat!
Per fi... ha arribat el dia que ens han publicat el viatge que vam fer al juliol de 2007 fins a Ucrania via Hongría i tornada per Eslovaquia... ha estat difícil veure-ho publicat, ja que ho vaig enviar fa gairebé dos anys (octubre 2007), però al final ho podrem veure i llegir, tot i que no han posat gaires fotos, i les que han posat no m'acaben de convèncer...
Tot i així, sortim al SM30!!!!
I per als que vulgueu llegir la crònica sencera (la del SM30 és un resum resumit resumidament parlant), a continuació us poso els enllaços de nou:
Viatge EuroTour 2007:: 1a part
Viatge EuroTour 2007:: 2a part
Viatge EuroTour 2007:: 3a part
I també l'enllaç de la crònica de l'Steelman, ja que en un principi estava plantejat sortir junts però al final no va poder ser i ens vam trobar més endavant... així que cadascú va fer una mica la seva crònica del seu viatge particular:
Viatge per Centre Europa
Espero que us agradi de nou, a mi m'ha agradat força tornar a reviure un viatge així!
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Sortim al SoloMoto30
Va ser el primer viatge de ....esperem que molts ;)
Dema compro la revista a veure'ns. Dos anys despres no son tantss ;) JAJAJJA
Dema compro la revista a veure'ns. Dos anys despres no son tantss ;) JAJAJJA
Ex ...moltes coses
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Sortim Al SoloMoto30
Com que soc nou al forum no havia llegit les cròniques del vostre viatge. Totes quatre molt interessant i amb grans fotos. D'aquelles que et fan venir ganes d'agafar la moto i sortir pitant cap a l'Est. Felicitats per el viatge. Demà aniré a comprar el SM30. ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo que en ma vida he comprat una revista de motos... aquesta serà la primera. Felicitats per els viatges.
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Quina alegria que al final hagi sortit publicat :ban :ban :ban , fa moltíssima il•lusió quan et veus a la revista ;) .
Moltes, moltes, moltes Felicitats, avui mateix aniré a comprar-la. :jump :jump :jump
Al final de ben segur que ha valgut la pena l’espera... :D :D
:kiss i Vvvvsss
Moltes, moltes, moltes Felicitats, avui mateix aniré a comprar-la. :jump :jump :jump
Al final de ben segur que ha valgut la pena l’espera... :D :D
:kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
En quin numero del Solo Moto 30 surt, avui he comprat una i amb sembla que m'han endosat una de vella. :evil:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Joan XT" post="90460"]En quin numero del Solo Moto 30 surt, avui he comprat una i amb sembla que m'han endosat una de vella. :evil:[/quote]
Aquest:

Aquest:

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Joan XT" post="90460"]En quin numero del Solo Moto 30 surt, avui he comprat una i amb sembla que m'han endosat una de vella. :evil:[/quote]
Ja, ja, ja. No ets l´únic, aquest mati mentre esperava pel metge he enviat a mon pare a comprar-la i ha tornat amb el mateix número que portava jo a la bossa. Desprès hi ha tornat i s´havien equivocat ells, doncs ja tenien el nou número.
I felicitats als protagonistes del reportatge. Ja ho diuen que lo bo es fa esperar :eyes :eyes :eyes
Ja, ja, ja. No ets l´únic, aquest mati mentre esperava pel metge he enviat a mon pare a comprar-la i ha tornat amb el mateix número que portava jo a la bossa. Desprès hi ha tornat i s´havien equivocat ells, doncs ja tenien el nou número.
I felicitats als protagonistes del reportatge. Ja ho diuen que lo bo es fa esperar :eyes :eyes :eyes
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Felicitats perque us hagin publicat aquesta magnífica ruta pels països de l'Est ;)
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs si, me l'han endosada, a veure si la puc canviar. :evil:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm