Mecanique De Moto

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Mecanique De Moto

Entrada Autor: Eva » dc. set. 16, 2009 5:10 am

[quote user="Albert" post="90376"]Holaaaa,

Això si que es un bon bricolatge!! I per postres fins i tot funciona una mica be!!

:shock: :shock: ;)[/quote]

UNE MICA BÉ ??????

Si em pensaba que era una enganxatina del meu retrovisor !!!!!!!!

Aviat ens seguirà fent off road. És un crack !!!!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 16, 2009 8:26 pm

Holaaa,

Que es un crack està fora de qualsevol tema de discussió, i que te unes manetes fenomenals també, però el resultat… me’l imaginava mes gran!!!!

:b9 :b9 :b9
Sort,

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. set. 16, 2009 9:39 pm

Resultat ? Quin resultat, el de la «fabricació d'una moto» agafant-ne dues de xungues ? ;)
Si, al final a en Sacot li va sortir una moto que potser es «bevia» una mica d'oli però és que li fotia una canya impressionant.

Albert, recordo que un cop jo anava al darrera teu i en Sacot (que anava al meu darrera feia estona) em passa de cop.
Al cap de dos segons em fa senyal que el passi, m'apropo i li pregunto «que passa ?».
Ells em diu «és que semblava que l'Albert volia apretar a còrrer» :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. set. 17, 2009 2:25 pm

[quote user="Mareta" post="89735]

El mes de novembre vaig a Valéncia a fer un week end off road + mecánica a : www.atabmw.com

Amb el seguent programa :
SABADO:
09:00 a 10:00 h. Cursillo teórico en aula
10:00 a 10:45 h. Mecánica básica
10:45 a 14:00 h. Cursillo practico en el circuito cerrado del Enduropark Aras Rural
14:00 a 16:00 h. Comida y descanso
16:00 a 19:00 h. Cursillo práctico en circuito cerrado o ruta guiada a decisión de los participantes por mayoría.

DOMINGO:
09:00 a 13:30 h. Cursillo práctico en circuito cerrado o ruta guiada a decisión de los participantes por mayoría.

En el cursillo aplicaremos el método BMW para motos trail, consistente en 32 puntos o ejercicios en los que entre otros se incluye: equilibrio, frenada, giros forzados, colocación sobre la moto, subidas y descensos, troncos, rail... que seguiremos progresivamente llegando hasta donde se pueda.

[/quote]

Molt bon curs si senyor, jo tinc ganes de fer la 2ª part a la que pugui, donali records al Roc de part meva
-----------

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”