BMW Riders
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
BMW Riders
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 16, 2009 6:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: BMW Riders
Ostres, però això és a Sierra Nevada, oi ? :shock:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Mareta, ens estas dient que aquest cap de setmana vas a Sierra Nevada? :shock:

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Albert" post="90468"]Holaaa,
A mi em sembla que no m’hi deixarien entrar
[/quote]
Tranquil Albert, segur que si. Jo vaig estar-hi el 2005 quan es feia a Baqueira i no em van dir pas res, només em miraven amb cara d´enveja per la moto que portava :b9 :b9 :b9
A mi em sembla que no m’hi deixarien entrar
Tranquil Albert, segur que si. Jo vaig estar-hi el 2005 quan es feia a Baqueira i no em van dir pas res, només em miraven amb cara d´enveja per la moto que portava :b9 :b9 :b9
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Cristina_tgn" post="90471"]
Tranquil Albert, segur que si. Jo vaig estar-hi el 2005 quan es feia a Baqueira i no em van dir pas res, només em miraven amb cara d´enveja per la moto que portava :b9 :b9 :b9[/quote]
Ostres, llavors potser millor que no hi vagi amb la meva, no fos cas que se la volguesin quedar!!!
:b9 :b9 :b9
[quote user="Cristina_tgn" post="90471"]
Tranquil Albert, segur que si. Jo vaig estar-hi el 2005 quan es feia a Baqueira i no em van dir pas res, només em miraven amb cara d´enveja per la moto que portava :b9 :b9 :b9[/quote]
Ostres, llavors potser millor que no hi vagi amb la meva, no fos cas que se la volguesin quedar!!!
:b9 :b9 :b9
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="90469"]Mareta, ens estas dient que aquest cap de setmana vas a Sierra Nevada? :shock:[/quote]
Ho tenia programat i la pre-inscripció feta, però hi ha molta feina al despatx i si falto un día més la jefa em presenta directament el finiquito ;)
Si no pot ésser, no pot ésser :crys :crys :crys .
Unaltre any serà i et puc asegurar que el 2010 tampoc serà.
Avui tot parlant amb la Mar, l´hi he comentat que haurien de vendre TEMPS.
Ho tenia programat i la pre-inscripció feta, però hi ha molta feina al despatx i si falto un día més la jefa em presenta directament el finiquito ;)
Si no pot ésser, no pot ésser :crys :crys :crys .
Unaltre any serà i et puc asegurar que el 2010 tampoc serà.
Avui tot parlant amb la Mar, l´hi he comentat que haurien de vendre TEMPS.
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...jo ja he tornat, Eva.
...quan pugui et ficaré + fotos.
...aixó es la nostra carpa per davant:

...i aixó la rebotiga !

...quan pugui et ficaré + fotos.
...aixó es la nostra carpa per davant:

...i aixó la rebotiga !

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Eva
- Presentats
Josep, ets com Deu, estas per tota arreu !!!!!
Veig que t´ho has pasat xaxi piruli :lol: :lol: :lol: :lol:
Veig que t´ho has pasat xaxi piruli :lol: :lol: :lol: :lol:
- Josep
- Presentats
- Contacta:
...apa ! ...per qui vulgui veure la resta de les fotos...
...BMWRiders 2009
...a Riders s' ha d' anar al menys una vegada i ja no cal tornar per que es repetitiu, pero quan vas per obligació si no t' ho montes una mica no te alicients...aquesta era la setena edició i no m' he perdut cap.
...el que vulgui anar l´any que vé ja sap a on será ben atés.
...BMWRiders 2009
...a Riders s' ha d' anar al menys una vegada i ja no cal tornar per que es repetitiu, pero quan vas per obligació si no t' ho montes una mica no te alicients...aquesta era la setena edició i no m' he perdut cap.
...el que vulgui anar l´any que vé ja sap a on será ben atés.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Josep, jo em pensava que el de BMW Riders anàveu en moto, però vist el que he vist, em sembla que encara que tingui una Honda mi tindré d'apuntar :D :D :D :D :D De gana no en passeu punyeterus !!!!! ;) ;) ;)
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ozepe!!!!
Es que no pares, tiuuuu!
Escolta, com va anar la convivència amb els teus veins? :D :D :D :D , de bon rotllo!
Salut!

Es que no pares, tiuuuu!
Escolta, com va anar la convivència amb els teus veins? :D :D :D :D , de bon rotllo!
Salut!

- Josep
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="91129"]Ozepe!!!!
Es que no pares, tiuuuu!
Salut!
[/quote]
...de bon rotllo :mrgreen: desde la 1ª edició a Baqueira sempre hem tingut las carpas de costat i quan no hi há feina fem petar la xerrada amb en Carlos, encara que mai l' hi he dit que soc el "tocacollons" del foro...psssst!...de bon rotllo eh !
...fes bondat i millorat, Toni !
[quote user="James Bond" post="91080"]Josep, jo em pensava que el de BMW Riders anàveu en moto, però vist el que he vist, em sembla que encara que tingui una Honda mi tindré d'apuntar :D :D :D :D :D De gana no en passeu punyeterus !!!!! ;) ;) ;)
Vsssssss
007[/quote]
...Ramon, per portar tota la logistica necessaria per omplir la carpa a la moto no hi cap i pujem un parell de cotxes, un desde Cordoba i jo desde Girona, mes que res per que soms els que tenim el material. En el moment que deixi el carrec, i manquen un parell d' anys per les eleccions, i m' alliberi d' anar carregat ja pujaré amb moto, per que els pinxos si entren al top-case. Respecte a les motos, et puc garantir que mes de un 30% de les gairebe 4.000 inscrites no eren BMW, així que cap problema. A més, com que aquest any era proba puntuable per el Campionat d' Espanya de Mototurisme n' hi habien forças Pan€ i Wingers...i encara que no n' hi hagues cap, a la nostra carpa sempre sereu benvinguts, ens importen mes les persones que les motos i tenim molts de socis Honderos i ultimamente proliferan els que fan el canvi a la Kawa 1400, i aquets canvis de marca no tenen per que implicar un canvi de amics...
...una abraçada Ramon i a veure si coincidim aviat !
Es que no pares, tiuuuu!
Salut!
[/quote]
...de bon rotllo :mrgreen: desde la 1ª edició a Baqueira sempre hem tingut las carpas de costat i quan no hi há feina fem petar la xerrada amb en Carlos, encara que mai l' hi he dit que soc el "tocacollons" del foro...psssst!...de bon rotllo eh !
...fes bondat i millorat, Toni !
[quote user="James Bond" post="91080"]Josep, jo em pensava que el de BMW Riders anàveu en moto, però vist el que he vist, em sembla que encara que tingui una Honda mi tindré d'apuntar :D :D :D :D :D De gana no en passeu punyeterus !!!!! ;) ;) ;)
Vsssssss
007[/quote]
...Ramon, per portar tota la logistica necessaria per omplir la carpa a la moto no hi cap i pujem un parell de cotxes, un desde Cordoba i jo desde Girona, mes que res per que soms els que tenim el material. En el moment que deixi el carrec, i manquen un parell d' anys per les eleccions, i m' alliberi d' anar carregat ja pujaré amb moto, per que els pinxos si entren al top-case. Respecte a les motos, et puc garantir que mes de un 30% de les gairebe 4.000 inscrites no eren BMW, així que cap problema. A més, com que aquest any era proba puntuable per el Campionat d' Espanya de Mototurisme n' hi habien forças Pan€ i Wingers...i encara que no n' hi hagues cap, a la nostra carpa sempre sereu benvinguts, ens importen mes les persones que les motos i tenim molts de socis Honderos i ultimamente proliferan els que fan el canvi a la Kawa 1400, i aquets canvis de marca no tenen per que implicar un canvi de amics...
...una abraçada Ramon i a veure si coincidim aviat !
Josep l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 24, 2009 9:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.