[quote user="VicBo" post="91085"]si algu té coneixements de pintura, que ens pugui dir quina pintura no rellisca i seria un bon substitutiu a les senyalitzacions actuals seria bo que ho manifestés i des de mototurisme podriem començar a reclamar a cada Ajuntafems (ai perdó ajuntament) el canvi pertinent. Som molts i de molts municipis diferents! Que us sembla? Si voleu us faig la instància je je[/quote]
Això de la pintura per els passos de vianants ja esta sol·lucionat, però no aquí sinó a fora, no fa gaire vaig escriure això aqui :
viewtopic.php?f=2&t=3734&p=47712&highli ... ura#p47712
[quote user="James Bond" post="47712"]Us deixo una pregunta que agrairé que contesteu si sabeu la rresposta :
Perquè la pintura dels passos de vianants d'Andorra
NO patina i la d'aquí és com un vidre ?
Fins i tot amb això NO som europeus, cada vegada que travesso qualsevol frontera me'n dono conte ..... :( . [/quote]
I no estaria malament de fer una instància als ajuntafems i avisar-los que qualsevol caiguda per aquest motiu seria denunciable.
Em sembla, si no vaig equivocat, que els del grup antirrails han avisat, per escrit, als alcaldes dels municipis en els que hi han guardarrails dels anomenats assassins, que si algun motorista te algun accident per la seva causa, es querellaran directament contra ell.
Vssssssss
007