Radars De Tram
Moderador: Airald
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Radars De Tram
Segons TV3 i el diari la mañana, ja els tenim aqui. No sancionaran fins la primavera.
El director del Servei Català de Trànsit, Josep Pérez Moya, avanzó ayer en una visita a Vilaller que en breve entrarán en funcionamiento los radares de velocidad variable del túnel de Vielha que no serán en principio sancionadores, “pero más adelante, cuando los usuarios se hayan familiarizado con la presencia de los radares y previo aviso informativo se empezará a sancionar” agregó
El director del Servei Català de Trànsit, Josep Pérez Moya, avanzó ayer en una visita a Vilaller que en breve entrarán en funcionamiento los radares de velocidad variable del túnel de Vielha que no serán en principio sancionadores, “pero más adelante, cuando los usuarios se hayan familiarizado con la presencia de los radares y previo aviso informativo se empezará a sancionar” agregó
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Radars De Tram
Holaaaa,
Que no hi posaran una cafeteria a dintre el Tunel??
:enfadat :enfadat :enfadat
Que no hi posaran una cafeteria a dintre el Tunel??
:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Home, podriem jugar a entrar, fer un canvi de sentit dins el tunel, i aviam si es tornen bojos intentant esbrinar com és que l'aparell falla, igual retrasem la posada en servei
-----------
- Jomila
- Presentats
Per els que fumem serà parada obligatoria. El problema es que amb la llei ANTITABAC igual ens multen per fumar en un espai tancat.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="ARBE" post="90557"]Home, podriem jugar a entrar, fer un canvi de sentit dins el tunel, i aviam si es tornen bojos intentant esbrinar com és que l'aparell falla, igual retrasem la posada en servei[/quote]
M'hi apunto !!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
M'hi apunto !!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Albert GTR" post="90567"][quote user="ARBE" post="90557"]Home, podriem jugar a entrar, fer un canvi de sentit dins el tunel, i aviam si es tornen bojos intentant esbrinar com és que l'aparell falla, igual retrasem la posada en servei[/quote]
M'hi apunto !!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Jo també, aquesta es bona opció, perquè l'altre jo no fumo. :D
M'hi apunto !!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Jo també, aquesta es bona opció, perquè l'altre jo no fumo. :D

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
podrien possar-hi unes quantes senyores que fumen a dintre el tunel i unes quantes máquines i tauletes je,je
Total: al Hivern a fora fot molt de fred i està tot nevat i a dintre el túnel s´està de conya..... :-o
Total: al Hivern a fora fot molt de fred i està tot nevat i a dintre el túnel s´està de conya..... :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 18, 2009 11:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Jomila
- Presentats
OTIA, entre la multa per fumar i la multa per parlar amb les senyores que fumen, igual surt més econòmic passar per el túnel a 150.
:lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="jomila" post="90583"]OTIA, entre la multa per fumar i la multa per parlar amb les senyores que fumen, igual surt més econòmic passar per el túnel a 150.
:lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[quote user="jomila" post="90583"]OTIA, entre la multa per fumar i la multa per parlar amb les senyores que fumen, igual surt més econòmic passar per el túnel a 150.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Sort,
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Tambe m’hi apunto, :mestre :mestre :mestre molt bo!!!! :b9 :b9 :b9
Tambe m’hi apunto, :mestre :mestre :mestre molt bo!!!! :b9 :b9 :b9
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Sempre recaudaran mes fican radars que no pas peatges. :enfadat :enfadat
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
-
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: ds. juny 27, 2009 6:10 pm
[quote user="ARBE" post="90557"]Home, podriem jugar a entrar, fer un canvi de sentit dins el tunel, i aviam si es tornen bojos intentant esbrinar com és que l'aparell falla, igual retrasem la posada en servei[/quote]
M'encanta la idea de l'Arbe :razz: Jo també m'apunto! :cerv
"una altra cosa: Sabem si aquesta càmera filma pel davant o pel darrere? Recordeu que no duem placa al davant!"
"una altra cosa: Sabem si aquesta càmera filma pel davant o pel darrere? Recordeu que no duem placa al davant!"
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="larioskola" post="90740"][quote user="ARBE" post="90557"]Home, podriem jugar a entrar, fer un canvi de sentit dins el tunel, i aviam si es tornen bojos intentant esbrinar com és que l'aparell falla, igual retrasem la posada en servei[/quote]
"una altra cosa: Sabem si aquesta càmera filma pel davant o pel darrere? Recordeu que no duem placa al davant!"[/quote]
Parlant de boicots, m'he trobat que un costum força estès entre els motoristes francesos és fer saltar els radars
que només et retraten pel davant (la majoria). En passar-hi en colla acceleren fort i allò comença a tirar flaixos.
Fa bonic i tot.
Salut!
"una altra cosa: Sabem si aquesta càmera filma pel davant o pel darrere? Recordeu que no duem placa al davant!"[/quote]
Parlant de boicots, m'he trobat que un costum força estès entre els motoristes francesos és fer saltar els radars
que només et retraten pel davant (la majoria). En passar-hi en colla acceleren fort i allò comença a tirar flaixos.
Fa bonic i tot.
Salut!
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...tornant aquesta tarda de la BMWRiders a Sierra Nevada, m' he trobat amb una novetat ala AP-7 entre Villafranca del Penedes i el peatge de Martorell: en 6 ponts elevats per sobre de l' autopista han instal.lat cameres tant en sentit anada com tornada hi ha una cámara per carril. L' espai entre cada bloc de cameres pot oscilar entre 4 i 6 kms., per lo que aixó fá tota la pinta de ser futurs radars de tram...
...la bona noticia per els motoristes es que totes les cameres enfoquen els vehicles per davant i per tant a les motos no pot llegir les matricules.
...si algú té mes informació, que digui la seva.
...la bona noticia per els motoristes es que totes les cameres enfoquen els vehicles per davant i per tant a les motos no pot llegir les matricules.
...si algú té mes informació, que digui la seva.

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs que ara ens faran ficar la matricula al devant i si no 150 euros i 3 punts.(Pensa malament que no t'equivocaras). :tremolant
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="Josep" post="90770"]...tornant aquesta tarda de la BMWRiders a Sierra Nevada, m' he trobat amb una novetat ala AP-7 entre Villafranca del Penedes i el peatge de Martorell: en 6 ponts elevats per sobre de l' autopista han instal.lat cameres tant en sentit anada com tornada hi ha una cámara per carril. L' espai entre cada bloc de cameres pot oscilar entre 4 i 6 kms., per lo que aixó fá tota la pinta de ser futurs radars de tram...
...si algú té mes informació, que digui la seva.[/quote]
N'hi han tant de cara com de cul i porten més d'un any (potser dos). La veritat és que no sé què és, podria ser només un comptador.
...si algú té mes informació, que digui la seva.[/quote]
N'hi han tant de cara com de cul i porten més d'un any (potser dos). La veritat és que no sé què és, podria ser només un comptador.