Curs de conducció de TRAZADA 10

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Curs De Conducció De TRAZADA 10

Entrada Autor: Carles » dc. ago. 19, 2009 9:40 pm

[quote user="JoanF" post="86922"]Es que al vídeo només surtim els que ho fem fatal, home.[/quote]

Bones!!!

Joan... què mal.lament que ho dec fer perquè surto una bona estona al principi!!!! En fi... també m'ha arribat el video...

Fins aviat!
Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. ago. 19, 2009 11:21 pm

Ara ja sé perqué no surto:Carlesssssssssss,m`has xupat la camara tuuuuuuu :sado :sado :sado
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Curs de conducció de TRAZADA 10

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 08, 2009 1:00 am

Com us ha anat els que heu repetit el curset el dia 5? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dt. set. 08, 2009 6:09 am

Erem 3 persones, tots 3 de mototurisme: Franck, Cabirol i jo (als Xurrumekus els hi va sorgir un imprevist i no varem venir).
La meva opinió:
Per fer la valoració total m'agradaria tenir el video, per veure els comentaris que hi fan sobre el mateix i la forma de conducció de cadescú.
Aquesta vegada , evidentment, tot plegat va estar molt mes ben lligat i controlat. A mi, com soc força novell, amb la conducció de la moto, hi varen haver coses que em varen servir, per seguir millorant i per recordar coses basiques que sempre van be no oblidar-les.`En saben molt d'anar en moto i sempre s'en apren de la gent que en sap, tot i que això també ho tinc amb els mestres que hi han a Mototurisme i que sempre que puc m'en aprofito agafant i seguint les rodes per millorar la meva conducció :mestre
Ara be, crec que per la majoria de la gent d'aquest foro (o tota) no es un curs que s'ajusta al que necessitariem.
Això si, el que voldria agraïr es que per la situació que es va produïr el dia d'Osona, la gent de Trazada 10 hagin donat opció a repetir-ho, sense cost, a qui ho desitgi, cosa que els honora.
Com deia per la valoració final espero a tenir el video, per poder fer una valoració mes ajustada a la realitat.
Es la meva opinió, els altres companys (crec que a mes el dia 6 hi anava altres components de MOTOTURISME ) ja diran la seva
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. set. 20, 2009 10:52 am

[quote user="Bolero" post="89647"]
Com deia per la valoració final espero a tenir el video, per poder fer una valoració mes ajustada a la realitat.
Es la meva opinió, els altres companys (crec que a mes el dia 6 hi anava altres components de MOTOTURISME ) ja diran la seva[/quote]

Teniu el video ja?
Hi ha algú que estigui apuntat per anar a fer el curset encara?
ImatgeImatge

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dg. set. 20, 2009 5:30 pm

hola, ahir vaig anar a buscar el video del curset del dia 5 , hi ha un cd de video i un altre de fotos, pero no he tengut temps de mirarmel , cuan el haji vist ya os fare el meu comentari , fins aviat vvvvvvvsssssssssss

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dt. set. 29, 2009 6:42 pm

SAGAL !!!!!!!!!!!!!!!

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
Imatge

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dt. set. 29, 2009 7:48 pm

He vist força troç del video. Al esser 3 en la repetició ho sortim molt, però no hi ha havut cap comentari al respecte de coses a millorar, que al menys jo, en tinc i moltes.
Repeteixo la meva sensació, de que no es un curs per la gent de mototurisme.
Ja no dic res de qun varem ser els que varem ser el dia de VIC.
Al final, així com si que vaig aconsellar a la mareta a fer un cirs Off Road a la Mareta per si li calia, perque en vaig quedar molt content, no aconsellaré Trazada 10 per que no n'he quedat content. Del d'Off Road (era per a mi sol) en va costar 150 Eur, esmorzar i dinar inclos i aquest de 60 Eur (i l'he fet dues vegades) l'he trobat car per lo que m'ha satisfet.
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dj. oct. 01, 2009 10:50 pm

hola a tothom, be sobre el tema del curs de conduccio, yo esperava que seria unaltre cosa, ya que el primer dia com que erem molts motoristes, vaig pensar que no pudien ficsarse amb la conducio de cadaescu, vaig optar per una segona opurtunitat i gairabe igual, tret que ens varen poguer grabar mes estona i fer fotos individuals, en el video no hi ha cap explicacio de si ho fem be , o malament, nomes un dels "" profes" va dir que si feia temps que anavem amb moto i no habiem tingut cap accident, es que la conducio era bona, be nomes repetir que esperaba mes del curs de conducio de trazada 10. puntuacio: decebut salutacions a tots-es VVVVVVVVSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. oct. 01, 2009 11:12 pm

[quote user="cabirol" post="91884"]............. en el video no hi ha cap explicacio de si ho fem be , o malament, nomes un dels "" profes" va dir que si feia temps que anavem amb moto i no habiem tingut cap accident, es que la conducio era bona.............[/quote]

El que em faltava per sentir ara! :shock:

Crec que hagués estat més encertat dir que si no hem tingut cap accident era perquè hem tingut SORT. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dt. oct. 06, 2009 10:22 pm

Jo encara cerco les fotos que van fer, algu sap a on estan penjadas???
Compartir la carretera

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. oct. 07, 2009 8:55 am

[quote user="Digamjordi" post="92318"]Jo encara cerco les fotos que van fer, algu sap a on estan penjadas???[/quote]

Avui a una hora o altre us posaré un link de picassa perquè agafeu les fotos, jo les tinc de tots, però veig que hi ha molta gent que no, ja us les posaré, ok?
ImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 07, 2009 10:00 am

Holaaaa,

[quote user="Sagal" post="92332"][quote user="Digamjordi" post="92318"]Jo encara cerco les fotos que van fer, algu sap a on estan penjadas???[/quote]

Avui a una hora o altre us posaré un link de picassa perquè agafeu les fotos, jo les tinc de tots, però veig que hi ha molta gent que no, ja us les posaré, ok?[/quote]

Santi seria un detall molt bonic per part teva que, aprofitant que tens tots els mails dels que varem anar al curset, ens enviessis a cada un les nostres, en les mesures originals, no et sembla?

Es que jo tampoc les tinc les meves!!

Merci

:cry: :cry: :cry:
Sort,

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. oct. 07, 2009 5:33 pm

[quote user="Albert" post="92337"]Holaaaa,

[quote user="Sagal" post="92332"][quote user="Digamjordi" post="92318"]Jo encara cerco les fotos que van fer, algu sap a on estan penjadas???[/quote]

Avui a una hora o altre us posaré un link de picassa perquè agafeu les fotos, jo les tinc de tots, però veig que hi ha molta gent que no, ja us les posaré, ok?[/quote]

Santi seria un detall molt bonic per part teva que, aprofitant que tens tots els mails dels que varem anar al curset, ens enviessis a cada un les nostres, en les mesures originals, no et sembla?

Es que jo tampoc les tinc les meves!!

Merci

:cry: :cry: :cry:[/quote]

va faré un esforç :kiss
ImatgeImatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. oct. 07, 2009 8:53 pm

tots els que vareu fer el curs teniu un correu amb les fotos, espero que us vagi bé d'agafar-les.
ImatgeImatge

Respon

Torna a “General”