Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Aventura Patagonia .- Gener 2010
[quote user="Randy-650" post="90360"][quote user="Albert" post="90339"]Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="90303"]
Així dons la propera setmana la f800gs estarà a punt per el primer round seriós sobre pistes :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
[/quote]
Recorda, la que ha d’estar preparada ets TU!!! Sense por i poc a poc i bona lletra que ja ho veuràs que no es tant difícil.
:kiss :ksss :ksss[/quote]
Com diu l'Albert poc a poc i bona lletra, però sobretot recorda que per anar per pistes el sistema de conducció és totalment diferent a anar per carretera: si en un revolt gires el manillar, te la fotaràs per barretina (con la del OO7 ;) ), doncs la roda del davant perdrà adherència. El millor és sempre que puguis fer contramanillar. Recorda-ho i fica't-ho al cap. :kiss[/quote]
No patiu que per poca a poc ningú em guanyarà :b9 :b9
Com que no sé res de res de off road, començaré amb pocs vicis .
Ja penjaré un parell de fotos però si la foto es de la primera aterrissada...... no penseu que penjaré la tovallola.
[quote user="Mareta" post="90303"]
Així dons la propera setmana la f800gs estarà a punt per el primer round seriós sobre pistes :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
[/quote]
Recorda, la que ha d’estar preparada ets TU!!! Sense por i poc a poc i bona lletra que ja ho veuràs que no es tant difícil.
:kiss :ksss :ksss[/quote]
Com diu l'Albert poc a poc i bona lletra, però sobretot recorda que per anar per pistes el sistema de conducció és totalment diferent a anar per carretera: si en un revolt gires el manillar, te la fotaràs per barretina (con la del OO7 ;) ), doncs la roda del davant perdrà adherència. El millor és sempre que puguis fer contramanillar. Recorda-ho i fica't-ho al cap. :kiss[/quote]
No patiu que per poca a poc ningú em guanyarà :b9 :b9
Com que no sé res de res de off road, començaré amb pocs vicis .
Ja penjaré un parell de fotos però si la foto es de la primera aterrissada...... no penseu que penjaré la tovallola.
- Eva
- Presentats
En Pasqual, jefe de l´intendéncia de la nostra aventura, m´ha comunicat aquest matí que part de la ruta que teniem programada ha desaparegut, no surt ni a google earth :b9 :b9 :b9
La noticia que m´ha enviat és la següent:
Actualización Julio 2009 – Volcán Chaitén
"Después de la gran erupción de mayo del 2008, el volcán todavía no se ha calmado completamente y nadie sabe cuánto más tardará en hacerlo.
El pueblo de Chaitén ha sido evacuado y ahora se está planificando un nuevo asentamiento en un lugar más protegido.
Sin embargo, durante el verano pasado, algunos lugares de hospedaje y cabañas volvieron a funcionar en y cerca de Chaitén, con luz de generadores y agua de bidones. Probablemente, si el volcán sigue tranquilo, el próximo verano habrá más opciones donde alojar. Pero como no hay acceso a internet y sólo teléfonos celulares, son difíciles de contactar. Trataremos de hacer una lista que le podemos hacer llegar a pedido.
Lo más importante: los transbordadores están operando normalmente y el camino de Chaitén hacia el sur está abierto.
El camino a Caleta Gonzalo ha sido afectado por la erupción. Mientras esté cerrado, tampoco funcionará el transbordador entre Caleta Gonzalo y Hornopirén.
Mejor traiga suficiente gasolina, ya que no se sabe si la gasolinera en Chaitén podrá atender normalmente en la próxima temporada. La gasolinera más próxima está a 150 Km en el pueblo de La Junta.
Buses: Durante la temporada de turismo, aproximadamente entre diciembre y marzo, operan buses entre Chaitén y el sector de Puyuhuapi. Pero estas son mini empresas que no fijan sus itinerarios con meses de anticipación. Más abajo incluimos una lista de estos buses.
El aeropuerto de Chaitén está cerrado."

Bueno, com que per montanyes a Chile no quedarem...... ja buscarem unaltre ruta.
L´aventura es complica. M´encanta !!!!!!!!!!!!
La noticia que m´ha enviat és la següent:
Actualización Julio 2009 – Volcán Chaitén
"Después de la gran erupción de mayo del 2008, el volcán todavía no se ha calmado completamente y nadie sabe cuánto más tardará en hacerlo.
El pueblo de Chaitén ha sido evacuado y ahora se está planificando un nuevo asentamiento en un lugar más protegido.
Sin embargo, durante el verano pasado, algunos lugares de hospedaje y cabañas volvieron a funcionar en y cerca de Chaitén, con luz de generadores y agua de bidones. Probablemente, si el volcán sigue tranquilo, el próximo verano habrá más opciones donde alojar. Pero como no hay acceso a internet y sólo teléfonos celulares, son difíciles de contactar. Trataremos de hacer una lista que le podemos hacer llegar a pedido.
Lo más importante: los transbordadores están operando normalmente y el camino de Chaitén hacia el sur está abierto.
El camino a Caleta Gonzalo ha sido afectado por la erupción. Mientras esté cerrado, tampoco funcionará el transbordador entre Caleta Gonzalo y Hornopirén.
Mejor traiga suficiente gasolina, ya que no se sabe si la gasolinera en Chaitén podrá atender normalmente en la próxima temporada. La gasolinera más próxima está a 150 Km en el pueblo de La Junta.
Buses: Durante la temporada de turismo, aproximadamente entre diciembre y marzo, operan buses entre Chaitén y el sector de Puyuhuapi. Pero estas son mini empresas que no fijan sus itinerarios con meses de anticipación. Más abajo incluimos una lista de estos buses.
El aeropuerto de Chaitén está cerrado."

Bueno, com que per montanyes a Chile no quedarem...... ja buscarem unaltre ruta.
L´aventura es complica. M´encanta !!!!!!!!!!!!
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Aquest matí i novament aprofitant que he anat per feina a Girona he fet el cafè amb l´Albert GTR, que feia un munt de temps que no el veia. Elegant con sempre, ens hem assentat al bel mig de Girona envoltats dels aires genials de la City. Té la Transpirenaica molt a punt i com tot el que prepara , milimétricament calculat, hotels reservats... tot previst. Segurament l'acompanyaré dijous a fer un tros de Transpirenaica. També hem parlat del tema Patagònia i de la conducció sobre pista. L´Albert GTR , havia competit amb enduro i m´ha donat uns quants consells sobre el tema de la conducció, m´ha dit :
"Eva oblida't de com portes la moto sobre asfalt, la terra has de conduir totalment diferent".-
M´ha vingut a repetir el mateix que m´heu explicat vosaltres sobre el contra manillar i les derrapades i la veritat és que ja tinc ganes de fer el primer contacte amb les pistes.
Tanmateix, mentre parlava amb l´Albert, ha aparegut un conegut seu, en Lluís. Per casualitats de la vida habíem anat al cole plegats i hem aprofitat per parlar de viatges. Ell és un gran viatger. No va amb moto, però fa moltes expedicions anualment amb ONG´s, experimentals , corresponsal o per plaer. També m´ha comentat que sempre fa una foto amb L'Estelada allà on va .
Com tota persona acostumada a viatjar, la conversa ha sigut de lo més entretinguda, ha vingut a ser com una sobretaula de mototurisme.
Hem parlat sobre el tema de les telecomunicacions i que no hi ha pas cobertura per la zona de Xile, però sí a Argentina. A mi tenir cobertura o no em preocupa només per si ens passa algo, sino...... ja ens espavilarem. Amb en Pasqual n´hem d acabar de parlar. Els telèfons Via satèl·lit
es poden llogar i no més fer-lo servir en cas de necessitat.
També hem parlat de L'assegurança D'esport D'alt risci dels paisatges i les meravelles que descobrirem.
Resumint, el cafè amb l´Albert i en Lluís ha sigut de lo més Profitós.
Tot seguit he anat a veure a Bichusten i puc dir que esta « divino de la muerte ».
I finalment i per variar a Martín I Conesa a encarregar els neumàtics Karoo Metzeller i a recollir les botes Santiago. M´he provat les botes i com que anava amb faldilles, semblava una pagesa de LLofriu anant a vendre ous a mercat.
He parlat amb en Carlos, cap de taller i se m´ha ocurregut demanar-li si és molt complicat arreclat un reventón de la 650 gs. La seva mirada ha sigut tant fulminant , que se m´ha donat per riure. Hem quedat que el día que em posi els neumátics de la 800 jo miraré i segurament... ploraré. Així donç unaltre básic abans de marxar, anar als Angels a posar un ciri ben gros, com els de les profesons de Corpus i ressar un mínim de 2 setmanes abans de la sortida perque no ens pasi res i si ens pasa........ continuarem ressant.... :tremolant :tremolant
També he demanat el preu de la jaqueta que porta en Pasqual i .... GLUpssssssssss hem quedat amb en Pau que esperaré a Reis.
Ah per cert... i només ho diré una vegada.... a mí les despedides s´em posem fatal i s´em dona per una plorera fácil i tant mateix difícil de parar
( algo així com pasa en els culebrons de la programació de les tardes i que només veig si estic malalta), per lo tant no em penso despedir de ningú.
Bueno, aquest viatge, malgrat anem a l´aventura i al desert i.... a on Deu va perdre l´esperdenya i nosaltres el seny..... ha d´estar el millor preparat posible.
"Eva oblida't de com portes la moto sobre asfalt, la terra has de conduir totalment diferent".-
M´ha vingut a repetir el mateix que m´heu explicat vosaltres sobre el contra manillar i les derrapades i la veritat és que ja tinc ganes de fer el primer contacte amb les pistes.
Tanmateix, mentre parlava amb l´Albert, ha aparegut un conegut seu, en Lluís. Per casualitats de la vida habíem anat al cole plegats i hem aprofitat per parlar de viatges. Ell és un gran viatger. No va amb moto, però fa moltes expedicions anualment amb ONG´s, experimentals , corresponsal o per plaer. També m´ha comentat que sempre fa una foto amb L'Estelada allà on va .
Com tota persona acostumada a viatjar, la conversa ha sigut de lo més entretinguda, ha vingut a ser com una sobretaula de mototurisme.
Hem parlat sobre el tema de les telecomunicacions i que no hi ha pas cobertura per la zona de Xile, però sí a Argentina. A mi tenir cobertura o no em preocupa només per si ens passa algo, sino...... ja ens espavilarem. Amb en Pasqual n´hem d acabar de parlar. Els telèfons Via satèl·lit

També hem parlat de L'assegurança D'esport D'alt risci dels paisatges i les meravelles que descobrirem.
Resumint, el cafè amb l´Albert i en Lluís ha sigut de lo més Profitós.
Tot seguit he anat a veure a Bichusten i puc dir que esta « divino de la muerte ».
I finalment i per variar a Martín I Conesa a encarregar els neumàtics Karoo Metzeller i a recollir les botes Santiago. M´he provat les botes i com que anava amb faldilles, semblava una pagesa de LLofriu anant a vendre ous a mercat.
He parlat amb en Carlos, cap de taller i se m´ha ocurregut demanar-li si és molt complicat arreclat un reventón de la 650 gs. La seva mirada ha sigut tant fulminant , que se m´ha donat per riure. Hem quedat que el día que em posi els neumátics de la 800 jo miraré i segurament... ploraré. Així donç unaltre básic abans de marxar, anar als Angels a posar un ciri ben gros, com els de les profesons de Corpus i ressar un mínim de 2 setmanes abans de la sortida perque no ens pasi res i si ens pasa........ continuarem ressant.... :tremolant :tremolant
També he demanat el preu de la jaqueta que porta en Pasqual i .... GLUpssssssssss hem quedat amb en Pau que esperaré a Reis.
Ah per cert... i només ho diré una vegada.... a mí les despedides s´em posem fatal i s´em dona per una plorera fácil i tant mateix difícil de parar

Bueno, aquest viatge, malgrat anem a l´aventura i al desert i.... a on Deu va perdre l´esperdenya i nosaltres el seny..... ha d´estar el millor preparat posible.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 17, 2009 8:34 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Tot buscant per internet, he trovat l´história d´un viatge a Usshuaia amb una moto de repartir pizzas. Aixó sí que te valor :
http://www.fabianmoto.com.ar/biz2.html

http://www.fabianmoto.com.ar/biz2.html

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 18, 2009 4:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats

un parell de persones més apuntades a la sortida

Els que sí serem segurs en Pasqual i jo. La setmana vinent ja reservem avió i motos.
Vinga... que ja falten menys de 125 díes per l´ Aventura

- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Podries adjuntar-te a la firma o al principi del post un conte enrere per saber que queda ... ;) ;)

No cal que sigui amb aquest disseny... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aquí et deixo una pàgina per si vols donar-hi un cop d’ull.
http://ticker.7910.org/esp
:kiss i Vvvvss

No cal que sigui amb aquest disseny... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aquí et deixo una pàgina per si vols donar-hi un cop d’ull.
http://ticker.7910.org/esp
:kiss i Vvvvss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Eva
- Presentats
Anna, moltes gracies.
Quand tingui la data exacta, posaré comptador, però si em poso nerviosa, el tornaré a treure.
Quand tingui la data exacta, posaré comptador, però si em poso nerviosa, el tornaré a treure.
- Eva
- Presentats
Avui tinc tantes novetats sobre la Patagonia que no sé pas si dormiré.
Hem concretat amb en Pasqual molts de detalls i he estat 1 hora al teléfon amb en Carlos Paulsen per acabar de polir la ruta.
Té molt , però que molt bona pinta i amb uns 5.000 kms aproximadament.
Básicament farem la ruta Austral Xilena i la mítique 40 d´ Argentina.
La primera té uns paisatges fantástics, però té més dificultat que la segona.
El que és molt clar, es que tenim que entrenar per pistes i més pistes. Allá només farem pistes amb sots, ripio, fang, pedres, animals, ......
Desde luego..... vosaltres a principis de febrer estareu a casa calentonets , mirant alguna peli , netejant ( com a molt) la moto i nosaltres estarem treient polç de llocs impensables, lluitant contra el ripio, el vent lateral, la sorra, buscant desesperats postes de benzina, dormint reventats i sabent que al día seguent ens espera més i més.
Per cert,... avui he estrenat botes:

Van molt i molt bé, son cómodes. L´unic incovenient és la puntera. Jo toco al terra de puntetes amb la 1200gs i ara a més a més patino. Tinc tots els punts per fer una excel.lent aterrissada.
Així que pogui explico més :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Hem concretat amb en Pasqual molts de detalls i he estat 1 hora al teléfon amb en Carlos Paulsen per acabar de polir la ruta.
Té molt , però que molt bona pinta i amb uns 5.000 kms aproximadament.
Básicament farem la ruta Austral Xilena i la mítique 40 d´ Argentina.
La primera té uns paisatges fantástics, però té més dificultat que la segona.
El que és molt clar, es que tenim que entrenar per pistes i més pistes. Allá només farem pistes amb sots, ripio, fang, pedres, animals, ......
Desde luego..... vosaltres a principis de febrer estareu a casa calentonets , mirant alguna peli , netejant ( com a molt) la moto i nosaltres estarem treient polç de llocs impensables, lluitant contra el ripio, el vent lateral, la sorra, buscant desesperats postes de benzina, dormint reventats i sabent que al día seguent ens espera més i més.
Per cert,... avui he estrenat botes:

Van molt i molt bé, son cómodes. L´unic incovenient és la puntera. Jo toco al terra de puntetes amb la 1200gs i ara a més a més patino. Tinc tots els punts per fer una excel.lent aterrissada.
Així que pogui explico més :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
- Eva
- Presentats
Neumàtics De La 800
Seguint el planning previst, amb en Miquel , hem anat a portar la 800 a Girona :

Volem cambiar la roda original :
per els Metzeler Karoo
i depás la moto té que pasar un parell de campanyes. Bueno, hem quedat que divendres anem a recollir-la i diumenge inaugurem les PISTES !!!!!!!
A la Patagonia ens llogan les motos amb rodes mixtes : Metzeler Sahara 3 o Pirelli MT60 i amb raids.

Volem cambiar la roda original :

per els Metzeler Karoo
i depás la moto té que pasar un parell de campanyes. Bueno, hem quedat que divendres anem a recollir-la i diumenge inaugurem les PISTES !!!!!!!
A la Patagonia ens llogan les motos amb rodes mixtes : Metzeler Sahara 3 o Pirelli MT60 i amb raids.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 06, 2009 10:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Ens Hem De Cuidar
Últimament tothom hi diu la seva, fins i tot, avui m´han recomanat les Bayas de Goji, os deixo algunes de les seves propietats :
http://www.bayasdelgoji.es/propiedades.html
• Alarga la vida protegiendo al cuerpo del envejecimiento prematuro.
• Nos hace sentirnos más jóvenes y alegres.
• Incrementa la energía y la fuerza.
• Fortalece el corazón y la sangre.
• Ayuda a mantener la presión sanguínea en parámetros saludables.
• Reduce el colesterol y evita su depósito en los vasos sanguíneos.
• Supone una ayuda inestimable para prevenir el cáncer.
• Ayuda a normalizar los niveles de azúcar en sangre.
• Mejora la salud ocular y la visión.
• Mejora la resistencia a las enfermedades.
• Mejora la respuesta inmune.
• Restaura y repara el ADN.
• Combate la inflamación y la artritis.
• Ayuda a perder peso.
• Ayuda a desintoxicar el organismo.
• Alivia el insomnio y mejora la calidad del sueño.
• Mejora la respuesta sexual y la fertilidad de ambos sexos.
• Alivia los dolores de cabeza y los mareos.
• Ayuda en el embarazo y la menopausia.
• Protege el hígado.
• Fortalece músculos y huesos.
• Ayuda a mantener una buena función renal.
• Mejora la memoria.
• Alivia la tos seca crónica.
• Reduce la ansiedad y el estrés.
• Mejora la digestión.
Una vintena cada vespre i ja está. Jo ho provaré, mal, lo que es mal.... segur que no en farà.
Vinga , a cuidar-se.
Ah ja sé que aixó és un foro de motos, però francament, m´ha fet gracia.

http://www.bayasdelgoji.es/propiedades.html
• Alarga la vida protegiendo al cuerpo del envejecimiento prematuro.
• Nos hace sentirnos más jóvenes y alegres.
• Incrementa la energía y la fuerza.
• Fortalece el corazón y la sangre.
• Ayuda a mantener la presión sanguínea en parámetros saludables.
• Reduce el colesterol y evita su depósito en los vasos sanguíneos.
• Supone una ayuda inestimable para prevenir el cáncer.
• Ayuda a normalizar los niveles de azúcar en sangre.
• Mejora la salud ocular y la visión.
• Mejora la resistencia a las enfermedades.
• Mejora la respuesta inmune.
• Restaura y repara el ADN.
• Combate la inflamación y la artritis.
• Ayuda a perder peso.
• Ayuda a desintoxicar el organismo.
• Alivia el insomnio y mejora la calidad del sueño.
• Mejora la respuesta sexual y la fertilidad de ambos sexos.
• Alivia los dolores de cabeza y los mareos.
• Ayuda en el embarazo y la menopausia.
• Protege el hígado.
• Fortalece músculos y huesos.
• Ayuda a mantener una buena función renal.
• Mejora la memoria.
• Alivia la tos seca crónica.
• Reduce la ansiedad y el estrés.
• Mejora la digestión.
Una vintena cada vespre i ja está. Jo ho provaré, mal, lo que es mal.... segur que no en farà.
Vinga , a cuidar-se.
Ah ja sé que aixó és un foro de motos, però francament, m´ha fet gracia.

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 21, 2009 10:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
No diuen res dels peus plans :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Eva
- Presentats
[quote user="James Bond" post="90867"]No diuen res dels peus plans :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Vssssssss
007[/quote]
Els peus plans tenen unaltre tractament :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss
Crack, cuida´t :kiss
Vssssssss
007[/quote]
Els peus plans tenen unaltre tractament :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss
Crack, cuida´t :kiss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
RIMA FÀCIL:
Escolti, Mareta
ja va vosté en bicicleta?
:roll: :roll: :roll: :roll:
Escolti, Mareta
:roll: :roll: :roll: :roll:

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="90897"]RIMA FÀCIL:
Escolti, Mareta
:roll: :roll: :roll: :roll:[/quote]
Bicicleta ???????
Tinc Pilates 3 díes a la setmana, començo dilluns a les 9:15 amb una "merda piloteta" que sembla treta d´un episodi dels "Teletubies" i t´ho juro que començo la setmana posant´em a 100.
Dimarts i dijous 1 hora de caminar. No anar de botigues, NO. Anar a caminar a ritme i cantant ( per un tema de respiració) o xerrant amb les amigues.
Dissabte repós, es a dir treball supí fins a les 19 hores i diumenge MOTO i més MOTO ( i a partir d´aquest diumenge pistes i més pistes, fang, aigua , sots....).
DURANT TOTA LA SETMANA RÉGIM especial per aguantar bé a la Patagonia.
I tú em preguntes per la bicicleta ????????
Está criant polç al garatge de casa.
M´he de preparar no només per anar a la Patagonia, sino PER POGUER TORNAR DE LA PATAGONIA ( en les millors condicions , jeje)
No os puc deixar sols mases sortides, no fos pas cas que ens trovesiu a faltar :kiss
Escolti, Mareta
:roll: :roll: :roll: :roll:[/quote]
Bicicleta ???????
Tinc Pilates 3 díes a la setmana, començo dilluns a les 9:15 amb una "merda piloteta" que sembla treta d´un episodi dels "Teletubies" i t´ho juro que començo la setmana posant´em a 100.
Dimarts i dijous 1 hora de caminar. No anar de botigues, NO. Anar a caminar a ritme i cantant ( per un tema de respiració) o xerrant amb les amigues.
Dissabte repós, es a dir treball supí fins a les 19 hores i diumenge MOTO i més MOTO ( i a partir d´aquest diumenge pistes i més pistes, fang, aigua , sots....).
DURANT TOTA LA SETMANA RÉGIM especial per aguantar bé a la Patagonia.
I tú em preguntes per la bicicleta ????????
Está criant polç al garatge de casa.
M´he de preparar no només per anar a la Patagonia, sino PER POGUER TORNAR DE LA PATAGONIA ( en les millors condicions , jeje)
No os puc deixar sols mases sortides, no fos pas cas que ens trovesiu a faltar :kiss
- Eva
- Presentats
Ara ja puc dormir tranquil.la.
Ja he trovat qui está especialitzat en llogar teléfons via satel.lit per expedicions, viatges al desert, la jungla, o com nosaltres que farem un combinat de selva i desert.

Tinc clar unaltre básic ... el teléfon via satel.lit amb el número de l´assegurança predeterminat i si ens pasa algo.... sortirem volant !!!!!!!!!!!!
Vinga.... una vegada tenim aixó... ara ja podem parlar de l´Aventura PATAGONIA 2010
Deixo l´enllaç http://www.erziasat.com/servicio-de-alquiler
Wala... quina ilu !!!!!!
Ja he trovat qui está especialitzat en llogar teléfons via satel.lit per expedicions, viatges al desert, la jungla, o com nosaltres que farem un combinat de selva i desert.

Tinc clar unaltre básic ... el teléfon via satel.lit amb el número de l´assegurança predeterminat i si ens pasa algo.... sortirem volant !!!!!!!!!!!!
Vinga.... una vegada tenim aixó... ara ja podem parlar de l´Aventura PATAGONIA 2010
Deixo l´enllaç http://www.erziasat.com/servicio-de-alquiler
Wala... quina ilu !!!!!!
- Eva
- Presentats
El diumenge em va trucar en Moncho de A Coruña. Ell em va acompanyar a l´últim tram de la sortida Cap de Creus - Finisterre .
Aprofitant la seva anada a Cádiz, em va venir a veure diumenge amb la seva companya, la Susana i varem tenir una agradable xerrada al Port de L´Estartit.
Allá em varen preguntar per la Patagonia i els hi vaig fer cinc céntims. Avui m´ha trucat en Moncho i m´ha preguntat si es podia apuntar a l´Aventura i evidenment l´hi he dit que per nosaltres cap problema. Així que si tot va bé .... de moment serem 3 pax.
Serà el mes de febrer 2010 i les dades del primer dissabte a l´ últim diumenge de mes.
Ara els vols surten barats i encara quedan motos per llogar ;)
Aprofitant la seva anada a Cádiz, em va venir a veure diumenge amb la seva companya, la Susana i varem tenir una agradable xerrada al Port de L´Estartit.
Allá em varen preguntar per la Patagonia i els hi vaig fer cinc céntims. Avui m´ha trucat en Moncho i m´ha preguntat si es podia apuntar a l´Aventura i evidenment l´hi he dit que per nosaltres cap problema. Així que si tot va bé .... de moment serem 3 pax.
Serà el mes de febrer 2010 i les dades del primer dissabte a l´ últim diumenge de mes.
Ara els vols surten barats i encara quedan motos per llogar ;)
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
La Carretera Austral
Per raons militars i amb l´ajuda de l´exercit, els anys 70, Pinochet va decidir la construcció de la carretera Austral amb una longitud de 750 milles.
Es va construir entre les roques :

serpentejant els llacs i sobretot , en mig de la selva :

Aquesta carretera s´ha començat a esfaltar per el nord, però encara molta part és original i pasant per llocs preciosos :

Hi han nombrossos llacs de grans dimensions:

Hi han molts d´arbres morts degut a 2 erupcions volcániques els anys 81 i 91:

Trobarem mercats d´animals ( malgrat a hores d´ara ja sé que no puc comprar res ,jeje)

Tinc clar que no m´enamoraré tant lluny :

Es va construir entre les roques :

serpentejant els llacs i sobretot , en mig de la selva :

Aquesta carretera s´ha començat a esfaltar per el nord, però encara molta part és original i pasant per llocs preciosos :

Hi han nombrossos llacs de grans dimensions:

Hi han molts d´arbres morts degut a 2 erupcions volcániques els anys 81 i 91:

Trobarem mercats d´animals ( malgrat a hores d´ara ja sé que no puc comprar res ,jeje)

Tinc clar que no m´enamoraré tant lluny :

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 23, 2009 6:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
La Ruta 40.- Argentina
Semblan trets d´un ball de disfresses, però...... No. Es el seu día a día. Angela María, em veig agafant , com a mínim l´espray de pebre per poguer sortir corrent
:
Per Deu !!!!!!

Jo sé d´algú que hi té parents per aquesta zona:

1200 en acció :

Cada kilometre conduint per la 40 es pot respirar una sensació BRUTAL DE LLIBERTAT:

:

Per Deu !!!!!!

Jo sé d´algú que hi té parents per aquesta zona:

1200 en acció :

Cada kilometre conduint per la 40 es pot respirar una sensació BRUTAL DE LLIBERTAT: