Guants D'hivern ?
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Guants D'hivern ?
Apa vinga, Feu-me partícep de la vostra sabiduria motera i ajudeume a triar sàbiament uns bons guants d'hivern.
M'interessa que siguin aptes per pluja, i temperatures de -2º a 10 º aprox.
M'interessa que siguin aptes per pluja, i temperatures de -2º a 10 º aprox.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 22, 2009 1:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Guants D'hivern ?
[quote user="ARBE" post="90903"]Apa vinga, Feu-me partícep de la vostra sabiduria motera i ajudeume a triar sàbiament uns bons guants d'hivern.
M'interessa que siguin aptes per pluja, i temperatures de -2º a 10 º aprox.[/quote]
Manoplas als punys, no ti pensis
M'interessa que siguin aptes per pluja, i temperatures de -2º a 10 º aprox.[/quote]
Manoplas als punys, no ti pensis

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Sagal" post="90907"] ]
Manoplas als punys, no ti pensis[/quote]
Crec que és així Santi.Tu saps que jo les porto i la veritat no queden
massa fashion però van molt be,com deien abans........
ande yo caliente,no le mires el dentao (crec que era així no ?)
ande yo caliente,no le mires el dentao (crec que era així no ?)
Que gran aquest de Bilbao

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
JO penso el mateix.
Arbe pensa que els guants si no vols petir fred a l´hivern acabaran sent gruixuts a no se que t´hi deixis pasta...
Amb el que et restara mobilitat a les mans.
Amb uns guants mitjans de entretemps, manoples i punys calefectables pots anar a l hivern on vulguis.
Un altre cosa es que vulguis anar a Elephantes o similars aleshores si que necessitaras uns guants mes bons ;)
Arbe pensa que els guants si no vols petir fred a l´hivern acabaran sent gruixuts a no se que t´hi deixis pasta...
Amb uns guants mitjans de entretemps, manoples i punys calefectables pots anar a l hivern on vulguis.
Un altre cosa es que vulguis anar a Elephantes o similars aleshores si que necessitaras uns guants mes bons ;)
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="90913"]JO penso el mateix.
Un altre cosa es que vulguis anar a Elephantes o similars aleshores si que necessitaras uns guants mes bons ;)[/quote]
Steelman, digues quins son els mes bons per no passar fred a les mans. Aquest any em caldrà canviar-los i no vull passar fred ni posar manyoples.
Vsssssss
007
Un altre cosa es que vulguis anar a Elephantes o similars aleshores si que necessitaras uns guants mes bons ;)[/quote]
Steelman, digues quins son els mes bons per no passar fred a les mans. Aquest any em caldrà canviar-los i no vull passar fred ni posar manyoples.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sagal
- Presentats
[quote user="Oscar" post="90911"][quote user="Sagal" post="90907"] ]
ande yo caliente,no le mires el dentao (crec que era així no ?)[/quote]
Oscar per cert diguem la marca dels teus, que ja no m'enrecordo i a on els vas comprar?
Gràcies
ande yo caliente,no le mires el dentao (crec que era així no ?)[/quote]
Oscar per cert diguem la marca dels teus, que ja no m'enrecordo i a on els vas comprar?
Gràcies

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Ja ho vaig comentar en un altre "post" (que lleig: "post") però deixeu-me que em repeteixi. De la meva experiència dedueixo:
Punys calefactables: si van sols, serveixen de poc i només a temperatures no molt baixes. Escalfen la part interna de la ma i dels dits i al cap d'una estona has de començar a fer coses extranyes per escalfar la part exterior dels dits (girar la ma, possar-la sota el puny...)
Manoples: és una molt bona opció. Sobretot si no plou i estan ben posades (no deixar cap forat per on entri l'aire). Si plou i la ma queda més baixa que el colze (el més habitual) l'aigua rellisca per la jaqueta fins mullar tot l'interior de la manople. Com generalment estan folrades, costa molt de que s'aixuguin. Quan pares i tornes a la moto no és cap plaer posar la ma a dins. Cal que vagin amb paramans rigids.
Guants calefactables: També és molt bona opció (sobretot si tens calés). Jo n'he portat molt de temps. Han de ser de bona qualitat per aguantar be la pluja. Si no son gaire bons, acostuma a trencar-se el filament que envolta els dits ( i llavors s'ha fotut l'invent). El bons no porten resistències, sinó un tipus de ceràmica que s'escalfa. Val la pena que tinguin termostat i no interruptor (on-off). Dels "sotoguants" (una altre paraula que no se traduir) calefactables (molt més econòmics) no en puc dir gaire cosa perquè no els he provat. Els que he vist m'han semblat de poca qualitat i de duració limitada. Insiteixo que no en tinc experiència.
Guants de manoples: Escalfen molt, però perds molta sensibilitat. Tenen el problema de com s'ajusten al braç i acostumen a acabar plens d'aigua. Si plou, es clar..
Actualment porto uns "sotoguants" de seda (3€ a Decathlon) i uns bons guants d'hivern. El darrer gener vaig anar a pingüinos (quan la gran nevada), el termòmetre de la moto deia
ºC i l'autopasta totalment nevada. No sé si era que portava els co... a punt sortir-me per el coll de la jaqueta o que els guants anaven molt be, però fred no en vaig passar. Calor tampoc.
Depen dels km que es pensin fer, val la pena invertir en uns bons guants (no cal que siguin de marca) que no ens apretin, que no ens facin perdre sensibilitat, que siguin impermeables i que tinguin un bon sistema per ajustarlos a la jaqueta.
Perdoneu el "rollo". Espero que serveixi d'ajuda
Punys calefactables: si van sols, serveixen de poc i només a temperatures no molt baixes. Escalfen la part interna de la ma i dels dits i al cap d'una estona has de començar a fer coses extranyes per escalfar la part exterior dels dits (girar la ma, possar-la sota el puny...)
Manoples: és una molt bona opció. Sobretot si no plou i estan ben posades (no deixar cap forat per on entri l'aire). Si plou i la ma queda més baixa que el colze (el més habitual) l'aigua rellisca per la jaqueta fins mullar tot l'interior de la manople. Com generalment estan folrades, costa molt de que s'aixuguin. Quan pares i tornes a la moto no és cap plaer posar la ma a dins. Cal que vagin amb paramans rigids.
Guants calefactables: També és molt bona opció (sobretot si tens calés). Jo n'he portat molt de temps. Han de ser de bona qualitat per aguantar be la pluja. Si no son gaire bons, acostuma a trencar-se el filament que envolta els dits ( i llavors s'ha fotut l'invent). El bons no porten resistències, sinó un tipus de ceràmica que s'escalfa. Val la pena que tinguin termostat i no interruptor (on-off). Dels "sotoguants" (una altre paraula que no se traduir) calefactables (molt més econòmics) no en puc dir gaire cosa perquè no els he provat. Els que he vist m'han semblat de poca qualitat i de duració limitada. Insiteixo que no en tinc experiència.
Guants de manoples: Escalfen molt, però perds molta sensibilitat. Tenen el problema de com s'ajusten al braç i acostumen a acabar plens d'aigua. Si plou, es clar..
Actualment porto uns "sotoguants" de seda (3€ a Decathlon) i uns bons guants d'hivern. El darrer gener vaig anar a pingüinos (quan la gran nevada), el termòmetre de la moto deia

Depen dels km que es pensin fer, val la pena invertir en uns bons guants (no cal que siguin de marca) que no ens apretin, que no ens facin perdre sensibilitat, que siguin impermeables i que tinguin un bon sistema per ajustarlos a la jaqueta.
Perdoneu el "rollo". Espero que serveixi d'ajuda
- Oscar
- Presentats
[quote user="Sagal" post="90925"]
Gràcies[/quote]
A les manoples posa O.J. (Ojatmosferemetropolitane.com) i son
made in china.Suposo que és igual que es diguesin marca
"nitifixis",però a mi em fan servei.Jo les vaig comprar a una tenda d´Hospitalet de Ll.
La casa O.J és italiana i tot son accesoris pel motorista,roba d´hivern i proteccions
el que no conec és el distribuidor aquí :halfcry
Gràcies[/quote]
A les manoples posa O.J. (Ojatmosferemetropolitane.com) i son
made in china.Suposo que és igual que es diguesin marca
"nitifixis",però a mi em fan servei.Jo les vaig comprar a una tenda d´Hospitalet de Ll.
La casa O.J és italiana i tot son accesoris pel motorista,roba d´hivern i proteccions
el que no conec és el distribuidor aquí :halfcry
Oscar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 22, 2009 6:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Oscar
- Presentats
Be ja està controlat em preocupo per vosaltres.El distribuidor
de la marca O.J és la casa COMOF,està al polígon de les
Franqueses del Vallés,tenen pàg web.
Franqueses del Vallés,tenen pàg web.

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo porto uns guants de la marca Garibaldi, però com diu el company Randy, jo no soc representatiu en aquets temes. Soc de sang calenta.
:twisted: :twisted:
:twisted: :twisted:
- Sagal
- Presentats
[quote user="Oscar" post="90930"]Be ja està controlat em preocupo per vosaltres.El distribuidor
Franqueses del Vallés,tenen pàg web.[/quote]
Ets ràpid. Gràcies Oscar.
Franqueses del Vallés,tenen pàg web.[/quote]
Ets ràpid. Gràcies Oscar.

- Sagal
- Presentats
[quote user="JoanF" post="90938"] Soc de sang calenta.
:twisted: :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:twisted: :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Des del principi m'he decantat per les manoples... i si ja ho juntes amb uns punys calefactables, la repera!!! Però com a mínim, manoples...
Fins aviat!
Des del principi m'he decantat per les manoples... i si ja ho juntes amb uns punys calefactables, la repera!!! Però com a mínim, manoples...
Fins aviat!

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Amb això no et puc aconsellar, jo passo l´hivern amb guants d´entretemps i els punys calefactables i quan apreta molt em fico un sotoguant. :oops: :oops:

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Doncs els millors guants d'hivern que he tingut, són els que tenen a l'oulet del carrer Pallars.
El propietari va a pingüinos amb aquests guants, (amb sotoguans)
El propietari va a pingüinos amb aquests guants, (amb sotoguans)
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 22, 2009 11:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Alucinamaripili" post="90969"]Doncs els millors guants d'hivern que he tingut, són els que tenen a l'oulet del carrer Pallars.
El propietari va a pingüinos amb aquests guants, (amb sotoguans)[/quote]
Ep!!! En tinc uns a casa iguals, per estrenar! :D Aviam si ja comença a fer fred i me'ls puc posar. :ban
El propietari va a pingüinos amb aquests guants, (amb sotoguans)[/quote]
Ep!!! En tinc uns a casa iguals, per estrenar! :D Aviam si ja comença a fer fred i me'ls puc posar. :ban

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
La meva opinió es que per molts guants que portis...si fa rasca = mans fredes.
L'any passat em vaig comprar uns guants dels bons marca Levior de 120 euros (preu botiga) y quan portes una estona les puntes dels dits les tens fredes...
Pero bueno, es lo que te les motos a l'hivern...jejeje
L'any passat em vaig comprar uns guants dels bons marca Levior de 120 euros (preu botiga) y quan portes una estona les puntes dels dits les tens fredes...
Pero bueno, es lo que te les motos a l'hivern...jejeje
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
A veure si em sé explicar!
De la meva experiència a la muntanya hi ha la teoria de les tres capes...una samarreta de poliester enganxada al cos, un folre polar i un paravents (gore-tex), amb això hi ha prou per suportar temperatures molt baixes, en casos extrems passem a les plomes.
El que provoca el fred al nostre cos són les bosses d’aire que queden entre la nostra pell i en aquest cas els guants. Una altra opció i és la que faig servir, a part del escalfa punys és portar doble guant.
Un guant de licra molt fi de la casa Haglofs que impedeix que es formin bosses d’aire i un guant semi-estiu a sobre, quan la temperatura es molt baixa passo als guants d’hivern...però això si els prims no els has de treure mai, perquè l’escalfor de les mans no es perdi.
A més a més aquests guants fins et permeten, un cop baixes de la moto, fer qualsevol cosa sense haver de treure-te’ls (fumar un cigarro, ficar benzina, obrir la cartera...etc) i l’escalfor no la perds mai.
Salut!
PD: Encara que portis el millor guant del mercat, si es formen bosses d'aire passaràs fred.
De la meva experiència a la muntanya hi ha la teoria de les tres capes...una samarreta de poliester enganxada al cos, un folre polar i un paravents (gore-tex), amb això hi ha prou per suportar temperatures molt baixes, en casos extrems passem a les plomes.
El que provoca el fred al nostre cos són les bosses d’aire que queden entre la nostra pell i en aquest cas els guants. Una altra opció i és la que faig servir, a part del escalfa punys és portar doble guant.
Un guant de licra molt fi de la casa Haglofs que impedeix que es formin bosses d’aire i un guant semi-estiu a sobre, quan la temperatura es molt baixa passo als guants d’hivern...però això si els prims no els has de treure mai, perquè l’escalfor de les mans no es perdi.
A més a més aquests guants fins et permeten, un cop baixes de la moto, fer qualsevol cosa sense haver de treure-te’ls (fumar un cigarro, ficar benzina, obrir la cartera...etc) i l’escalfor no la perds mai.
Salut!
PD: Encara que portis el millor guant del mercat, si es formen bosses d'aire passaràs fred.
Panotxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 23, 2009 12:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Doncs ja fa un parell d'anys que he optat per la manopla, de neopré, o sigui que no es mulla i no deixa pasar l'aire, l'aspecte es orrendo, pero va bé !!!
Les meves son de la casa tucano
Com les d'aquesta foto:
http://www.kawaner6s.es/forum/lofiversi ... 13531.html
Les meves son de la casa tucano
Com les d'aquesta foto:
http://www.kawaner6s.es/forum/lofiversi ... 13531.html
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Just això que exposa en Toni és el que pensava conforma anava llegint aportacions... la tècnica de les 3 capes és la que funciona.
Em feia gràcia tenir una prenda màgica que deixés el tema resolt, tenint en compte la pluja, eh ? però està clar que no podrà ser.
Fixeu-vos que la manopla tenen la funció de 3ª capa talla vent / impermebale en aquest cas, i el puny calefactable seria la 2ª capa, la tèrmica, i llavors la 1ª és el guà que ens ha de proporcionar protecció també en cas de caiguda.
La manopla també em temia que en cas de pluja ha de ser un desastre... Jo tinc -tenia- uns sobre guants de goma, enormes per folrar els guants si plou...
Bé de tot plegat la conclusió que en trec és que no paga la pena gastarse 140 euros en uns guants i més val posar manoples, i portar sotaguants i impermeabilitzadors...
Em feia gràcia tenir una prenda màgica que deixés el tema resolt, tenint en compte la pluja, eh ? però està clar que no podrà ser.
Fixeu-vos que la manopla tenen la funció de 3ª capa talla vent / impermebale en aquest cas, i el puny calefactable seria la 2ª capa, la tèrmica, i llavors la 1ª és el guà que ens ha de proporcionar protecció també en cas de caiguda.
La manopla també em temia que en cas de pluja ha de ser un desastre... Jo tinc -tenia- uns sobre guants de goma, enormes per folrar els guants si plou...
Bé de tot plegat la conclusió que en trec és que no paga la pena gastarse 140 euros en uns guants i més val posar manoples, i portar sotaguants i impermeabilitzadors...
-----------