Vestimenta Per Anar Amb La Moto
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Vestimenta Per Anar Amb La Moto
Hola, companys-yes de mototurisme, com sabeu som una mica """ novatos"" i nomes yo tinc jaqueta de cordura per la moto, com que volem seguir fen surtides ens hem de comprar tot el equipament mes o menys reglementari que es necesita, esteriem mol agraits amb la "INES" que es fesiu algun sucgeriment, de algun lloc, i alguna marca de jaquetes , pantalons , botas, i algun equip per la pluja, yo la que tinc la vaig comprar entran a andorra una botiga que no recordu com es diu, es entran a lesquerra, que es bastan gran,be espererem elsvostres sucgeriments , moltes gracies anticipades vvvvvvvvvvvvvvvvsssssssssssss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Vestimenta Per Anar Amb La Moto
Molt fàcil :lol: :lol:
A Andorra, a l'entrada a l'esquerra hi ha Motocard, un quilòmetre més amunt AMR i al Pas de la Casa Daytona 2000.
Amb aquestes tres botigues vas mes que servit i si troba de tot i a bon preu. ;) ;)
Vsssssss
007
A Andorra, a l'entrada a l'esquerra hi ha Motocard, un quilòmetre més amunt AMR i al Pas de la Casa Daytona 2000.
Amb aquestes tres botigues vas mes que servit i si troba de tot i a bon preu. ;) ;)
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Cabirol
- Presentats
merci james bond a motocard s el lloc on vaig anar i no recordave el nom dons haurem de tornar alla , vvvssssss
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="cabirol" post="90871"]merci james bond a motocard s el lloc on vaig anar i no recordave el nom dons haurem de tornar alla , vvvssssss[/quote]
Jo no anirià a Motocard, desprès de Motocard gairè bè quant la recta s'estreny tens Motosprint, son molt més amables, Motocard, son una colla de racanos
Jo no anirià a Motocard, desprès de Motocard gairè bè quant la recta s'estreny tens Motosprint, son molt més amables, Motocard, son una colla de racanos

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Sagal" post="90879"][quote user="cabirol" post="90871"]merci james bond a motocard s el lloc on vaig anar i no recordave el nom dons haurem de tornar alla , vvvssssss[/quote]
Jo no anirià a Motocard, desprès de Motocard gairè bè quant la recta s'estreny tens Motosprint, son molt més amables, Motocard, son una colla de racanos[/quote]
doncs a mi, Motocard m'agrada, què vols que et digui........
Jo no anirià a Motocard, desprès de Motocard gairè bè quant la recta s'estreny tens Motosprint, son molt més amables, Motocard, son una colla de racanos[/quote]
doncs a mi, Motocard m'agrada, què vols que et digui........
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
La veritat és que el Motocard si que son bastant "Rancios",però
tenem molta cosa per mirar.De totes formes hi ha el motosprint
que està molt be i abans d´arribar al Motocard està el Motoservi
a mà dreta.Ves amb temps per voltar per Andorra i comparar.Ara
si vas a Barcelona en qualsevol moment pots acostar-te a l´Outlet
moto,a la zona de la vila Olímpica,al costat del metro de Marina,linea
vermella.Un magatzem on hi ha molts complements de moto amb
productes propis de la seva marca (c/Pallars 65 1ª planta).Be ja diràs
una o altra cosa..
una o altra cosa..
Que gran aquest de Bilbao

- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Oscar" post="90881"]La veritat és que el Motocard si que son bastant "Rancios",però
una o altra cosa..[/quote]
També teniu una delegació d’ Outletmoto a Figueres, jo hi he comprat moltes coses, bona qualitat i sobretot molt bon preu, :shock: ho dic per experiència, i no hi tinc comissió :( :
OUTLETMOTO FIGUERES
Anicet de Pagès, 11
17600 FIGUERES (GIRONA)
Tel. 972 511 238 (Manel)
www.outletmotofigueres.com
una o altra cosa..[/quote]
També teniu una delegació d’ Outletmoto a Figueres, jo hi he comprat moltes coses, bona qualitat i sobretot molt bon preu, :shock: ho dic per experiència, i no hi tinc comissió :( :
OUTLETMOTO FIGUERES
Anicet de Pagès, 11
17600 FIGUERES (GIRONA)
Tel. 972 511 238 (Manel)
www.outletmotofigueres.com
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
I ja que parleu de l'OutletMoto, jo tinc una jaqueta d'estiu Bering, que a Andorra em va costar costar 120€, i el mateix model l'hi va costar a en Coes 60 o 70€ a l'OutletMoto de Bcn.
L'única aventatge per pujar a Andorra a comprar equipament és acollir-se a una bona oferta, si no la veritat que no val la pena avui en dia.
L'única aventatge per pujar a Andorra a comprar equipament és acollir-se a una bona oferta, si no la veritat que no val la pena avui en dia.

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="90896"]I ja que parleu de l'OutletMoto, jo tinc una jaqueta d'estiu Bering, que a Andorra em va costar costar 120€, i el mateix model l'hi va costar a en Coes 60 o 70€ a l'OutletMoto de Bcn.
L'única aventatge per pujar a Andorra a comprar equipament és acollir-se a una bona oferta, si no la veritat que no val la pena avui en dia.[/quote]
68 lereles
figueres y barna son els mateixos.
Si ha de anar sense pensar amb marcas o models concrets, amb generic, p.e. jaquetes i mirar que tenen
L'única aventatge per pujar a Andorra a comprar equipament és acollir-se a una bona oferta, si no la veritat que no val la pena avui en dia.[/quote]
68 lereles
figueres y barna son els mateixos.
Si ha de anar sense pensar amb marcas o models concrets, amb generic, p.e. jaquetes i mirar que tenen
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 22, 2009 3:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Si vols mirar a la xarxa, jo he comprat alguna cosa a boutiquemotorista.com, és material i preus de Louis.de.
S'hi troben coses força bones. Això sí, s'ha de comprovar bé el tema talles.
Salut!
S'hi troben coses força bones. Això sí, s'ha de comprovar bé el tema talles.
Salut!
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
L'altre dia vaig estar-hi a OutletMoto de Barcelona... una mica caòtica la botiga, però tenen de tot i a preu raonable. Al final no va caure res... no tenien la talla! :( :( :( :(
Fins aviat!
L'altre dia vaig estar-hi a OutletMoto de Barcelona... una mica caòtica la botiga, però tenen de tot i a preu raonable. Al final no va caure res... no tenien la talla! :( :( :( :(
Fins aviat!

- Cabirol
- Presentats
Hola a tothom, mola greit per les sucgerencies, com que ens falta molta vestimenta , no se si cuan pases per el control en poden fer pagar el iva? cuan hi varem anar per la jequeta van dir que per una unitat no calia, pero esclar ens fan falta mes coses juntes, si fos aixis que hi ha la posibilitat de si els semble ens poden fer pagar el iva, despres pot ser si que seria bo miar per bcn, habiem pensat pujar a andorra el cap der semana del 4-5 de octubre, be demoment com que faltan dies anirem miran les posibilitats que ens aneu dien, merciiiiiiiiiiii vvvvvvvvvvvssssssssssssss
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Carles" post="90934"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Totalment d´acord, d´entrada es un caos, però hi ha coses molt bé de preu, sobretot l´equipament off-road dels nanos.
Fins aviat![/quote]
Totalment d´acord, d´entrada es un caos, però hi ha coses molt bé de preu, sobretot l´equipament off-road dels nanos.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="cabirol" post="90949"]Hola a tothom, mola greit per les sucgerencies, com que ens falta molta vestimenta , no se si cuan pases per el control en poden fer pagar el iva? cuan hi varem anar per la jequeta van dir que per una unitat no calia, pero esclar ens fan falta mes coses juntes, si fos aixis que hi ha la posibilitat de si els semble ens poden fer pagar el iva, despres pot ser si que seria bo miar per bcn, habiem pensat pujar a andorra el cap der semana del 4-5 de octubre, be demoment com que faltan dies anirem miran les posibilitats que ens aneu dien, merciiiiiiiiiiii vvvvvvvvvvvssssssssssssss[/quote]
Des de principis d'any es pot passar per aduana per valor de 900€. Abans eren 400€.
El millor que pots fer és posar-t'el tot a sobre, i si portes bagul fiques la roba amb la qual anaves allí. Jo he baixat de cop -en cotxe- un equipament sencer, jaqueta i pantaló, i un casc, i a la duana em van dir que passés despres de mirar-me el maleter. :tremolant
Des de principis d'any es pot passar per aduana per valor de 900€. Abans eren 400€.
El millor que pots fer és posar-t'el tot a sobre, i si portes bagul fiques la roba amb la qual anaves allí. Jo he baixat de cop -en cotxe- un equipament sencer, jaqueta i pantaló, i un casc, i a la duana em van dir que passés despres de mirar-me el maleter. :tremolant

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Oblideu-vos de la duana a l'hora de comprar a Andorra.
Cabirol, si compres a Motocard, compra el que vulguis i els hi dius que t'ho enviïn a casa teva perquè no et d'emportar-te-ho.
Al cap de tres dies ho tindràs tot i si negocies bé sense cap cost addicional ;) ;)
Vssssssss
007
Cabirol, si compres a Motocard, compra el que vulguis i els hi dius que t'ho enviïn a casa teva perquè no et d'emportar-te-ho.
Al cap de tres dies ho tindràs tot i si negocies bé sense cap cost addicional ;) ;)
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="James Bond" post="91063"]Oblideu-vos de la duana a l'hora de comprar a Andorra.
Vssssssss
007[/quote]
això és ben cert, oi James ????? ;) ;)
Vssssssss
007[/quote]
això és ben cert, oi James ????? ;) ;)
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Jo vaig comprar el suport de la maleta per la XT i ho vaig rebre a casa passats uns 3 dies SENSE AFEGIR CAP COST.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 23, 2009 9:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Cabirol
- Presentats
hola, aixo de motocard seria bona pensada, si ho reps a casa , aixis ya no as de pasar per la aduanaho tindre amb compte moltes gracies ( Ramon) i els altres que ho heu corraborat tb, VVVVVVVVVVVVVVVSSSSSSSSSSSSSSS
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="cabirol" post="91088"]hola, aixo de motocard seria bona pensada, si ho reps a casa , aixis ya no as de pasar per la aduanaho tindre amb compte moltes gracies ( Ramon) i els altres que ho heu corraborat tb, VVVVVVVVVVVVVVVSSSSSSSSSSSSSSS[/quote]
Per l´aduana no has de patir massa.Si portes l´equipament possat no
hi ha cap problema.He pujat milers de vegades a Andorra amb la moto i
nomes m´han parat un cop...i ni em van mirar :eyes
Per l´aduana no has de patir massa.Si portes l´equipament possat no
hi ha cap problema.He pujat milers de vegades a Andorra amb la moto i
nomes m´han parat un cop...i ni em van mirar :eyes
Que gran aquest de Bilbao

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Als de Motocard es pot dir que els hi he fet creu i ratlla, sempre que sigui possible.
Ja no es tracta de que cada any ens donin la mateixa excusa per no col•laborar amb mototurisme, si no que quan vas a una de les seves botigues t’atenen tan malament com poden, exceptuant honroses excepcions.
M’he arribat a trobar d’anar a comprar una pantalla per un casc Shoei i dir-me que no en tenen, mentre que a la visita següent no tan sols m’he l’han venut, si no que fins i tot s’han quedat el casc per ajustar-la per que m’hi entrava aire.
Els hi demanat un recanvi, pagant una petita quantitat anticipadament, i al anar-ho a recollir em diuen que ja no es fabrica i que no em poden tornar els diners fins que no m’he discutit amb l’encarregat.
Vergonyós, si no tens la sort de que t’atengui un dels pocs empleats que els hi queden amb cara i ulls... estàs perdut!!!
:enfadat :enfadat :enfadat
Als de Motocard es pot dir que els hi he fet creu i ratlla, sempre que sigui possible.
Ja no es tracta de que cada any ens donin la mateixa excusa per no col•laborar amb mototurisme, si no que quan vas a una de les seves botigues t’atenen tan malament com poden, exceptuant honroses excepcions.
M’he arribat a trobar d’anar a comprar una pantalla per un casc Shoei i dir-me que no en tenen, mentre que a la visita següent no tan sols m’he l’han venut, si no que fins i tot s’han quedat el casc per ajustar-la per que m’hi entrava aire.
Els hi demanat un recanvi, pagant una petita quantitat anticipadament, i al anar-ho a recollir em diuen que ja no es fabrica i que no em poden tornar els diners fins que no m’he discutit amb l’encarregat.
Vergonyós, si no tens la sort de que t’atengui un dels pocs empleats que els hi queden amb cara i ulls... estàs perdut!!!
:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,