Un Dilluns Per França

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Un Dilluns Per França

Entrada Autor: GRUM » dl. set. 28, 2009 10:09 pm

Hola a tots,
Finalment, després d'un estiu moooolt llarg, estic de vacances. Tenia una ruta de 5 dies per Pirineu aragonès que la crisis m'ha esgarrat així que he improvisat una mica.
Aquesta ha sigut la ruta d'avui:
Manresa-guardiola de berguedà-coll de la creueta-la molina-puigcerdà-mont.louis-formigueres-fontrabiouse-col de moulis-mijànes-port de pailhères-col du pradel-défilé d'adouxes-col de sept freres-col de chioula-ax.les.thermes-pas de la casa-soldeu.

La ruta en si, fins a fontrabiouse on per cert hi ha una gruta visitable, no tenia massa res, una ruta típica de pirineu. La cosa ha millorat molt a partir de Puyvalador, passes per un bosc impressionant (foret de carcanel), llavors he decidit girar en direcció a mijànes. ha sigut una decissió genial, primer el port de pailheres, que ha estat bé i sense trànsit. Però el millor de tot ha sigut quan, veient que arribava d'hora a Ax.les.thermes, he decidit pujar cap a Col du Pradel, la pujada ha sigut magnífica una carretera que es convertia en una mena de pista amb asfalt en mal estat però unes vistes i paisatges genials. He parat una estona a dalt i quan ja tornava a baixar pel mateix camí, ha sigut com si la moto anés sola cap a l'altre direcció. Us puc jurar que d'aquí fins a Camurac, ha sigut una de les rutes o trams més espectaculars que he fet mai en moto o cotxe. A més a més, resulta que la carretera l'havien tallat des de l'altre costat i per tant, no he trobat a ningú, excepte uns treballadors amb una màquina netejant el bosc i el voral de la carretera. No tinc paraules per descriure els paisatges, les olors, les sensacions... Potser hi ha ajudat el fet que ahir havia plogut i que en aquestes latituds la tardor està més avançada, però de debò, recomano a tothom que pugui que faci, com a mínim, aquest tram de la ruta. Només puc afegir que a mi m'ha emocionat, de veritat! :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Un Dilluns Per França

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. set. 28, 2009 11:06 pm

NO FOTO=NO RUTA
;) ;) ;) ;) ;) ;)

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Un Dilluns Per França

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 28, 2009 11:30 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="91579"]NO FOTO=NO RUTA
;) ;) ;) ;) ;) ;)[/quote]

+1 :twisted:

Per cert, de la carretera que parles, no serà pas aquesta?

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Un Dilluns Per França

Entrada Autor: GRUM » dt. set. 29, 2009 3:45 pm

Si,si, ja ho sé, que no foto=no ruta, però mira que sou impacients :box , doneu-me una mica de marge que encara no he tornat a casa.
Avui em tocava caminada per la Vall d'Incles i tarda de botiguetes per Andorra, més que res per fer temps.
Demà torno a rutejar amb la moto per França :form . Hi ha una zona que em va recomanar un company d'un altre foro que tinc ganes d'explorar demà, l'únc que tinc clar és la zona, la ruta serà improvisada com la de dilluns, que va sortir prou bé.
Així que tingeu paciència que si tot va bé, a finals de setmana torno cap a casa i llavors ja us faré arribar alguna foto i ja veureu,ja. Tot i que com de costum, les fotos no fan justicia, ja que no es perceven les olors, els silencis, els sorolls del bosc ni el més important, les sensacions.
En fi, doneu-me una mica de marge que ja veureu que val la pena. :jump
:cerv i fins aviat!

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Un Dilluns Per França

Entrada Autor: GRUM » dt. set. 29, 2009 3:49 pm

Ei Randy,
m'hauràs de perdonar però vaig una mica just de temps, el PC des del que escric em limita molt el tema de pujar fotos i mapes i enel teu, no m'acabo d'ubicar, així que torni o pugui et passo dades més exactes però em smbla que si, aquesta és una d'elles...

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Un Dilluns Per França

Entrada Autor: Sagal » dt. set. 29, 2009 10:03 pm

Doncs ja pots penjar fotos eh, perquè la crònica ens obre un regust, que si no hi ha fotos no acaba d'entrar bé.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Un Dilluns Per França

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. set. 30, 2009 10:01 pm

Em sembla cabreta que ja has llepat :lol: :lol:

El Pirineu es impressionant per fer carreteres tal i com ens agraden a nosaltres, es a dir, en bon asfalt i poguen gaudir del paisatge.

Ja veuràs com a partir d'ara en seràs un assidu i a la que puguis t'escaparàs cap allà.

Esperem impacients les fotos.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”