Compra De Midland Bt2
Moderador: Airald
- Josep33
- Presentats
- Entrades: 75
- Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Compra De Midland Bt2
Despres del viatge d'estiu a la Bretanya i havent comprovat que la comunicacio amb "senyals manuals" no es el nostre punt fort,aprofitarem una sortideta per passar per Andorra i comprar els midland bt2.
Si ja se que els autocom son la ost...a pero crec que amb aquests ja en tindrem prou.
Us demano si sabeu altres llocs apart del motocard on se del cert que els tenen (el que no se es el preu)
Tambe tinc el dubte de mirar-me els scala rider(s'escriu així suposo).
Bé la pregunta és si els heu comprat a andorra on els heu comprat i "how much" €€€€€€€€
Gracies a tots i tots per endavant.
Si ja se que els autocom son la ost...a pero crec que amb aquests ja en tindrem prou.
Us demano si sabeu altres llocs apart del motocard on se del cert que els tenen (el que no se es el preu)
Tambe tinc el dubte de mirar-me els scala rider(s'escriu així suposo).
Bé la pregunta és si els heu comprat a andorra on els heu comprat i "how much" €€€€€€€€
Gracies a tots i tots per endavant.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Compra De Midland Bt2
Jo tinc dos Scala Riders que no he fet servir mai...
si vols enviem un privat i en parlem ;)
si vols enviem un privat i en parlem ;)
Ex ...moltes coses
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Josep33
- Presentats
Caram que ràpids sou....no us he dit que els farem servir per comunicar-nos moto-moto.
Steelman ho consultare amb la meva parenta.
Steelman ho consultare amb la meva parenta.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Tant amb l'un com l'altre de moto a moto us duraran 3 hores les bateries, :( :(
EDITO :
Estava pensant, i que em rectifiqui qui tingui uns aparells d'aquests si el que dic no es cert, que el bluetooth sol ser bastant potent amb lo qual segurament hi podríeu parlar de moto a moto si no us alluneu gaire i no us caldria fer-ho amb walkies com fem els demés, això si, només podríeu parlar vosaltres dos que en definitiva es el que em sembla que us interessa.
Vsssssss
007
EDITO :
Estava pensant, i que em rectifiqui qui tingui uns aparells d'aquests si el que dic no es cert, que el bluetooth sol ser bastant potent amb lo qual segurament hi podríeu parlar de moto a moto si no us alluneu gaire i no us caldria fer-ho amb walkies com fem els demés, això si, només podríeu parlar vosaltres dos que en definitiva es el que em sembla que us interessa.
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 02, 2009 8:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo tinc el BT2 Midland i els vaig comprar a Motocar i malgrat la fama que tenen, vaig tenir-hi un problema i malgrat no tenia el tiquet de compra s´em varen portar d´alló més bé.
El que pasa es que avui per avui.... potser em pasaría als CARDO.
Apa, JOsep, ja tens unaltre cosa en que pensar ;) .
Fins aviat :kiss
Apa, JOsep, ja tens unaltre cosa en que pensar ;) .
Fins aviat :kiss
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="92328"]
[/quote]
Per què?? Que li veus als Cardo que no tinguin els Midland?
No estic segur que el Javihospitalet tingui els Midland, però els seus tenen un Bluetooth que es realment de llarga distància (comprovat), el tema de la bateria suposo que es el mateix en tots.
:roll: :roll: :roll:
[/quote]
No estic segur que el Javihospitalet tingui els Midland, però els seus tenen un Bluetooth que es realment de llarga distància (comprovat), el tema de la bateria suposo que es el mateix en tots.
:roll: :roll: :roll:
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="92345"]Holaaaa,
[/quote]
:roll: :roll: :roll:[/quote]
A més velocitat, la qualitat de veu és millor. Els Midland a partir de 120 ja. :crys :crys ...... i com que les velocitats de Mototurisme últimament son les que son..... ens hem d´adecuar al que toca :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[/quote]
:roll: :roll: :roll:[/quote]
A més velocitat, la qualitat de veu és millor. Els Midland a partir de 120 ja. :crys :crys ...... i com que les velocitats de Mototurisme últimament son les que son..... ens hem d´adecuar al que toca :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="92348"]
A més velocitat, la qualitat de veu és millor. Els Midland a partir de 120 ja. :crys :crys ...... i com que les velocitats de Mototurisme últimament son les que son..... ens hem d´adecuar al que toca :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Però si jo que sovint vaig davant no passo quasi mai de 120????
:shock: :shock: :shock:
A més velocitat, la qualitat de veu és millor. Els Midland a partir de 120 ja. :crys :crys ...... i com que les velocitats de Mototurisme últimament son les que son..... ens hem d´adecuar al que toca :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="92351"]Holaaaa,
:shock: :shock: :shock:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
En cas de que et dongués la raó...... ( que no la tens), però pensa que els que anem darrera teu ( apart d´en Jordi Sacot que et podría atrapar fins i tot fent off road), moltes vegades per el tráfic o la moto del devant... tenim que agafar puntes molt més rápides per atrapar-te.
Cuida´t :kiss
En cas de que et dongués la raó...... ( que no la tens), però pensa que els que anem darrera teu ( apart d´en Jordi Sacot que et podría atrapar fins i tot fent off road), moltes vegades per el tráfic o la moto del devant... tenim que agafar puntes molt més rápides per atrapar-te.
Cuida´t :kiss
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Albert" post="92351"]Holaaaa,
Jo puc donar fe de que no passe mai de 120 km. :mrgreen: :mrgreen:
Jo puc donar fe de que no passe mai de 120 km. :mrgreen: :mrgreen:
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 07, 2009 2:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Albert
- Presentats
- Joan XT
- Presentats
Jo vaig comprar el Scala Ryder Q2 i m'ha sortit defectuos. El vaig portar a AMR el 29 d'agost i a dia d'avui no se res ni de AMR ni del Scala Rider. Aixo si el poc que el vaig fe anar les funcions eren molt bones.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Nosaltres tenim els midland i van de conya, els vam comprar en una compra conjunta a Vstrom i van ser de la segona fornada, va sortir una partida pel foro BMW i després els nostres (quan ja els havien provat els mobleuve :mrgreen: ) i haig de dir que van molt bé i la bateria ens dura tot el dia si els parem a les aturades.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Ostres!!!! :eyes dons els Scala Rider Q2, que son els que faig servir, solen durar força mes:
Temps en conversa: fins a 8 hores
Standby: 10 dies
I realment funcionen de meravella, pots connectar fins a 5 aparells al mateix temps; mòbil, gps, copilot, moto 1 i moto2, tenen radio i connexió a mp3, cobertura 500 m, vox, etc ....
A mes, comprovat a 160 km/h, se sent perfecte, també haig de dir que no he provat els Midland, o sigui que no puc comparar. :???:
Mes informació dels Q2
Temps en conversa: fins a 8 hores
Standby: 10 dies
I realment funcionen de meravella, pots connectar fins a 5 aparells al mateix temps; mòbil, gps, copilot, moto 1 i moto2, tenen radio i connexió a mp3, cobertura 500 m, vox, etc ....
A mes, comprovat a 160 km/h, se sent perfecte, també haig de dir que no he provat els Midland, o sigui que no puc comparar. :???:
Mes informació dels Q2
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 07, 2009 11:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Yo creo que los dos van muy bien, pero el poder hablar a 160 km/h o a 100 km/h solo depende de la proteccion aerodinamica de la moto y del casco que llevemos ya que en una Pan o en una RT con las pantallas levantadas no es lo mismo que en una moto con menos proteccion
- Josep33
- Presentats
Gracies a tots pels concells,crec que tant els midland com els scala rider son per l'estil
personalment m'agrada molt la forma dels scala (les sortides dels cables no queden tant exposades si deixem el casc sobre una superficie llisa) però suposo que tot dependrà del € que ens demanin per l'un o per l'altre.
personalment m'agrada molt la forma dels scala (les sortides dels cables no queden tant exposades si deixem el casc sobre una superficie llisa) però suposo que tot dependrà del € que ens demanin per l'un o per l'altre.
- Josep33
- Presentats
Ja Els Tenim.
Bé ja hem tornat d'Andorra amb els nostres nous Midland.
Els hem comprat a Motocard per 249€ :evil: :enfaduu :twisted: jo esperava trovar-los per uns 300€ així que.... ;)
Be al principi ens hem fet una mica d'envolic perque jo podia comenÇar la conversa pero la meva dona no.Després d'una estona investigant ho hem sol.lucionat.
!!!Quin canvi!!! ara encara és més divertit sortir de ruta.
Com que els fem servir moto-moto teniem els nostres dubtes...distancia de cobertura,duració de la bateria,velocitat a partir de la que no ens sentiriem,etc....
Doncs bé un 10 sobre 10:de moment hem fet unes 6h de ruta sense parar de xarrar ( ja sabeu la novetat) i cap problema.
Les nostres motos (R1 i Fazer naked) de protecció res de res i hem anat estones llarges a 160 Kmh parlant fluidament amb un so totalment alt i clar,respecte a la distancia moto-moto hem superat la barrera dels 200 metres i el mateix resultat.
Per més endavant queden les conexions amb el telefon i mp3.
Bé tot plegat un éxit (de moment).....una compra a tenir en comte....a nosaltres ens ha donat seguretat en ruta i hem avandonat definitivament el llenguatge per signes :cerv
Els hem comprat a Motocard per 249€ :evil: :enfaduu :twisted: jo esperava trovar-los per uns 300€ així que.... ;)
Be al principi ens hem fet una mica d'envolic perque jo podia comenÇar la conversa pero la meva dona no.Després d'una estona investigant ho hem sol.lucionat.
!!!Quin canvi!!! ara encara és més divertit sortir de ruta.
Com que els fem servir moto-moto teniem els nostres dubtes...distancia de cobertura,duració de la bateria,velocitat a partir de la que no ens sentiriem,etc....
Doncs bé un 10 sobre 10:de moment hem fet unes 6h de ruta sense parar de xarrar ( ja sabeu la novetat) i cap problema.
Les nostres motos (R1 i Fazer naked) de protecció res de res i hem anat estones llarges a 160 Kmh parlant fluidament amb un so totalment alt i clar,respecte a la distancia moto-moto hem superat la barrera dels 200 metres i el mateix resultat.
Per més endavant queden les conexions amb el telefon i mp3.
Bé tot plegat un éxit (de moment).....una compra a tenir en comte....a nosaltres ens ha donat seguretat en ruta i hem avandonat definitivament el llenguatge per signes :cerv
- Albert
- Presentats
Holaaaaa,
Enhorabona per la compra Josp. Amb independència del moldel i marca que t'has comprat, el fet de poder abandonar el llenguatge per signes es tota alegria i una gran seguretat.
;) ;) ;)
Enhorabona per la compra Josp. Amb independència del moldel i marca que t'has comprat, el fet de poder abandonar el llenguatge per signes es tota alegria i una gran seguretat.
;) ;) ;)
Sort,
- Joan XT
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="92439"]Jo vaig comprar el Scala Ryder Q2 i m'ha sortit defectuos. El vaig portar a AMR el 29 d'agost i a dia d'avui no se res ni de AMR ni del Scala Rider. Aixo si el poc que el vaig fe anar les funcions eren molt bones.[/quote]
Avui dia 2 de Novembre m'han trucat de AMR i m'han dit que ja el tenia reparat (segons m'han dit es nou, amb la caixa precintada) doncs despres de 2 mesos va i me'l donen nou :shock: quant crec que aixo el podrien fer des de un principi.
Com que per aqui hi ha molta peregrinacio cap a Andorra i algu del sector LLeidata que hi vagi? ;)
Avui dia 2 de Novembre m'han trucat de AMR i m'han dit que ja el tenia reparat (segons m'han dit es nou, amb la caixa precintada) doncs despres de 2 mesos va i me'l donen nou :shock: quant crec que aixo el podrien fer des de un principi.
Com que per aqui hi ha molta peregrinacio cap a Andorra i algu del sector LLeidata que hi vagi? ;)