Vestimenta Per Anar Amb La Moto

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Vestimenta Per Anar Amb La Moto

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 26, 2009 11:30 am

[quote user="Albert" post="91317"]Holaaaa,

Als de Motocard es pot dir que els hi he fet creu i ratlla, sempre que sigui possible.

Ja no es tracta de que cada any ens donin la mateixa excusa per no col•laborar amb mototurisme, si no que quan vas a una de les seves botigues t’atenen tan malament com poden, exceptuant honroses excepcions.
M’he arribat a trobar d’anar a comprar una pantalla per un casc Shoei i dir-me que no en tenen, mentre que a la visita següent no tan sols m’he l’han venut, si no que fins i tot s’han quedat el casc per ajustar-la per que m’hi entrava aire.
Els hi demanat un recanvi, pagant una petita quantitat anticipadament, i al anar-ho a recollir em diuen que ja no es fabrica i que no em poden tornar els diners fins que no m’he discutit amb l’encarregat.

Vergonyós, si no tens la sort de que t’atengui un dels pocs empleats que els hi queden amb cara i ulls... estàs perdut!!!

:enfadat :enfadat :enfadat[/quote]

Més o menys el què em passa a mí. Fa anys era diferent, era una botigueta on l'amo, en Xavier Cardelús, atenia -quan hi era- els clients. Ara és una multinacionals tipus supermercat que sols miren de fer caixa.

Però tot i això no dic que no hi hagin ofertes bones. ;)

P.D: A mí em va tocar molts els piiiiiiiiip que els empleats no en tinguéssin ni idea de unes coses que vaig anar a buscar per l'estiu. :enfaduu
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » ds. oct. 03, 2009 5:43 pm

Aquesta botiga de material Büse, Made in Germany, és interessant...
http://www.bueseboutique.com/b2c/

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dg. oct. 04, 2009 10:10 pm

Hola companys-es, al fnal el disapte ala tarda varem anar al ouletmoto-figueres i varem comprar tot el equipament de vestir que ens faltava, dons crec que val la pena anar-hi dunar un cop dull si alguna cosa tagrada i trobes la talla esta be de preu, vist els preus delsllocs que habiem mirat per online, mol agreit per totes les sucgerencies que ens heu fet, ara ya no haurem de anar amb "" sandalies i amb tiretes"" jejeje fins aviat VVVVVVVVVVVVSSSSSSSSSS

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. oct. 04, 2009 11:33 pm

[quote user="cabirol" post="92125"]Hola companys-es, al fnal el disapte ala tarda varem anar al ouletmoto-figueres i varem comprar tot el equipament de vestir que ens faltava, dons crec que val la pena anar-hi dunar un cop dull si alguna cosa tagrada i trobes la talla esta be de preu, vist els preus delsllocs que habiem mirat per online, mol agreit per totes les sucgerencies que ens heu fet, ara ya no haurem de anar amb "" sandalies i amb tiretes"" jejeje fins aviat VVVVVVVVVVVVSSSSSSSSSS[/quote]

Jo també a principis d´estiu , l´Albert GTR em va recomanar aquesta tenda a Figueres i m´hi vaig comprar els pantalons , la jaqueta i els guants d´estiu i després de portar-ho tot l´estiu puc dir que la rel.lació qualitat preu está molt bé.
Totalment recomanable. I a Figueres son molt amables ( que aixó també és important).
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 04, 2009 11:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. oct. 05, 2009 9:27 am

[quote user="cabirol" post="92125"]Hola companys-es, al fnal el disapte ala tarda varem anar al ouletmoto-figueres i [/quote]
Algù em pot dir a quin indret para aquest oulet-moto a Figueres.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 05, 2009 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 05, 2009 9:40 am

[quote user="Bul1256" post="92150"][quote user="cabirol" post="92125"]Hola companys-es, al fnal el disapte ala tarda varem anar al ouletmoto-figueres i [/quote]
Algù em pot dir a quin indret para aquest oulet-moto a Figueres.[/quote]

Tú has d´agafar la nacional i atravessar Figueres, al semafor per anar cap a Besalú trencas i a uns 100 m agafes el primer trencant a la dreta i el segon a l´esquerra. Ja está, Molt sençill i sobretot no et perdis o anirás a para al barri de gitanos i no fos cas que tinguesis algún ensurt ;)
Es com un magatzem i crec que a fora no hi ha cap cartell.
A10

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 05, 2009 9:40 am

[quote user="Bul1256" post="92150"][quote user="cabirol" post="92125"]Hola companys-es, al fnal el disapte ala tarda varem anar al ouletmoto-figueres i [/quote]

A la primera pàgina d'aquest fil en Albert GTR ja ho va ficar:

[quote user="Albert GTR" post="90889"]

També teniu una delegació d’ Outletmoto a Figueres, jo hi he comprat moltes coses, bona qualitat i sobretot molt bon preu, :shock: ho dic per experiència, i no hi tinc comissió :( :

OUTLETMOTO FIGUERES
Anicet de Pagès, 11
17600 FIGUERES (GIRONA)
Tel. 972 511 238 (Manel)
www.outletmotofigueres.com[/quote]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. oct. 05, 2009 11:57 am

anirás a para al barri de gitanos i no fos cas que tinguesis algún ensurt
Epsssssssssss.
Bul1256 va escriure: [Veure Missatge]
cabirol va escriure: [Veure Missatge]
Hola companys-es, al fnal el disapte ala tarda varem anar al ouletmoto-figueres i

Algù em pot dir a quin indret para aquest oulet-moto a Figueres.

A la primera pàgina d'aquest fil en Albert GTR ja ho va ficar:
agraït.

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dl. oct. 05, 2009 12:22 pm

http://www.outletmoto.com/tienda/

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dl. oct. 05, 2009 8:17 pm

Hola a tothom, nosaltres hi varem anar per la entrada de besalu, es ala mateixa entrada de figueres, uns 200 metres abans de arribar als semaforos, carrer a lesquerra i el primer esquerra , uns 100 metres mes endevant tens ouletmoto, sobre el tema de amabilitat nosaltres els hi duneriem un 9 sobre 10 , es un jove mol simpatic i el disapte tambe hi habia la seva companya, la cual va ser ella la que ens va atendre mentres ens anava ensenyan equipament , al hora de pasar comptes , va ser ell qui ens ho va contar, tambe cal dir que es va portar be al hora del total, alguna rebaixeta hi va haber, tambe os dire que hi ha una R1200 GS full-equip per vendre nomes porta 7800kms a un preu mes que reonable(11000 eurus) be companys-es fins aviat VVVVVVSSSSSSSS

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”