Ja vaig començar malament, el despertador va tocar a dos quarts de 7 i suposo que no el vaig sentir :oops: , la questió és que fins a 2/4 de 9 no vaig sortir de casa. O sigui que d’esmorzar a Ventolà, res de res. :crys
Primer volia anar per carretera fins a Castellfollit i agafar la pista de terra (així la coneixia jo)que passa per la Vall del Bac fins a Sant Pau de Segúries. Resulta que és tota asfaltada però el paisatge ja val la pena.
Sembla que les estadístiques dels tracks no son gaire fiables...suposo que alguna cosa potser si :tremolant
Aquí deixo un vídeo d’un tram d’aquesta carretera
[youtube]N75RNEnw3Pw[/youtube]
De Sant Pau de Segúries a Camprodon per anar fins a La Roca a buscar la pista que tot passant per Abella i La Collada Verda arriba fins a Pardines.
La Roca
Al fons el poble d’Abella, començant la pista que en el primer tram és asfaltada
Un tros més amunt…les vistes …no calen paraules
Parada técnica per esmorzar…no és el mateix que l’ànec de Ventolà..però el fuet era de Molló
De Pardines vaig seguir cap a Ribes Altes i la pista que porta cap a Tregurà i Setcases.
Començant la pista cap a Ribes Altes…
Primer Ribes de Freser
Després El Taga
I després Pardines
Com que s’havia fet tard vaig acabar cap a Camprodon, Coll d’Ares, Costoja i cap a caseta tot per asfalt.