Com Treure Taques De Quitrà?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Com Treure Taques De Quitrà?

Entrada Autor: Siono1000 » dc. oct. 07, 2009 11:27 pm

L'Espia será lent netejant, però sempre n'hi han de pitjors. :oops:

Jo he començat avui a fer-ho, de moment amb bencina i he de dir que costa un ou i part de l'altre (el ous de machin??').
Les taques petites sense problemes, però amb l'engrut ple de sorra i terra ja és una altre cosa. :(

Miraré amb l'spray aquest de pastilles de frens i embragatge. ja diré com en va a mi. ;)

Per cert Espia, crec que et dec un sopar i si tardem molt a fer-lo potser me'l deuràs tu a mi. :cool:

Salut.
Salut i kilómetres

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. oct. 08, 2009 9:33 am

Ja em diràs com et queda. Ma de Sant. El sopar el podem fer el cap de setmana que vulguis (abans que no el tingui de pagar jo). Aquest anem a Jaén a veure un dels companys amb qui vam anar al Marroc, però el següent no te n'escapes :razz:

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » ds. oct. 31, 2009 8:39 am

Hola, a barcelona hi ha un lloc que son experts en taques, tenen solucio per tot (almenys es el que va dir el gerent de la botiga a RAC1, cuan el varen entrevista) os pasu el num de tl : 93 4173044 ( MILLAR)

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. oct. 31, 2009 9:00 am

[quote user="cabirol" post="94954"]Hola, a barcelona hi ha un lloc que son experts en taques, tenen solucio per tot (almenys es el que va dir el gerent de la botiga a RAC1, cuan el varen entrevista) os pasu el num de tl : 93 4173044 ( MILLAR)[/quote]

Gràcies per la informació. Ara ja ho tinc net i insisteixo, el liquid netejador de pastilles de fre i embragatge ha estat definitu. No arriba a 5 € i ha quedat perfecte.

Aprofito per recordarli amb en Siono que em deu un sopar i la foto de la seva moto neta (no serveix la del dia que la va comprar) :lol:

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”