Ruta A Pamplona I Tornada Per Hosca...
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Ruta A Pamplona I Tornada Per Hosca...
Bé nois i noies, aprofitant aquest proper cap de setmana llarg he preparat una rutilla que si tot va bé ens ha de duur fins a Pamplona. Anirem en principi 3 motos, si no s'apunta ningú més a darrera hora.
La idea és sortir dissabte 10 i gastar tot el dia en anar a Pamplona/Iruña: anirem per la A-II fins a tàrrega, allà cap a Balaguer, Alfarràs, Binéfar, Monzón -visitarem la comanda Templera de Monzón- i Huesca. fins a Hosca, un cop a hosca passarem capa a ayerbe -mallos de riglos-, puente la reina, i aquí anirem pel lloc normal, osigui cap a Hecho, Isaba, Roncal, Jaurrieta, Aribe, etc.... passem uns quants ports de muntanya que prometen ser força interessants, Huesca - Pamplona
x cert : agraïr als que em vau aconsellar com dissenyar la ruta, especialment en siono i en feiser, pel plantejament logístic i pels llocs d'interès respectivament.
Un cop a Pamplona, ja tenim on sopar, una sidreria que foten uns txuletons de 1.5 kg -per cada 2- i que té una bota de sidra descomunal que vas anant a fer viatges... je jeee... em van dir que ja tenen una vaca marcada per treure'n els txuletons...
El plan per diumenge és anar a la selva d'irati a passar el dia, crec que és la 2ª fageda més gran d'europa, ja que hi anem, aprofitarem per treure el cap a Roncesvalles... anirem per aquí: a Irati la idea és passejar per aquests boscos, fer algun entrepà sobre una pedra i a la tarda tornar, mirant d'aprofitar per fer ruta i no repetir: tornada d'Irati la nit la dedicarem a passejar pel casco viejo, trepitjant els carrers dels encierros i dedicats al noble art del tapeo, poteo i txiquiteo...
I dilluns, dia de la Hijpanitat, ja serà la tornada, aquí si que anirem per feina que tots hem de recollir crios dels respectius sacrificats iaios/tiets/etc.. que ens fan el cangur, passarem per l'embassament de Yesa, Jaca, Sabiñánigo, Huesca... i a casa.
Aquest cop si que hi haurà crònica i fotos, del txuleton especialment algu en rebrà foto al moment de clavarli el ganivet, paggggaula d'eston !
La idea és sortir dissabte 10 i gastar tot el dia en anar a Pamplona/Iruña: anirem per la A-II fins a tàrrega, allà cap a Balaguer, Alfarràs, Binéfar, Monzón -visitarem la comanda Templera de Monzón- i Huesca. fins a Hosca, un cop a hosca passarem capa a ayerbe -mallos de riglos-, puente la reina, i aquí anirem pel lloc normal, osigui cap a Hecho, Isaba, Roncal, Jaurrieta, Aribe, etc.... passem uns quants ports de muntanya que prometen ser força interessants, Huesca - Pamplona
x cert : agraïr als que em vau aconsellar com dissenyar la ruta, especialment en siono i en feiser, pel plantejament logístic i pels llocs d'interès respectivament.
Un cop a Pamplona, ja tenim on sopar, una sidreria que foten uns txuletons de 1.5 kg -per cada 2- i que té una bota de sidra descomunal que vas anant a fer viatges... je jeee... em van dir que ja tenen una vaca marcada per treure'n els txuletons...
El plan per diumenge és anar a la selva d'irati a passar el dia, crec que és la 2ª fageda més gran d'europa, ja que hi anem, aprofitarem per treure el cap a Roncesvalles... anirem per aquí: a Irati la idea és passejar per aquests boscos, fer algun entrepà sobre una pedra i a la tarda tornar, mirant d'aprofitar per fer ruta i no repetir: tornada d'Irati la nit la dedicarem a passejar pel casco viejo, trepitjant els carrers dels encierros i dedicats al noble art del tapeo, poteo i txiquiteo...
I dilluns, dia de la Hijpanitat, ja serà la tornada, aquí si que anirem per feina que tots hem de recollir crios dels respectius sacrificats iaios/tiets/etc.. que ens fan el cangur, passarem per l'embassament de Yesa, Jaca, Sabiñánigo, Huesca... i a casa.
Aquest cop si que hi haurà crònica i fotos, del txuleton especialment algu en rebrà foto al moment de clavarli el ganivet, paggggaula d'eston !
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 1:38 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
-----------
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Re: Ruta De La Hijpanitat...
[quote user="ARBE" post="92523"]Bé nois i noies, aprofitant aquest proper cap de setmana llarg he preparat una rutilla que si tot va bé ens ha de duur fins a Pamplona. Anirem en principi 3 motos, si no s'apunta ningú més a darrera hora.
Aquest cop si que hi haurà crònica i fotos, del txuleton especialment algu en rebrà foto al moment de clavarli el ganivet, paggggaula d'eston ![/quote]
El dijous 24 de setembre hi vaig passar per aquí, hi trobareu el Puerto de Lazar i el Puerto de Remendia, (1.040 m) però lo bo, es que les carreteres estan al 110%, :shock: gaudireu molt de l'asfalt, que vagui molt be!!!!
:D
Aquest cop si que hi haurà crònica i fotos, del txuleton especialment algu en rebrà foto al moment de clavarli el ganivet, paggggaula d'eston ![/quote]
El dijous 24 de setembre hi vaig passar per aquí, hi trobareu el Puerto de Lazar i el Puerto de Remendia, (1.040 m) però lo bo, es que les carreteres estan al 110%, :shock: gaudireu molt de l'asfalt, que vagui molt be!!!!
:D
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Bon viatge, no us deixeu de prendre unes criadillas a Chez Evaristo, al carrer Estafeta 69 i a la hostería El Temple (carrer Curia 3) demaneu un moskovita. De tota manera, els pintxos navarros són tots espectaculars.
Suposo que ja teniu on dormir, però jo us recomanaria la Pensión Venta Udabe, regentada per motoristes i amb ofertes pels motoristes que hi van.
Suposo que ja teniu on dormir, però jo us recomanaria la Pensión Venta Udabe, regentada per motoristes i amb ofertes pels motoristes que hi van.
- ARBE
- Presentats
Casun l'olla Sergi, Perquè no estabes a la Kdd de Terol quan ho preparaba ??? :lol:
merci pels consells, prometo intentar seguirne algun, el tema hospedatge ja el vam començar a mirar fa casi un mes, i ja hi havia llocs on pràcticament no els quedava lloc !
Curiosament aquesta ruta va néixer al voltant de la sidreria, d'un colega de Rubí que m'en parlava que sempre hi anava, i al voltant del txuletón al Kale Angora vaig muntar la resta... la visita a Irati em vé molt de gust, perquè fa temps que és el destí preferit dels cursos de fotografia de natura de l'iñaki relanzón i d'altres primeres espasses del tema, i segur que no és en va....
dissabte, que tenim l'obligació de fer el corretasques, o el cercabars, seguirem els teus consells, Ohm ;)
flipo de la base de coneixement acumulada del fòrum, ho haveu vist ?
merci pels consells, prometo intentar seguirne algun, el tema hospedatge ja el vam començar a mirar fa casi un mes, i ja hi havia llocs on pràcticament no els quedava lloc !
Curiosament aquesta ruta va néixer al voltant de la sidreria, d'un colega de Rubí que m'en parlava que sempre hi anava, i al voltant del txuletón al Kale Angora vaig muntar la resta... la visita a Irati em vé molt de gust, perquè fa temps que és el destí preferit dels cursos de fotografia de natura de l'iñaki relanzón i d'altres primeres espasses del tema, i segur que no és en va....
dissabte, que tenim l'obligació de fer el corretasques, o el cercabars, seguirem els teus consells, Ohm ;)
flipo de la base de coneixement acumulada del fòrum, ho haveu vist ?
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 08, 2009 1:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Que us lo passeu molt bé, encara que aixo es obligat per aquestas terras, carreteras idílicas per anar en moto, paisatges bonics, bon jalá i bona gent; m'he adonat xafardejant las rutas, que tot i que passeu al costat de la Foz de Arbayún, no es atureu i val molt la pena las vistas del mirador; esta en la NA-178 entre Lumbier i Navascués però ara estan fent un nou trazat més recta i la carretera amb corbes la deixan de bande, esta en el alto de Iso, una carretera a la dereta amb unas corbes per disfrutar.
Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 08, 2009 3:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Bon viatge que us ho passeu d'allò més bé, i esperem el reportatge fotografic corresponent val?
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Oscson
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
- Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana
Deu meu, ja em pica el cul, serà que sol queden dos dies :shock: :shock: :D :D :D :D
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai quina enveja nanos!!! :mrgreen:
Jo aquest any havia planificat ruta de 5 dies pel pirineu aragonès i tenia pensat arribar-me fins a Irati també, però com a gairebé tots, a mi també em va acabar aixafant els plans la P... crisis :enfaduu :enfaduu
En fi, desitjar-vos bon viatge i millor retorn, per la resta veig que ja aneu ben preparats i documentats.
Esperaré fotos, especialment de la Selva d'Irati.
Salut i :cerv
Jo aquest any havia planificat ruta de 5 dies pel pirineu aragonès i tenia pensat arribar-me fins a Irati també, però com a gairebé tots, a mi també em va acabar aixafant els plans la P... crisis :enfaduu :enfaduu
En fi, desitjar-vos bon viatge i millor retorn, per la resta veig que ja aneu ben preparats i documentats.
Esperaré fotos, especialment de la Selva d'Irati.
Salut i :cerv
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="ARBE" post="92523"]El plan per diumenge és anar a la selva d'irati a passar el dia, crec que és la 2ª fageda més gran d'europa, ja que hi anem, aprofitarem per treure el cap a Roncesvalles... anirem per aquí: a Irati la idea és passejar per aquests boscos, fer algun entrepà sobre una pedra i a la tarda tornar, mirant d'aprofitar per fer ruta i no repetir: tornada d'Irati la nit la dedicarem a passejar pel casco viejo, trepitjant els carrers dels encierros i dedicats al noble art del tapeo, poteo i txiquiteo... [/quote]
Bones!!!
No dubteu en pujar fins a l'Embalse d'Irabia... és la millor zona d'allà. La fàbrica de Armas de Orbaitzeta no val gaire... la tenen abandonada i està en molt mal estat per veure-la...
Per la tornada també miraria d'encabir la ruta que va des d'Ochagavia fins a la Selva de Irati pel Paso de Tapia, és una zona realment espectacular, i podreu anar fins a l'Ermita de Nª Sra. de las Nieves.
Per a que tingueu una referència, la meva firma actual és el Paso de Tapia mirant cap a Ochagavía.
Fins avit!
Bones!!!
No dubteu en pujar fins a l'Embalse d'Irabia... és la millor zona d'allà. La fàbrica de Armas de Orbaitzeta no val gaire... la tenen abandonada i està en molt mal estat per veure-la...
Per la tornada també miraria d'encabir la ruta que va des d'Ochagavia fins a la Selva de Irati pel Paso de Tapia, és una zona realment espectacular, i podreu anar fins a l'Ermita de Nª Sra. de las Nieves.
Per a que tingueu una referència, la meva firma actual és el Paso de Tapia mirant cap a Ochagavía.
Fins avit!

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!! (de nou)
També podeu parar a visitar la Foz de Arbayún de camí cap a Pamplona diumenge a la tarda. A l'alçada d'Iso entre Navascués i Romanzado.
Bona ruta que us marcareu... "bandarres"!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!
També podeu parar a visitar la Foz de Arbayún de camí cap a Pamplona diumenge a la tarda. A l'alçada d'Iso entre Navascués i Romanzado.
Bona ruta que us marcareu... "bandarres"!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti nanos i jo que vaig a Guerva a buscar la moto....em perdré això... feu moltes fotos i passeu-ho de conya.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Albert molt bona ruta i no mengis gaire eh, que desprès l'Africa no podrà

- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Nosaltres no podrem. Serem a paris diumenge, dilluns i dimarts (en cotxe) que es per feina de la dona!!
Que us vagi molt be!!
Que us vagi molt be!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Bon viatge nois, nosaltres estarem al costat, per el Pais Basc.
Feu-nos un bon reportatge dels paisatges i ....... de les viandes que us fotreu :razz: :razz: :razz:
En veiem a la tornada !!!
Vssssssss
007
Feu-nos un bon reportatge dels paisatges i ....... de les viandes que us fotreu :razz: :razz: :razz:
En veiem a la tornada !!!
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Em sembla que hi ha algun nom de la ruta que em sona :lol:
Apa que vagi molt bé el viatge i disfruteu....a...i bon dia de la Hijpanitat!!! :cerv
Esperem una crònica a l'alçada.
Apa que vagi molt bé el viatge i disfruteu....a...i bon dia de la Hijpanitat!!! :cerv
Esperem una crònica a l'alçada.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Arbe, que vagi molt bé. Esperarem fotos i crónique. :kiss
Vosaltres cap el nord i nosaltres cap el sud.
La veritat és que es podra veure l´enganxatina de Mototurime per TOTA ESPANYA :lol: :lol:
I no es maco aixó ??????
Així la propera setmana, després de llegir TOTES les cróniques serà com si haguesim viatjat arreu :roll: :roll: :roll:
Si aquest cap de setmana tinguesim un compte kilómetres global a MOTOTURISME crec que entre tots al.lucinariem :twisted: :twisted: :twisted:
Vosaltres cap el nord i nosaltres cap el sud.
La veritat és que es podra veure l´enganxatina de Mototurime per TOTA ESPANYA :lol: :lol:
I no es maco aixó ??????
Així la propera setmana, després de llegir TOTES les cróniques serà com si haguesim viatjat arreu :roll: :roll: :roll:
Si aquest cap de setmana tinguesim un compte kilómetres global a MOTOTURISME crec que entre tots al.lucinariem :twisted: :twisted: :twisted:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 09, 2009 2:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Apa Arbe, aneu amb comte especialment en els restaurants i tapeos, a veure si despres no podeu portar la moto!!
Que ho passeu molt be, bandarres!!
:D :D :D
Apa Arbe, aneu amb comte especialment en els restaurants i tapeos, a veure si despres no podeu portar la moto!!
Que ho passeu molt be, bandarres!!
:D :D :D
Sort,
- ARBE
- Presentats
merci a tots i totes, bé a tothom ! pels ànims
La veritat que en tinc moltes ganes, desde la kdd que ni tan sols havia tret la moto del garatx, les meves circumstàncies no em permeten ·exercir" tot el que voldria, llavors el que inteno és que si m'hi poso, m'hi poso i no per poc, je jeee.
Sembla que no i el simple fet de preparar les rutes, decidir per on vas, què fas... s'en duu un tou de temps, això si, recomforta perquè d'alguna manera és com haver començat ja el viatge, però el resultat és que fa 10 dies que no entro a mototurisme per no res, entre d'altres consecuències...
apa, que us vaig bé també a tots els que aneu per ahí a fer el gamberr@ aquests dies !
La veritat que en tinc moltes ganes, desde la kdd que ni tan sols havia tret la moto del garatx, les meves circumstàncies no em permeten ·exercir" tot el que voldria, llavors el que inteno és que si m'hi poso, m'hi poso i no per poc, je jeee.
Sembla que no i el simple fet de preparar les rutes, decidir per on vas, què fas... s'en duu un tou de temps, això si, recomforta perquè d'alguna manera és com haver començat ja el viatge, però el resultat és que fa 10 dies que no entro a mototurisme per no res, entre d'altres consecuències...
apa, que us vaig bé també a tots els que aneu per ahí a fer el gamberr@ aquests dies !
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 09, 2009 12:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, Albert!
Que tingueu molt bona ruta, sembla que farà bon temps.
Salut!
PD: Records a la Puchi :lol: :lol: :lol:
Que tingueu molt bona ruta, sembla que farà bon temps.
Salut!
PD: Records a la Puchi :lol: :lol: :lol:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Vagi molt be la ruta, QUina enveja que em fas punyetero!!
Ex ...moltes coses