Referències CBF Semicarenada ABS
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Referències CBF Semicarenada ABS
Bones a tothom,
En realitat no ´sé massa si aquest és el lloc indicat, però volia saber si, d'entre tots els mototuristes hi ha algú que tingui una CBF 600, la versió semicarenada, o l'ha tingut i m'en pot donar alguna referència. Ja sé que la majoria dels aquí presents porteu "bèsties" més grosses, però si hi ha algú, li estaré agraït.
Em sembla una bona moto per fer tiradetes una mica llargues per carretera, fa pinta de comode i les opcions de les maletes originals sempre són, tot i que cares, molt interessants. La qualitat, se si pressuposa per la marca...
...en fi, agraïré qualsevol aportació. ;)
En realitat no ´sé massa si aquest és el lloc indicat, però volia saber si, d'entre tots els mototuristes hi ha algú que tingui una CBF 600, la versió semicarenada, o l'ha tingut i m'en pot donar alguna referència. Ja sé que la majoria dels aquí presents porteu "bèsties" més grosses, però si hi ha algú, li estaré agraït.
Em sembla una bona moto per fer tiradetes una mica llargues per carretera, fa pinta de comode i les opcions de les maletes originals sempre són, tot i que cares, molt interessants. La qualitat, se si pressuposa per la marca...
...en fi, agraïré qualsevol aportació. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Referències CBF Semicarenada ABS
La Cristina_tgn en porta una. :D

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Gràcies Albert.... fins ara si.
Bé, Cabreta jo tinc el model del 2005 sense ABS. Diga´m que et ronda pel cap.
Parles de tirades una mica llargues, que vols dir? Jo he fet tirades bastant llargues, uns mil km en un dia i cap problema. Crec que això depen més del que porta la moto que de la moto en si.
Fins ara no ha entrat al taller més que per les revisions de rigor
Pel que fa a les maletes no cal agafar les originals, tens diferents proveïdors on les trobaras a millor preu. Jo fins ara quan viatjo disposo del top casse, alforjes i bossa sobrediposit.
Ja diras.
Gràcies Albert.... fins ara si.
Bé, Cabreta jo tinc el model del 2005 sense ABS. Diga´m que et ronda pel cap.
Parles de tirades una mica llargues, que vols dir? Jo he fet tirades bastant llargues, uns mil km en un dia i cap problema. Crec que això depen més del que porta la moto que de la moto en si.
Fins ara no ha entrat al taller més que per les revisions de rigor
Pel que fa a les maletes no cal agafar les originals, tens diferents proveïdors on les trobaras a millor preu. Jo fins ara quan viatjo disposo del top casse, alforjes i bossa sobrediposit.
Ja diras.
- Cristina
- Presentats
.
Ahh! Sempre tens la opció de la "germana gran", la CBF 1000
Ahh! Sempre tens la opció de la "germana gran", la CBF 1000
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Cristina_tgn" post="92611"].
Ahh! Sempre tens la opció de la "germana gran", la CBF 1000[/quote]
Aquesta m'agrada força.
;) ;) ;)
Aquesta m'agrada força.
;) ;) ;)
Sort,
- Cristina
- Presentats
[quote user="Albert" post="92649"]Holaaa,
Aquesta m'agrada força.
;) ;) ;)[/quote]
Albert!!! A tu t´agraden totes les ... :b9 :b9 :b9
Aquesta m'agrada força.
;) ;) ;)[/quote]
Albert!!! A tu t´agraden totes les ... :b9 :b9 :b9
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Hola que tal.
Jo tinc el model d’aquest any amb ABS i de moment tot són satisfaccions.
Per fer tirades llargues, el que tu aguantis, la moto ho aguanta tot.
El tema de les maletes com molt bé t’han dit pots posar unes d’altre marac, les que solen montar molta gent son les GIVI de 35 litres.
Jo particularment com que sempre viatjo sol amb el top-case i una bossa lligada amb una xarxa al seient del darrere faig prou.
L’única pega que hi trobo es que al ser d’injecció, les revolucions al ralenti estan una mica altes, sobre les 1’4, això fa que quan vas per ciutat a un regim baix et vagi donant tironets.
Per la resta perfecte.
Jo tinc el model d’aquest any amb ABS i de moment tot són satisfaccions.
Per fer tirades llargues, el que tu aguantis, la moto ho aguanta tot.
El tema de les maletes com molt bé t’han dit pots posar unes d’altre marac, les que solen montar molta gent son les GIVI de 35 litres.
Jo particularment com que sempre viatjo sol amb el top-case i una bossa lligada amb una xarxa al seient del darrere faig prou.
L’única pega que hi trobo es que al ser d’injecció, les revolucions al ralenti estan una mica altes, sobre les 1’4, això fa que quan vas per ciutat a un regim baix et vagi donant tironets.
Per la resta perfecte.
Salut i bones rutes
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Gràcies Jordi,
La veritat és que de moment només miro... :mrgreen: De fet, des que porto moto sempre miro, encara que tingui moto no puc evitar mirar i remirar i pensar com seria tenir aquesta o aquella, i t'imagines una de cada :eyes :eyes :eyes
però en tot cas seria de segona ma el model del 2006. Però com ja he dit, primer hauria de mirar de provar, ja que cada moto i cada pilot sóm un món i tot és qüestió de trobar el més adequat.
En fi, gràcies per les vostres aportacions.
La veritat és que de moment només miro... :mrgreen: De fet, des que porto moto sempre miro, encara que tingui moto no puc evitar mirar i remirar i pensar com seria tenir aquesta o aquella, i t'imagines una de cada :eyes :eyes :eyes
però en tot cas seria de segona ma el model del 2006. Però com ja he dit, primer hauria de mirar de provar, ja que cada moto i cada pilot sóm un món i tot és qüestió de trobar el més adequat.
En fi, gràcies per les vostres aportacions.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.