Tot i que ja sou uns quants els que ho sabeu, us he d’explicar una petita história.
La canalla i juventud d’avui en dia juguen amb uns aparells com aquests:

La veritat es que els veus passar i fan patxoca, i que una vegada a dalt es força curiós com funciona, però companys, pujar-hi potser ja es una altra història, al menys per mi.
Com m’agrada tastar-ho quasi tot, doncs no me’n vaig poder estar i ho vaig intentar tot solet, amb el resultat, d’altra banda totalment lògic, que no ho vaig prou be i no m’hi vaig poder aguantar dret tal com calia. Vaig baixar més ràpid del compte i de manera totalment imprevista per mi, encara que totalment previsible per la resta del mon segons sembla.
Vaja costellada que em vaig fotre!!!! Es pot dir que encara vaig estar de sort, doncs només vaig patir un fort cop a la ma dreta. Això passava el dia 23/09 tot just abans de dinar i a partir d’aquell moment la mà va començar a inflar-se, no gaire, i a fer una mica de mal, que a la nit era bastant de mal.
A partir d’aquí cada matí tenia la intenció d’anar a urgències si no millorava, però com tot anava millor ho vaig anar deixant fins que el dilluns 28/09 al fer una miqueta de força amb la mà vaig notar una punxada al canell que no em agradar gens: vaig anar a urgències a que em fessin un retrato i ja en vaig sortir com no podia ser d’altra forma:

Perdoneu la mala qualitat de la imatge, però la noia que la va fer va decidir no aixecar-se de la cadira i ampliar el zoom del mòbil al màxim.
Tres setmanes de guix i potser una mica de rehabilitació i ja podré tornar a estar operatiu, si es que ho aguanto, per que els primers dies encara, però ara ja ho començo a portar bastant malament això d’haver d’estar tant poc actiu!!!! El informe que em van donar diu: “arrancamiento de inserción del extensor del carpo”, que explicat per el meu traumatòleg de tota la vida vol dir que el lligament m’ha arrancat un trosset del os on s’enganxa. Paciència.
I ara ja us en podeu enfotre tant com vulgueu, no us faltarà raó!!!!
:???: :???: :???: