Assegurança Pan€
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Assegurança Pan€
A veure si algun Panadero em pot dir si 320€ és un preu raonable o no, per la Pan.
Es l'últim preu que m'han donat a linea directa després d'apretar-los de valent.
Es l'últim preu que m'han donat a linea directa després d'apretar-los de valent.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 08, 2009 3:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Re: Assegurança Pan€
Hola Jordi, enhorabona per la compra. Jo no soc "PANERO" pero et dic q miris a tuseguromasbarato.com, realment a mi em va sorpendre el preu.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo el més barat que vaig trobar és a MRV. Ho fas per Internet a l'instant.
Bon viatge a Huelva i millor tornada!!!
Bon viatge a Huelva i millor tornada!!!
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Storm, suposo que et refereixes a AMV, no?
Alucina, jo tinc les assegurances a través d'un corredor de València, Javier Rivera (Aseinval), que fa molt bons preus. Pots contac tar amb ell a:
aseinval@gmail.com
FIXE : 963 444 963
MÒBIL: 600 849 242
Alucina, jo tinc les assegurances a través d'un corredor de València, Javier Rivera (Aseinval), que fa molt bons preus. Pots contac tar amb ell a:
aseinval@gmail.com
MÒBIL: 600 849 242
- Alucinamaripili
- Presentats
Merci nois, però acabo de parlar amb la companyia i hi ha un detall que se m'escapava....vaig pagar el Juny per un any, amb la qual cosa si contarcto amb un altra companyia perdria aquests mesos. M'ha atès un noi que diu que té 24 anys i una R1 (ha hagut d'assegurarla en una companyia sense conveni) i que el mes de Juny vinent em faria més bon preu.
De tota manera miraré això que em dieu pel mes de Juny.
De tota manera miraré això que em dieu pel mes de Juny.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Felicitats per la nova moto !!!
No estic gaire al corrent en preus d'assegurances per PANs, però en qualsevol cas sembla competitiu 320 euros.
Que la disfrutis.
No estic gaire al corrent en preus d'assegurances per PANs, però en qualsevol cas sembla competitiu 320 euros.
Que la disfrutis.
- Storm
- Presentats
[quote user="sergibuda" post="92554"]Storm, suposo que et refereixes a AMV, no?
aseinval@gmail.com
MÒBIL: 600 849 242[/quote]
TENS RAÓ!!!
ÉS AMV
M'he fet un embolic :oops: :oops:
aseinval@gmail.com
MÒBIL: 600 849 242[/quote]
TENS RAÓ!!!
ÉS AMV
M'he fet un embolic :oops: :oops:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Com ja t'he dit a H.T.C. jo pago ara, 215 el tinc a AXA, però mitjançant un corredor d'asegurançes que en soc client de fa molts anys.
;)
;)
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 08, 2009 8:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
Doncs quan s'acabi aquest....farem un pensament.
Jo abans tenia la moto a Eurolloyd i spre es van portar molt bé amb mi, però em van fer una oferta de collons a Linea directa que és on tenim els cotxes. Però aquesta gent són banquers (Bankinter) mica en mica et van pujant el preu.
Jo abans tenia la moto a Eurolloyd i spre es van portar molt bé amb mi, però em van fer una oferta de collons a Linea directa que és on tenim els cotxes. Però aquesta gent són banquers (Bankinter) mica en mica et van pujant el preu.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
He tingut d'anar a la moto a mirar-ho perquè no en tenia ni idea del que pago d'assegurança. :oops:
331'52 euros. a Catalana-Occident
Jo no miro la companyia d'assegurances sinó qui me la fa i me'n respon, en aquest cas un amic meu que es corredor d'assegurances. Compro cobertures, però el mes important = compro servei.
Vsssssss
007
331'52 euros. a Catalana-Occident
Jo no miro la companyia d'assegurances sinó qui me la fa i me'n respon, en aquest cas un amic meu que es corredor d'assegurances. Compro cobertures, però el mes important = compro servei.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Mira també a Eurolloyd. Amb la Varadero i 26 anys que tinc pago 380€, o sigui que vosaltres que sou... diguem més veterans, no sortirà un preu desorbitat!
Fins aviat!
Mira també a Eurolloyd. Amb la Varadero i 26 anys que tinc pago 380€, o sigui que vosaltres que sou... diguem més veterans, no sortirà un preu desorbitat!
Fins aviat!

- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Jo aquest any he canviat la VFR a Mapfre hi m'ha sortit per uns 260€, ultimament a Pelayo em cobraven 380 :eyes .
A AMV hi tinc la BMW i pago si no recordo malament uns 180 € però em sembla que només fan bons preus amb segons quin tipus de motos..per exemple la VFR no me la volien assegurar a cap preu :mad:
Ah, i felicitats per la compra!!!
A AMV hi tinc la BMW i pago si no recordo malament uns 180 € però em sembla que només fan bons preus amb segons quin tipus de motos..per exemple la VFR no me la volien assegurar a cap preu :mad:
Ah, i felicitats per la compra!!!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jordi, parla amb el Bravo demà passat. ;)

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
CAHISPA, 334,-
Mes o menys veig que tots es belluguen al voltant dels 300, però lo millor es el que diu el Ramon, un corredor d’assegurances de confiança.
:???: :???: :???:
CAHISPA, 334,-
Mes o menys veig que tots es belluguen al voltant dels 300, però lo millor es el que diu el Ramon, un corredor d’assegurances de confiança.
:???: :???: :???:
Sort,
- Storm
- Presentats
[quote user="Itaca" post="92598"]Jo aquest any he canviat la VFR a Mapfre hi m'ha sortit per uns 260€, ultimament a Pelayo em cobraven 380 :eyes .
Ah, i felicitats per la compra!!![/quote]
Jo amb AMV pago uns 120 euros per la Strom, i al segon any encara m'ho han rebaixat una mica.
Per la XT pagava bastant més del doble amb Catalana! :shock:
Dec fer cara d'home de seny :roll:
El tema servei de l'assegurança no em preocupa massa. Éssent del RACC recorro a ells
Salut!!!
Ah, i felicitats per la compra!!![/quote]
Jo amb AMV pago uns 120 euros per la Strom, i al segon any encara m'ho han rebaixat una mica.
Per la XT pagava bastant més del doble amb Catalana! :shock:
Dec fer cara d'home de seny :roll:
El tema servei de l'assegurança no em preocupa massa. Éssent del RACC recorro a ells
Salut!!!
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 09, 2009 4:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.