Nova Honda VFR 1200 amb Cardan
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Nova Honda VFR 1200 Amb Cardan
[quote user="PEPI600" post="92755"]Realment espectacular, m´agrada molt l´estetica que l´hi han donat, potser el que em sobren son cavalls, realment son necessaris 173 CV ? crec que en aquest punt les marques ja estan perdent una mica el nord :???: :???:[/quote]
Aixó dels Cavalls es com tenir un bon feix de calers al Banc, allà están per si els necessites. :-o :-o
Aixó dels Cavalls es com tenir un bon feix de calers al Banc, allà están per si els necessites. :-o :-o

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Nova Honda VFR 1200 amb Cardan
Holaaaa,
[quote user="Randy-650" post="92662"][quote user="Albert" post="92645"]Holaaaa,
A veure com acaba sortint, però realment sembla una moto molt ferma, ja tinc ganes de provar-la i veure-la al natural.
Sembla molt complerta i amb un disseny molt equilibrat i bonic!!
:lol: :lol: :lol:[/quote]
Això dóna de pensar moltes coses, moltes....... :lol: :lol: :lol:[/quote]
No ens equivoquem pas Randy, eh!!
El fet de que la trobi molt ferma i que tingui ganes de provar-la no vol pas dir en cap cas que me la miri amb “bones intencions”. No em diràs que a tu no t’agradaria provar-la també, oi?
Però no la veig com una bona moto per a mi, que acostumo a fer un parell de viatges a l’any amb la Carme. No me la imagino a ella asseguda en el no gaire gran seient del darrera d’aquesta VFR i amb els peus penjats allà dalt on porta les estriberes del passatger, la veritat, i nosaltres cada vegada busquem més comoditat i capacitat de càrrega, això si, sense renunciar a un cert nivell de prestacions de moment.
Ara que per fer viatges sol, la veig genial aquesta VFR, tot i que no veig que tingui pas cap guantera al davant, la capacitat del dipòsit s’hi podien haver lluït una mica mes, i que trobo que en el pes tampoc hi ha treballat massa, doncs 270 kg. en una moto que no sembla pas gaire gran es bastant de pes, tot i que diu molt en favor de la feina que han fet a l’hora de col•locar-ho tot en tant poc espai, la veritat.
Ah, me’n oblidava, estigues al tanto del preu al que pot sortir aquesta màquina, no crec pas que el preu de la nova VFR tingui res a veure amb els 15/16 mil € de l’antiga, la moto tampoc te quasi res a veure.

[quote user="Randy-650" post="92662"][quote user="Albert" post="92645"]Holaaaa,
A veure com acaba sortint, però realment sembla una moto molt ferma, ja tinc ganes de provar-la i veure-la al natural.
Sembla molt complerta i amb un disseny molt equilibrat i bonic!!
:lol: :lol: :lol:[/quote]
Això dóna de pensar moltes coses, moltes....... :lol: :lol: :lol:[/quote]
No ens equivoquem pas Randy, eh!!
El fet de que la trobi molt ferma i que tingui ganes de provar-la no vol pas dir en cap cas que me la miri amb “bones intencions”. No em diràs que a tu no t’agradaria provar-la també, oi?
Però no la veig com una bona moto per a mi, que acostumo a fer un parell de viatges a l’any amb la Carme. No me la imagino a ella asseguda en el no gaire gran seient del darrera d’aquesta VFR i amb els peus penjats allà dalt on porta les estriberes del passatger, la veritat, i nosaltres cada vegada busquem més comoditat i capacitat de càrrega, això si, sense renunciar a un cert nivell de prestacions de moment.
Ara que per fer viatges sol, la veig genial aquesta VFR, tot i que no veig que tingui pas cap guantera al davant, la capacitat del dipòsit s’hi podien haver lluït una mica mes, i que trobo que en el pes tampoc hi ha treballat massa, doncs 270 kg. en una moto que no sembla pas gaire gran es bastant de pes, tot i que diu molt en favor de la feina que han fet a l’hora de col•locar-ho tot en tant poc espai, la veritat.
Ah, me’n oblidava, estigues al tanto del preu al que pot sortir aquesta màquina, no crec pas que el preu de la nova VFR tingui res a veure amb els 15/16 mil € de l’antiga, la moto tampoc te quasi res a veure.
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo penso......... :roll: :roll: :roll:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="James Bond" post="92809"]Jo penso......... :roll: :roll: :roll:[/quote]
Oblidete'n d'aquesta moto, fes-me cas. Espera un any, o potser menys, que sortirà la nova Pan€ aprofitant el mateix motor. :sheep
Oblidete'n d'aquesta moto, fes-me cas. Espera un any, o potser menys, que sortirà la nova Pan€ aprofitant el mateix motor. :sheep

- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Tot i això continuo pensant ;) ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
I diuen que qui pensa existeix. :mrgreen:

- Randy-650
- Presentats
Més dades:
-Ha estat dissenyada durant 6 mesos a Roma, pels gustos europeus...... :shock:
-Alçada seient: 815 mm.... :shock:
-Pes en ordre de marxa.....267 kg...... :shock:
-Arribarà a les botigues al gener...... :shock:
Vaig a ficar un ciri a Santmoteril perquè qui la vulgui ara mateix se n'oblidi, perquè estic veient un altre FIASCO ENORME de Honda.
Així de clar ho veig.
I ho sento per qui se senti al.ludit. :twisted:
-Ha estat dissenyada durant 6 mesos a Roma, pels gustos europeus...... :shock:
-Alçada seient: 815 mm.... :shock:
-Pes en ordre de marxa.....267 kg...... :shock:
-Arribarà a les botigues al gener...... :shock:
Vaig a ficar un ciri a Santmoteril perquè qui la vulgui ara mateix se n'oblidi, perquè estic veient un altre FIASCO ENORME de Honda.
Així de clar ho veig.
I ho sento per qui se senti al.ludit. :twisted:

- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Aqui hay un video que esta muy bien
[youtube]Mr5bEV-6lPo[/youtube]
[youtube]Mr5bEV-6lPo[/youtube]
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="95647"] Així de clar ho veig.
I ho sento per qui se senti al.ludit. :twisted:[/quote]
M'imagino que no ho deus pas dir per ningú en concret oi ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssssss
007
I ho sento per qui se senti al.ludit. :twisted:[/quote]
M'imagino que no ho deus pas dir per ningú en concret oi ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="96712"]Aqui hay un video que esta muy bien
[/quote]
Jo vull aquesta moto !!!!!!! :crys :crys :crys :crys :crys :crys
[/quote]
Jo vull aquesta moto !!!!!!! :crys :crys :crys :crys :crys :crys
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Setze mil amb canvi manual, acabat de publicar en dailymotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Feisser" post="96739"]Setze mil amb canvi manual, acabat de publicar en dailymotos[/quote]
No arriba a setze mil. Valdrà quinze mil nou-cents noranta nou euros amb iva inclòs. :lol: :lol: :lol:
Acabo de trucar al meu mecànic confirmant-l'hi que ja en pot demanar una :ban :ban :ban :ban
(jo comptava a pagar-ne uns 18.000).
Senyores i senyors : Abandono el sector PAN € !!!!!!
Vssssssssss
007
No arriba a setze mil. Valdrà quinze mil nou-cents noranta nou euros amb iva inclòs. :lol: :lol: :lol:
Acabo de trucar al meu mecànic confirmant-l'hi que ja en pot demanar una :ban :ban :ban :ban
Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 19, 2009 7:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="James Bond" post="96741"][quote user="Feisser" post="96739"]Setze mil amb canvi manual, acabat de publicar en dailymotos[/quote]
Vssssssssss
007[/quote]
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
No m'ho crec
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Vssssssssss
007[/quote]
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
No m'ho crec
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
- Randy-650
- Presentats
Més coses:
Montesa Honda ha anunciado también dos interesantes novedades que hacen referencia al mantenimiento de la VFR 1200 F:
1. El periodo de mantenimiento se extiende a una única revisión anual o a cada 12.000 kilometros.
2. Un periodo de garantía ampliado hasta los 3 años, medida con la que Honda pone de
manifiesto el elevado nivel de calidad de este producto.
Montesa Honda ha anunciado también dos interesantes novedades que hacen referencia al mantenimiento de la VFR 1200 F:
1. El periodo de mantenimiento se extiende a una única revisión anual o a cada 12.000 kilometros.
2. Un periodo de garantía ampliado hasta los 3 años, medida con la que Honda pone de
manifiesto el elevado nivel de calidad de este producto.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="James Bond" post="96741"][quote user="Feisser" post="96739"]Setze mil amb canvi manual, acabat de publicar en dailymotos[/quote]
Vssssssssss
007[/quote]
I la compraras sense probarla avans? i si despres t'assalten els dubtes? :twisted:
Vssssssssss
007[/quote]
I la compraras sense probarla avans? i si despres t'assalten els dubtes? :twisted:
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
[quote user="Joanst3" post="96823"]
I la compraras sense probarla avans? i si despres t'assalten els dubtes? :twisted:[/quote]
Poden haver-hi dubtes??? Amb aquesta moto per una sola persona???
Si fins i tot està relativament be de preu!!!!
:shock: :shock: :shock:
[quote user="Joanst3" post="96823"]
I la compraras sense probarla avans? i si despres t'assalten els dubtes? :twisted:[/quote]
Poden haver-hi dubtes??? Amb aquesta moto per una sola persona???
Si fins i tot està relativament be de preu!!!!
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
La veritat es que si que esta "be de preu"
Ens hem acostumat a pagar unes quantitats altes per motos amb el que el preu de la nova VFR per ser honda, i per ser novetat i per tot el que porta d´avanços ..esta en una "bon preu".
Com diu L'Albert...JoanST3 jo crec que aquesta moto li va ideal al ramon ;)
Per cert JamesBOnd...ja has mirat llista d´equipament?
maletes,punys,radio amb altaveus ......
Ens hem acostumat a pagar unes quantitats altes per motos amb el que el preu de la nova VFR per ser honda, i per ser novetat i per tot el que porta d´avanços ..esta en una "bon preu".
Com diu L'Albert...JoanST3 jo crec que aquesta moto li va ideal al ramon ;)
maletes,punys,radio amb altaveus ......
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="96880"]La veritat es que si que esta "be de preu"
Com diu L'Albert...JoanST3 jo crec que aquesta moto li va ideal al Ramon ;)
maletes,punys,radio amb altaveus ......[/quote]
Les dues maletes i el top case ja estan demanats, els punys ja els porta de sèrie, de la música no en se res, però ja ho sol·lucionarem ;)
Si algun troba una llista amb els accessoris que ho digui si us plau.
Vssssssssss
007
Com diu L'Albert...JoanST3 jo crec que aquesta moto li va ideal al Ramon ;)
maletes,punys,radio amb altaveus ......[/quote]
Les dues maletes i el top case ja estan demanats, els punys ja els porta de sèrie, de la música no en se res, però ja ho sol·lucionarem ;)
Si algun troba una llista amb els accessoris que ho digui si us plau.
Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 21, 2009 9:13 am, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Joanst3" post="96823"]I la compraras sense probarla avans? i si despres t'assalten els dubtes? :twisted:[/quote]
Si quan l'he ben provada no m'agrada me la canviaré per un altra moto, cap problema, només es una màquina i pagant Sant Pere canta ;)
Vssssssss
007
Si quan l'he ben provada no m'agrada me la canviaré per un altra moto, cap problema, només es una màquina i pagant Sant Pere canta ;)
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep