Gran Premi De Cheste

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Heavy1987
Presentats
Entrades: 370
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Gran Premi De Cheste

Entrada Autor: Heavy1987 » dc. oct. 14, 2009 11:40 pm

Molt bones:

Aquest any baixare fins a ceheste a veure com guanya el valentino els seu gran premi :D :D :lol: :lol: :eyes , me agradaria que me aconsellesiu capa on tinc de anar... He estat mitrant i he vist que i a zona de acampada aixi que tenda i a ja esta jajajaja.

Cuidevos!!!!!!

Si algu baixa tambe i vol que baixem junts ja sap...

Pribas
Presentats
Entrades: 107
Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm

Re: Gran Premi De Cheste

Entrada Autor: Pribas » dj. oct. 15, 2009 8:28 am

Molt bones!
Ara que veig que ha sortit aquest tema, us comento que venc una entrada pel gran premi de Xest.
És al balcó Oest (Negre) i la venc per 35 euros.
Si algú està interessat ja dirà quelcom.

V's!!!

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dj. oct. 15, 2009 8:22 pm

Hola jo hi vaig, sortim el dissabte (trevallo el dissabte el mati) i si et va be, avisam
Compartir la carretera

Heavy1987
Presentats

Entrada Autor: Heavy1987 » dj. oct. 15, 2009 11:21 pm

Jo lo mes segur sortire el dijous ben d'hora per agafar lloc a la zona d'acampada.

Aixo si podriem quedar per fer unes cerveses per alla.

Cuidat!!!!!!!!!!!

:cerv

Heavy1987
Presentats

Entrada Autor: Heavy1987 » dt. oct. 27, 2009 6:11 pm

Elsd que anirem al gran premi de xeste estaria be, donanse els numeros de movil i anar a pendra alguna cosa per alla :cerv .
Ja direu alguna cosa.

Cuidevos!!!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 03, 2009 10:14 pm

hola a tots.
als que baixeu a Cheste si us voleu endur una entrada per si algu la fa servir envieu-me un privat.
la he anunciat pero no la deu voler ningu.
LLLLAAAAAA RRRRREEEEEGGGGGAAAAALLLLLOOOOO !!!!!!!!!!!!!
Imatge

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dg. nov. 08, 2009 11:41 pm

Ja hem tornat de Xeste,a honrrar al nostra Rossi en el seu 9 titol mundial.
Ens varem trovar un moment amb el Heavy 1987 i la Betty.
Jo posarem alguna "afolica".
Vini i Tensi :D :D
.

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. nov. 09, 2009 12:23 pm

Vini i Tensi :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes Xessteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D :D
http://picasaweb.google.es/ViniTensi/Xe ... directlink
Gallina vieja hace buen caldo :twisted: :twisted: :twisted: :D :D
Pd: Tambe ven disfrutar mot a la nit a la plaça de braus de Valencia amb Melendi & Cia.(potent).
.

Heavy1987
Presentats

Entrada Autor: Heavy1987 » dj. nov. 12, 2009 12:01 pm

Molt bones a tots, bueno ja fa dies que vam arribar de cheste, pero no em tingut temps de conectarme.... un viatge una mica boig, una odisea...
Vam arribar dijous a les 10 am al camping del circuit despres de haber sortit de Manresa a les 6 am, fins aqui tot perfecta. Montem la tenda.... tot perfecta, una mica de vent que no facilitava el montatge pero bueno.... acabem de montar i ens anem capa donar un vol capa el poble de cheste, vam trobar un bar de una gent mol simpatica que alla ens vam abonar anar cada dia "BAR CANOVAS", arriba la 1 nit ens proposem a dormir despres de haber llevat mol dora, i com no i habia moviment a cheste, dons la poca gent que teniam al camping es dedicavan a fer la festa alla, al fi i el cap que no vam poder dormir....
El disabte vam trobar el senyor VINI i la senyora TENSI i la seva familia.... tot perfetcta fins aqui, jo ja deia bueno ja esta tot be... anem a la nit a cheste a sopar... i me fotan el movil, un movil que m avia comprat feia una semana i em va costar un ull de la cara... jo amb un cabreig pero bueno sol es el movil....
Es diumenge i arribem al circuit, ens asentem als nostres llocs, i dic va comensarem a fer unes fotos, obro la bossa de la camara, se m trencat el objectiu de la camara :crys :crys :crys :twisted: :twisted: :cry: :cry: :???: :???: ...
Bueno penso jo, espero que avui baixan capa casa no ens passi res a la moto i menys a nosaltres.... Sortim del circuit amb la cua.... desmonetm la tenda amb la calma.... i ens posem en circulacio capa casa.
Son les 8 pm ens falten menys de 200 km per arribar a casa i comença a bufar un vent que em porta de una banda a una altre de la carretera. No podiem passar de 60 km per culpa del vent.
Parem a una estacio de servei i demenem el hotel mes proper???? a uns 30 kilometres a Binaros.... Aribem com vam poder amb el vent, torbem al hotel i al entra al parking del hotel ens trobem amb un parking ple de grabilla fonda amb aixo que la moto sem queda clavada i la moto i nosaltres capa terra. Posem de peu la moto i quina es la meva sorpresa, el mirall trencat :shock: :shock: :eyes :eyes :crys :crys .
Ens llebem el dilluns i ens posem amb cami amb el mateix vent que aviam parrat a la nit :mad: :mad: .
Arribem al delta i unas rafagas de vent.... Pero al passar Tarragona dons ja va estar tot, el vent va baixar i perfi vam poder arribar a casa.
Lo mes important que a nosaltres no ens va passar res.

Cuidevos!!!!!!!

A veure si puc posar algun dia les fotos.

BettyBoopbarbera
Presentats
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 22, 2009 9:43 am
Ubicació: Barberà del Vallès; Barcelona

Entrada Autor: BettyBoopbarbera » dj. nov. 12, 2009 6:50 pm

:lol: :lol: Hola a tots!!!

Vini, perquè et queda tan bé el color Groc...., jajajjaja!!!!, et quedaba bé aquesta perruca..., molt.... Valentino, :lol: :lol: :lol: :lol: (Per cert ja penjaré fotos del heavy amb un barret, amb ulleres hipies i orelles de conilleta.... jajjajaja) :lol: :lol:

A mi el viatge, em va agradar força, encara que hi hagués petits inconvenients..... Hi ha que dir que la gent de Cheste es molt maca (defet tota la gent de Valencia en general)....

A més a més, cesc, varem veure al noi del Bar de Barberà del Vallès de motos, "El Expresso", quan tornavem cap a casa...

Si he de donar una nota al viatge, que sigui un 8.... :smile: :smile: :smile: :smile: :razz: :razz: :razz:

BettyBoopbarbera
Presentats
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 22, 2009 9:43 am
Ubicació: Barberà del Vallès; Barcelona

Entrada Autor: BettyBoopbarbera » dj. nov. 12, 2009 6:59 pm

Ah!!!
Heavy, un altre dia, si el temps no acompanya, em deixes a mi conduir la moto.... em pasará igual que el noi del video... jajajajja!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”