Hola a tothom,
Doncs, la qüestió és que no estic organitzant cap viatge en concret, però tinc uns amics que viuen a italia, més concretament a Belluno, que és a tocar del Parc dels Dolomites i relativament aprop d'Eslovenia. L'altre dia van venir a casa de visita i vam quedar que algun dia d'aquests, qui sap quan, els tornaríem la visita. Total, que ara la curiositat pot més que jo i estic mirant mapes i bé, he pensat que potser algú dels aquí escrivents, podia tenir algun tipus d'informació de la zona en qüestió, tot i que soc conscient que no és un destí gaire habitual.
En resum, que si algú sap alguna cosa, agraït com sempre.
De fet, ni tant sols sé si aquest viatge arribarà a ser, ni si serà en moto però vaja, somiar és gratuït i en aquests temps de crisis, més necessari que mai. :roll:
Gràcies per endavant. ;)
Algú Te Referències D'Eslovenia????
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Algú Te Referències D'Eslovenia????
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Algú Te Referències D'Eslovenia????
fisicament Eslòvenia es un païs centre-Europeu i molt semblant a Austria.
De moment encara, es un diamant en brut en quan al turisme i principalment la capital Lubljiana es una capital molt agradable i - salvant les distàncies- amb molt més ambient que a Viena P. exemple.
Per fer en moto es un no mai acabar de carretreres i carreteretes sense massa trànsit i a part de montanyós amb infinitats de coses a veure. ( Coves de Pastonja etc)
Jo conec una parella que han voltat absolutament per TOTA Europa amb Autocaravana i ara fá dos anys que hi van a passar els istius.
Absolutament recomanabble.
De moment encara, es un diamant en brut en quan al turisme i principalment la capital Lubljiana es una capital molt agradable i - salvant les distàncies- amb molt més ambient que a Viena P. exemple.
Per fer en moto es un no mai acabar de carretreres i carreteretes sense massa trànsit i a part de montanyós amb infinitats de coses a veure. ( Coves de Pastonja etc)
Jo conec una parella que han voltat absolutament per TOTA Europa amb Autocaravana i ara fá dos anys que hi van a passar els istius.
Absolutament recomanabble.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
El juny passat vaig fer una ruta pels Balcans.
Entre Itàlia i Croàcia has de passar una vintena de quilòmetres per Eslovènia, és tota l'experiència que tinc :(
Entre Itàlia i Croàcia has de passar una vintena de quilòmetres per Eslovènia, és tota l'experiència que tinc :(
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Hi vam estar al 2007, et recomano el castell de Predjama a Postojna... realment espectacular. Només passar la frontera venint de Trieste notes un canvi brutal al paisatge, tot es transforma com si fos un camp de golf gegant... pel tema de Ljubjiana, una ciutat força maca, i pel que he vist en d'altres cròniques no deixis de veure (si hi aneu) la zona de Bled...
Fins aviat!
Hi vam estar al 2007, et recomano el castell de Predjama a Postojna... realment espectacular. Només passar la frontera venint de Trieste notes un canvi brutal al paisatge, tot es transforma com si fos un camp de golf gegant... pel tema de Ljubjiana, una ciutat força maca, i pel que he vist en d'altres cròniques no deixis de veure (si hi aneu) la zona de Bled...
Fins aviat!