Entrada
Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 12, 2009 10:35 am
En primer lloc em sap molt de greu llegir notícies com aquesta.
El meu condol mes sincer per la família de la víctima.
En segon lloc he llegir els comentaris anteriors, que entenc que son fruit del moment d'enervació en la lectura de la notícia, però que no m'han agradat.
El noi que portava el vehicle tenia 19 anys, enlloc diu que fos drogoadicte sinó que havia donat positiu en substàncies estupefaents. La notícia no diu quines substàncies ni quina quantitat. No sabem si anava fins al cul de coca, pastis, cavall...... i a més era un consumidor habitual i enganxat, o era un noi que havia sortit de festa amb els amics i s'havia fuma un simple porro, el mal fet es el mateix, però per mi, canvia molt la situació de les coses. No volguem barrejar un drogoadicte habitual amb una persona que ha comés una errada, un pecat de joventut.
Lamentablement no es fa res per que aquests casos no tornin a passar, els addictes a les drogues no tenen el suficient recolzament per l'administració per ajudar-los a sortir del pou en estan ficats, i la moda d'emborratxar-se i drogar-se cada vegada s'estén mes entre la joventut i l'adolescència i qui pot, no fa res per canviar aquests hàbits
A el periodista que ha explicat a notícia dient només la part interessant i amb més impacte, sense donar cap mes altra mena d'explicació, si que el tindríem de suspendre de per vida, ell ja tindria possibilitats de trobar un altra feina mes adient, cosa que lamentablement no podran fer les dues persones implicades ens els fets i que tenen la vida trencada, l'un físicament i l'altra no es recuperarà mai mes.
Del no explicar les coses tal com son i nomes dir la part que t'interessa s'en diu manuipulació.
Al 19 anys qui no s'ha emborratxat o s'ha fotut un porro alguna vegada........
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep