Orange County Choppers

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Orange County Choppers

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. oct. 16, 2009 8:12 pm

Molts dies per el canal de televisió alemany Dmax, veig la sèrie orange county choppers
.

Tot i que les choppers no es el meu estil de moto, m'agrada molt veure com gairebé del no res fabriquen artesanalment una moto, i la veritat es que fa goig de veure les joies que fabriquen, impressionant. Aquesta família, el pare amb el seu bigoti blanc impressionant i els seus dos fills, ja son famosos a tot el mon, aquesta setmana han fabricat una moto per xeic de l'Aràbia Saudí, quina passada de moto :D :D . També n'han fabricat per en Jay leno, el rei mundial del shows nocturns de televisió i per molts altres famosos.

Us deixo l'enllaç perquè us pogueu fer una idea de les motos que fabriquen, tot i que el mes maco es veure com ho fan.

Enllaç

Aquest es en Paul Teutul, el pare i el propietari del negoci, com veieu es un choppard autèntic

Imatge

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 16, 2009 8:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Orange County Choppers

Entrada Autor: Llagasta » dv. oct. 16, 2009 8:17 pm

Ramon: a mi m´agraden més els Ludolfs :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Entrada Autor: SetCincTres » dv. oct. 16, 2009 8:25 pm

No recordo ara a quin canal de televisio ( no se si era a Canal+ o un nacional) feian un programa i era tot el proces de fabricacio d'aquestes motos.
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT

JAUME I Mª ANGELS

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. oct. 16, 2009 8:42 pm

Jo també l'habia vist alguna vegada.
I que no te una mala ostia aquest fulano. Un dia gairebe arriven a osties amb el seu fill, perqué estaben apunt de no cumplir el plaç d'entrega.
:lol: :lol:

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. oct. 16, 2009 9:11 pm

Això ja no són motos, són obres d'art i com obres d'art te les has de veure. Et poden agradar o no, però s'ha de reconèixer el seu valor. Jo penso com en Bond: no són les motos que jo em compraría encara que tinguès els calers que deuen valer, però sí que m'agraden estèticament. Gràcies per l'enllaç.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dv. oct. 16, 2009 9:40 pm

Els meus germans estan enganxadisims, i ells si que es comprien aquestes motos. Com diueu, son obres d'art. Reconec que comprarles no les compraria, pero provar-les, perque no
:cerv

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dv. oct. 16, 2009 10:31 pm

En el imagenio, els feien en el canal discovery, canal 74, sino recordo malament, ara en fan uns altres de penya dels EEUU, i també de carros, acollona la maquinaria i els macro tallers que tenen aquesta penya...

...V...
cor V-Twin

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » ds. oct. 17, 2009 8:01 am

Gracies als nanos, també vaig començar a mirar-me aquest programa, i realment es impresionant com fan aquestes motos, comprar-les ... no, probar-les.... pocs km, la majoria les fan sense suspensió al darrera, deus quedar quadrat :roll: :roll: :roll:
Imatge Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 17, 2009 8:23 am

Jo alguna vegada de viatge per les europes, per la TV els he enganxat.
Ara al Canal Discovery tambe els fan ..i com que nomes he enganxat repetits no m´ho miro gaire
Pero es interessant ;)
Ex ...moltes coses

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » ds. oct. 17, 2009 10:20 am

[quote user="PEPI600" post="93390"](...) la majoria les fan sense suspensió al darrera, deus quedar quadrat :roll: :roll: :roll:[/quote]

Jo aquest estiu he anat a Anglaterra i Gal·les amb una moto sense suspensió al darrera i no és tan dur, només t'has d'acostumar i evitar alguns sots!

Aquests tios són bastant horteres i les motos que fan també ho són, però és el que vol veure l'espectador que no hi entén... Hi ha d'altres que s'ho curren molt més.
sergibuda

they called me an accident

Ignasi Tapia
Presentats
Entrades: 61
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ignasi Tapia » dl. oct. 19, 2009 5:57 pm

Jo veig el programa diari d'aquests paios cada vespre (discovery channel, 20,15 hores) i la veritat és que el programa és força entretingut. Ben cert que fan motos del no res, però el control de qualitat... Amb molta frequència, quan tenen la moto ja pintada, les peçes no els encaixen (gruix de pintura), i no es tallen un pel: cop d'amoladora, ferro viu a la vista, quatre cops de martell i... tot encaixat!!!. Aixó sense parlar de les simetries, ja que habitualment les peçes de xapa las fan amb plantilles de paper retallades a ull... Però insisteixo: és una passada veure com fan una moto de quatre ferros. D'altra banda s'a de dir que tenen un utillatge increible: talladores d'aigua, eines per fer quadres, etc... i un pintor (n Nubb) que és el rei de l'aerògraf.
Jo cada dia em quedo amb ganes d'ampliar el meu stock d'eines...
Del més enllá es pot tornar... en moto!!

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. oct. 20, 2009 2:35 pm

Ja fa bastant que ho donen, i com molts de vosaltres no m'agraden les motos que fan peró si com la disenyen. jo trobo un programa interesant.

Vssss

Respon

Torna a “General”