7 De Novembre A Perpinyà
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: 7 De Novembre A Perpinyà
JO no ho se...
Apuntem com a provisional pero depen d´alguns factors que facin possible que vingui o no vingui!!
Apuntem com a provisional pero depen d´alguns factors que facin possible que vingui o no vingui!!
Ex ...moltes coses
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo de moment m´apunto com a provisional, possiblement pugui venir amb l´Esther, entrem en periode de reflexió ;) ;) ;)

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo moooolt provisional, però no se sap mai. De ganes no en falten pas.
Salut!!!
Salut!!!
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
Bones Jeepy,
l'albert em va comentar ho de la sortida aquesta però em va dir que era el dia 8...aiaiai...en fi, tot es consultar-ho.. però ja havia estat parlant amb un parell de companys més per pujar-hi, fer nit per allí a dalt i baixar el diumenge a perpinyà...però imaginio q també ho podríem fer al reves...si a tots els va b marxar d'hora....perquè...això de matinar molt alguna de les parelles em sembla q no li fa gaire gràcia..jejeje
com està el tema horaris i protocols d'actuació??on puc consultar-ho??
gràcies i ja et confirmaré el què!
:D:D:D
l'albert em va comentar ho de la sortida aquesta però em va dir que era el dia 8...aiaiai...en fi, tot es consultar-ho.. però ja havia estat parlant amb un parell de companys més per pujar-hi, fer nit per allí a dalt i baixar el diumenge a perpinyà...però imaginio q també ho podríem fer al reves...si a tots els va b marxar d'hora....perquè...això de matinar molt alguna de les parelles em sembla q no li fa gaire gràcia..jejeje
:D:D:D
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="Topota89" post="93628"]Bones Jeepy,
:D:D:D[/quote]
A la primera plana, hi ha la web on ho pots consultar. Es el dia 7 ( si no ho canvien, clar, hehehe)
Per cert, acabo d'arribar de viatge i he intentat que em donguessin el programa, ja que hi han actes previs on hi podem participar, apart de fer alguna volteta per el nostre compte. Sembla que els companys de la catalunya Nord, encara ho estan mirant per tal de trobar-nos un lloc per dinar que estigui bé.Soposso que demà vos podré avançar alguna cosa. Esteu a l'aguait!!!
:D:D:D[/quote]
A la primera plana, hi ha la web on ho pots consultar. Es el dia 7 ( si no ho canvien, clar, hehehe)
Per cert, acabo d'arribar de viatge i he intentat que em donguessin el programa, ja que hi han actes previs on hi podem participar, apart de fer alguna volteta per el nostre compte. Sembla que els companys de la catalunya Nord, encara ho estan mirant per tal de trobar-nos un lloc per dinar que estigui bé.Soposso que demà vos podré avançar alguna cosa. Esteu a l'aguait!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Xavier Madorell Costa
- Presentats
- Entrades: 51
- Membre des de: dc. abr. 16, 2008 8:39 pm
- Ubicació: Caldes de Montbui
Jo també m'apunto (1 PAX), a vuere si s'anima en PEP600 i companyia.
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Xavier Madorell Costa" post="93658"]Jo també m'apunto (1 PAX), a vuere si s'anima en PEP600 i companyia.[/quote]
OK. Apuntat... esperem mes respostes els propers dies!!!
OK. Apuntat... esperem mes respostes els propers dies!!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
"Tornarem a lluitar, tornarem a sofrir, tornarem a vèncer"
No m'en puc estar...
de moment com a provisional, si us plau,
aviam si quadrem agenda i la cosa pot ser.. Entenc que la ruta seria dissabte, però fariem nit a pegggpinyà ??
No m'en puc estar...
aviam si quadrem agenda i la cosa pot ser.. Entenc que la ruta seria dissabte, però fariem nit a pegggpinyà ??
-----------
- Jeppy
- Presentats
[quote user="ARBE" post="93692"]"Tornarem a lluitar, tornarem a sofrir, tornarem a vèncer"
No m'en puc estar...
aviam si quadrem agenda i la cosa pot ser.. Entenc que la ruta seria dissabte, però fariem nit a pegggpinyà ??[/quote]
OK, apuntat com a provissional. De moment no tenim pensat fer nit a Perpinyà, però es una bona proposta per qui s'hi vulgui apuntar... La fas tú, Arbe???
No m'en puc estar...
aviam si quadrem agenda i la cosa pot ser.. Entenc que la ruta seria dissabte, però fariem nit a pegggpinyà ??[/quote]
OK, apuntat com a provissional. De moment no tenim pensat fer nit a Perpinyà, però es una bona proposta per qui s'hi vulgui apuntar... La fas tú, Arbe???
- ARBE
- Presentats
[quote user="JEPPY" post="93694"]
no tenim pensat fer nit a Perpinyà, però es una bona proposta per qui s'hi vulgui apuntar... La fas tú, Arbe???[/quote]
perquè dec tenir aquesta tendència natural a complicarme la vida ??? :lol:
és que he vist al programa que la cosa s'allarga fins al vespre-nit, amb desfilada de torxes, donat el temps que portser ens trobem, pensar a tornar de nit pot fer molta mandra, just quan estigui l'ambient a tope... i ja que anem fins allà... aprofitem per tornar fent ruteta a l'endemà, no ? serà més òptim.
Ja busco propostes d'allotjament, i aviam si em quadra l'agenda (o no em quadren a mí la cara quan ho proposi...)
Veig que hi ha els Etap, un al nord i l'altre al Sud, amb parking tancat i entre 35-42 €... d'aquest tipus hi ha els campanile, els F1... tot és anar madurant la idea.
p.d. Algú sap com es diu Gintonic en francès ? per anar practicant més que res...
no tenim pensat fer nit a Perpinyà, però es una bona proposta per qui s'hi vulgui apuntar... La fas tú, Arbe???[/quote]
perquè dec tenir aquesta tendència natural a complicarme la vida ??? :lol:
és que he vist al programa que la cosa s'allarga fins al vespre-nit, amb desfilada de torxes, donat el temps que portser ens trobem, pensar a tornar de nit pot fer molta mandra, just quan estigui l'ambient a tope... i ja que anem fins allà... aprofitem per tornar fent ruteta a l'endemà, no ? serà més òptim.
Ja busco propostes d'allotjament, i aviam si em quadra l'agenda (o no em quadren a mí la cara quan ho proposi...)
Veig que hi ha els Etap, un al nord i l'altre al Sud, amb parking tancat i entre 35-42 €... d'aquest tipus hi ha els campanile, els F1... tot és anar madurant la idea.
p.d. Algú sap com es diu Gintonic en francès ? per anar practicant més que res...
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 20, 2009 1:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
A nosaltres, es apuntan's provisionalment, 1 moto 2pax, espero que al final sigui definitivament
- ARBE
- Presentats
M'acaben d'aconsellar molt i molt l'hotel Etap de Perpinyà, una persona que coneix prou bé la zona.
De moment encara no s'han donat les condicions necessàries que em permetin definir la meva asistència...
De moment encara no s'han donat les condicions necessàries que em permetin definir la meva asistència...
-----------
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
nois,
al final què fem, hi ha alguna cosa concreta per l'allotjament?
al final què fem, hi ha alguna cosa concreta per l'allotjament?
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Segurament no podre pujar el dissabte a Perpinya pero...
Si paseu la nit alla i diumenge fem ruta per alli ..igual pujarm a dormir a l´ETAP amb vosaltres i diumenge ens montem una ruta per els voltants del Canigo..
Que us sembla?
Si paseu la nit alla i diumenge fem ruta per alli ..igual pujarm a dormir a l´ETAP amb vosaltres i diumenge ens montem una ruta per els voltants del Canigo..
Que us sembla?
Ex ...moltes coses
- Xurrumeka
- Presentats
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
la cosa sembla interessant, apunteu 1 de mes de moment provisionalment

Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="Atramuntanat" post="94041"]la cosa sembla interessant, apunteu 1 de mes de moment provisionalment
[/quote]
com que provisional? estàs parlant de dissabte o de diumenge?

com que provisional? estàs parlant de dissabte o de diumenge?
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Jo vaig seguint el fil, però encara no se si podré venir. En tot cas seria dissabte i despres de dinasr tornaria.
Quant ho tingui clar us ho dic
Quant ho tingui clar us ho dic
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Estic seguint el fil fa dies i tot i que encara no sé com ho tindré per venir a més de l'excursioneta amb moto hi ha un grup de gent que estant organitzant una cantada a la mani i a les torxes, o sigui que podria aprofitar-ho tot. :sheep
Tindré de mirar si m'ho puc organitzar.
De moment em poso a provisional. :tremolant
Tindré de mirar si m'ho puc organitzar.
De moment em poso a provisional. :tremolant
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV