Motos I Tabac

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Motos I Tabac

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. oct. 20, 2009 4:16 pm

Fa pocs dies, sortia de Celrà per anar a girona quan de sobte una mescla de cendres de tabac amb burilles varen apareixer màgicament. No cal dir que vaig quedar empastifat. Evidenment, l'anormal del cotxe que tenia al davant estava buidant el cendres mentres conduïa. No content amb això no se què va buidar em varen atacar tot de peles de pipes!!!
La llàstima és que la gs solament disposa de claxon i de llums. A vegades he pensat adaptari una petita metralleta... en fi un adelentament i una salutacio ben coordial al refotut conductor del cotxe ja em varen deixar més desfogat.

N'hi ha d'altres, aquests no van amb tanta mala fé, que renten els vidres... no se com tenen posades les boquilles que no hi va cuasi cap gota d'aigua als seus vidres... pero al meu casc nanos l'encerten de ple!

Salutacions d'un motorista empastifat .-)
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Motos I Tabac

Entrada Autor: Sagal » dt. oct. 20, 2009 4:40 pm

Això fa molta ràbia i per desgracia, principalment de netejar els parabrises ti trobes tot sovint
ImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 20, 2009 4:42 pm

hola a tots.
sens dubte un mal trangol,ni ha que son bruts de mena,els pares els cigarros i els fills las pipas (aixi va tot).
em sembla que si li prens la matricula els pots denunciar,la llastima es no portar una camara.
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 20, 2009 8:50 pm

Jo crec que quan la gent s'examina de carnet, els hi fan estudiar moltes coses que no serveixen per res, potser caldria estalviar-s'ho i donat que ara la gent s'ha tornat mal educada de mena i a molts ni tan sols se'ls ha ensenyat educació, caldria ensenyar-los una mica d'educació viària i respecte vers els altres (principalment respecte a les motos i bicicletes que a la carretera son els mes febles)

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 20, 2009 8:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. oct. 20, 2009 9:55 pm

[quote user="James Bond" post="93742"]Jo crec que quan la gent s'examina de carnet, els hi fan estudiar moltes coses que no serveixen per res, potser caldria estalviar-s'ho i donat que ara la gent s'ha tornat mal educada de mena i a molts ni tan sols se'ls ha ensenyat educació, caldria ensenyar-los una mica d'educació viària i respecte vers els altres (principalment respecte a les motos i bicicletes que a la carretera son els mes febles)

Vsssssss
007[/quote]

Com vols que respectin els altris si no es respecten a ells mateixos? Vivim a una societat malalta, i em refereixo en general a la societat occidental i no nomès a la catalana com, segons sembla, ha dit l'execrable Aznar ("de infausto recuerdo")
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 20, 2009 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dt. oct. 20, 2009 10:09 pm

Hi ha gent que es molt marrana... :enfadat

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 21, 2009 3:58 pm

Aixo crec que es un problema d´educació i vivim en un pais en que l´educacio ......
en fi..ja sabeu com acaba la frase ;)
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 22, 2009 9:43 am

Holaaaaa,

[quote user="James Bond" post="93742"]
....caldria ensenyar-los una mica d’educació viària i respecte vers els altres (principalment respecte a les motos i bicicletes que a la carretera son els mes febles)

[/quote]

No James, només amb una mica de EDUCACIÓ ja n’hi hauria prou, la viaria ja vindria tota sola, i el respecte ha de ser per a totes les coses i a tothom.
En un país en que les platges, els boscos, els carrers i fins i tot les entrades dels edificis estan plens de merda, que pots esperar-ne?

:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 22, 2009 9:46 am

Diuen que de porc i de senyor se n´ha de venir de mena.....
es comença per llençar burilles i pipes i s´acaba......normalment es fa el que sempre s´ha vist a fer a casa. :evil:
Imatge

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dj. oct. 22, 2009 1:05 pm

[quote user="Gs12 red" post="93927"]Diuen que de porc i de senyor se n´ha de venir de mena.....
es comença per llençar burilles i pipes i s´acaba......normalment es fa el que sempre s´ha vist a fer a casa. :evil:[/quote]

O no.....segur que a casa seva no tiren les burilles pel terra. Ja en pots estar ben segur!!!
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Respon

Torna a “General”