Casc A La Benzinera

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: Casc A La Benzinera

Entrada Autor: Jeppy » ds. oct. 10, 2009 9:39 am

El prepagamanet es una cosa que realment m'emprenya. per tant, quan em demanen que pagui abans, poso cara de sorpresa i els hi dic que puc anar pagant d'euro en euro, si volen, perque no sé la que hi va per fer el plé. Quan em diuen que deixi la targeta, els hi demano el seu DNI., mostra de la confiança recíproca que ens hem de tenir. Generalment m'obren el surtidor, i quan no ho fan, les poques paraules ben dites i sense insults que els hi dic, els hi fan més mal a ells que qualsevol discussió que poguessim tenir.
Per el que fa al casc, generalment me'l trec per airejar una mica la closca, així com els guants. ja anem prou enchovats amb tot l'equip, no???
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 20, 2009 4:56 pm

hola a tots.
a mi no m'han posat mai cap pega i sempre omplo estan al damunt de la moto,perque si no amb la pota de cabra perdo mitg litre ben be que no entra,de treurem el casc ,ni pensaments i mai m'han dit res,el que si que em dono conta es que si no es a l'habitual miran malament o surten i es posen a la vora,ara posarla ells ni per buscar la propineta.
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. oct. 21, 2009 10:55 am

Jo tampoc conec la normativa, si és que existeix.
En el meu cas, sempre que paro, baixo de la moto i em trec casc i guants, per costum i educació...
...tot i que porto un abatible i encara que vagi a la benzinera del barri on ja em coneixen. No ho sé, és un costum assumit com el de posar-me el cinturó només pujar al cotxe, és gairebé un acte reflex.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “General”