Assegurança Per Un Curt Periode De Temps
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Assegurança Per Un Curt Periode De Temps
Sabeu si es pot assegurar un vehicle per un curt període de temps, p.ex. 15 dies ?
Si és que si, quina companya asseguradora o fa per un preu el més barat possible ?
Segons la fitxa tècnica es tracta de un «24 43 furgon ambulancia»
Si és que si, quina companya asseguradora o fa per un preu el més barat possible ?
Segons la fitxa tècnica es tracta de un «24 43 furgon ambulancia»
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: Assegurança Per Un Curt Periode De Temps
[quote user="Ra-mon" post="93670"]Sabeu si es pot assegurar un vehicle per un curt període de temps, p.ex. 15 dies ?
Segons la fitxa tècnica es tracta de un «24 43 furgon ambulancia»[/quote]
Segons la "Ley del Contrato de Seguro" la vigència de l'assegurança ha de ser anual.
Segons la fitxa tècnica es tracta de un «24 43 furgon ambulancia»[/quote]
Segons la "Ley del Contrato de Seguro" la vigència de l'assegurança ha de ser anual.
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Si vols quelcom temporal per venta del vehicle, hi ha companyies, que et tornen la part proporcional no consumida sense demanar-te gaire burocràcia, ....sols el permís de circulació a nom del nou titular.
- Bravo
- Presentats
[quote user="tramunt" post="93973"]Si vols quelcom temporal per venta del vehicle, hi ha companyies, que et tornen la part proporcional no consumida sense demanar-te gaire burocràcia, ....sols el permís de circulació a nom del nou titular.[/quote]
Totes les companyies estan obligades a fer això.
Totes les companyies estan obligades a fer això.
- Ra-mon
- Presentats
Al final ja ho tenim arreglat !
Una assegurança d'una ambulància, per 1 mes per menys de 90 € !
Ho ha aconseguit un dels meus companys de viatge.
No sé ni quina companyia ni què cobreix, de fet l'únic que ens interessa és per creuar Espanya i Marroc ja que a Mauritània i Mali l'assegurança s'ha de tornar a contractar a la frontera.
No sé ni quina companyia ni què cobreix, de fet l'únic que ens interessa és per creuar Espanya i Marroc ja que a Mauritània i Mali l'assegurança s'ha de tornar a contractar a la frontera.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
hola Ra-mon veig que tens el tema resolt, manalegro, yo ahir vaig trucar a la compañia ( vitalicio) que tinc les asegurances i els hi vaig comentar la teva pregunta, amb varen dir que ells la asegurança que poden fer mes curta son 3 mesus, pero sempre hi podia haber una acepcio, depenen del cas, be a reveure i sort en el viatje , ADEUU
- Bravo
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="93987"]Al final ja ho tenim arreglat !
No sé ni quina companyia ni què cobreix, de fet l'únic que ens interessa és per creuar Espanya i Marroc ja que a Mauritània i Mali l'assegurança s'ha de tornar a contractar a la frontera.[/quote]
Company, tant de bo que no tingueu cap problema d'aquí fins el vostre destí. :shock: :shock:
No sé ni quina companyia ni què cobreix, de fet l'únic que ens interessa és per creuar Espanya i Marroc ja que a Mauritània i Mali l'assegurança s'ha de tornar a contractar a la frontera.[/quote]
Company, tant de bo que no tingueu cap problema d'aquí fins el vostre destí. :shock: :shock:
- Ra-mon
- Presentats
Moltes gràcies companys !