Punys Calefectables
Moderador: Airald
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Punys Calefectables
Molt bones:
He estat pensan de posarme els punys a la moto (Yamaha fz6s2) i me demanen 350€ i dons crec que son moltissims diners mu estic pensan moltissim. Que fariau? Algu els porta? Sabeu algun lloc on trobarlos mes economics?
Cuidevos!!!!!!!!!!!!!!
He estat pensan de posarme els punys a la moto (Yamaha fz6s2) i me demanen 350€ i dons crec que son moltissims diners mu estic pensan moltissim. Que fariau? Algu els porta? Sabeu algun lloc on trobarlos mes economics?
Cuidevos!!!!!!!!!!!!!!
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Punys Calefectables
No sé si els punys per la teva moto tenen que ser algun model especial, però els OXFOR son bons i escalfen, i no son tant cars.
;)
;)
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Fa poc vaig comprar una FZ6 S2 d'ocasió i porta els punys d'accesoris yamaha, i certament els 300 euros no son justificables.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Als inicis d'aquest fòrum MotoTurisme, es va fer una compra conjunta d'aquest punys, no recordo si varen sortir per 60 o 90 euros, però res a veure amb els 300 i pico que dius. Recordo que tothom en va quedar molt content.
Algú dels que en varen comprar t'ho podrà confirmar.... o no.
Vsssssss
007
Algú dels que en varen comprar t'ho podrà confirmar.... o no.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
A mi em van costar 90€ posats i tot. A Italomotor del carrer Aragó.
- Amoteros
- Presentats
- Entrades: 62
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 11:00 am
- Ubicació: Vinaròs
Els Saito tambè son molt coneguts encara que son un articul de "segona marca",peró que van de fábula.Us deixo un enllaç de Calpe motos,son serios y en 24/48 hores els pots tindre a casa:
http://www.motomike.eu/calpemotos/search/pu%F1os/
http://www.motomike.eu/calpemotos/search/pu%F1os/
Salutacions.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Hola Heavy,
Jo tinc la BMW F650GS i porta els de sèrie amb dues posicions. Jo soc molt fredolic i a les mans sempre passo molt de fred :tremolant i la veritat és que amb els punys per si sols, tampoc és que et solucionin massa el problema per dos motius:
*si realment fa fred, com que ja portes uns guants gruixuts, tampoc notes massa l'escalfor del puny.
*tingues present que el puny només et dona escalfor a la part interna de la ma, i normalment on tens més fred és just la part externa que és on toca tot l'aire.
La veritat és que quan els treus més partit és entre temps ja que vas amb guants prims i si t'agafa un dia fred, llavors si que s'agraeix :mrgreen:
Jo la veritat és que, com que procuro sortir tot l'any, estic mirant de comprar uns cubre-mans, si, ja ho sé, no són gaire estètics, però en plè hivern, amb un guant intermig (així guanyes tacte) els punys calefactables al mínim i els cubre-mans, l'escalfor queda recollia i repartida per tota la ma i, ja pot fer fred ja :mrgreen: :mrgreen:
En fi, tot i així, el preu que et donen és desorbitat! :enfaduu
Jo tinc la BMW F650GS i porta els de sèrie amb dues posicions. Jo soc molt fredolic i a les mans sempre passo molt de fred :tremolant i la veritat és que amb els punys per si sols, tampoc és que et solucionin massa el problema per dos motius:
*si realment fa fred, com que ja portes uns guants gruixuts, tampoc notes massa l'escalfor del puny.
*tingues present que el puny només et dona escalfor a la part interna de la ma, i normalment on tens més fred és just la part externa que és on toca tot l'aire.
La veritat és que quan els treus més partit és entre temps ja que vas amb guants prims i si t'agafa un dia fred, llavors si que s'agraeix :mrgreen:
Jo la veritat és que, com que procuro sortir tot l'any, estic mirant de comprar uns cubre-mans, si, ja ho sé, no són gaire estètics, però en plè hivern, amb un guant intermig (així guanyes tacte) els punys calefactables al mínim i els cubre-mans, l'escalfor queda recollia i repartida per tota la ma i, ja pot fer fred ja :mrgreen: :mrgreen:
En fi, tot i així, el preu que et donen és desorbitat! :enfaduu
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Heavy1987
- Presentats
Moltes gracies a tots per els vostres consells avui he anat a la revisio de la moto i he vist unas manoplas de givi i els guants gruxuts a veure com anirem.
Cuidevos!!!!!!
Cuidevos!!!!!!
- Amoteros
- Presentats
Et felicito per la elecció de les manoples,jo fa bastants anys que les utilitzo i les aconsello al 100X100,encara que hi a gent que no els agradi estéticament.Peró aquí es on se demostra alló de "ande yo caliente,................." :lol: .
Et donaré un consell per a tenir en conte:a l´hora de ficarteles procura engancharles al a rosca del extrem del manillar,d'aquesta manera no se et quedará la maneta accionada p'el vent al anar a altes velocitats i ademés serán mes difíciles de que algú te les puguen treure en un moment.
Un detall de on les tens que agafar.Una imatge val mes que mil paraules ;) .

Et donaré un consell per a tenir en conte:a l´hora de ficarteles procura engancharles al a rosca del extrem del manillar,d'aquesta manera no se et quedará la maneta accionada p'el vent al anar a altes velocitats i ademés serán mes difíciles de que algú te les puguen treure en un moment.

Amoteros l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 23, 2009 2:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salutacions.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo també crec que és una bona elecció.
De fet, quan parlava de cubre-mans, em referia a les manoples. Crec que amb elles i uns bons guants segurament ja en tinguis prou.
Per cert, per quin preu ronden? ho dic perquè jo també me les estic mirant i segurament... :eyes
De fet, quan parlava de cubre-mans, em referia a les manoples. Crec que amb elles i uns bons guants segurament ja en tinguis prou.
Per cert, per quin preu ronden? ho dic perquè jo també me les estic mirant i segurament... :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Amoteros
- Presentats
Lo mes barat que conec son aquestes de Racing boutique: http://www.racingboutique.com/web/comer ... cesorio-13
i apart de internet les podeu trobar en la botiga mes a prop de Bacelona:
SAN VICENT DELS HORTS (BARCELONA)
Carrer Nou 146(a 100m de la Policia Local).
08620 Sant Vicent dels Horts (Barcelona)
Por la A2 salida 602.
Teléfono:
Horario de L-V de 10:30 a 13:30 h. y de 17 a 20h.
Sábados de 10:30 a 13:30h.
Para mas información 936768734 y 679975073 Raúl
Les altres marques com a Givi,garibaldi están apertir de 30 euros.Auquesta es una bona oferta:
http://www.ubricarmotos.com/index.php?m ... cts_id=479
mes exemples:
http://www.motostock.com/givi-m-8.html? ... 38&sort=2a
http://www.unobike.com/tienda.php?node= ... zAodh0SsFg
http://catalogo.bikesmotos.com/manoplas ... 4abb1feade
etc.....
Si busques pots trobar el mateix artícul a diferents treus.Molta Sort ;) .
Per cert Heavy1987 ,podríes rectificar el titol del primer missatje del post i afegirli al de punys calefactables " i manoples" :lol: .
i apart de internet les podeu trobar en la botiga mes a prop de Bacelona:
SAN VICENT DELS HORTS (BARCELONA)
Carrer Nou 146(a 100m de la Policia Local).
08620 Sant Vicent dels Horts (Barcelona)
Por la A2 salida 602.
Teléfono:
Horario de L-V de 10:30 a 13:30 h. y de 17 a 20h.
Sábados de 10:30 a 13:30h.
Para mas información 936768734 y 679975073 Raúl
Les altres marques com a Givi,garibaldi están apertir de 30 euros.Auquesta es una bona oferta:
http://www.ubricarmotos.com/index.php?m ... cts_id=479
mes exemples:
http://www.motostock.com/givi-m-8.html? ... 38&sort=2a
http://www.unobike.com/tienda.php?node= ... zAodh0SsFg
http://catalogo.bikesmotos.com/manoplas ... 4abb1feade
etc.....
Si busques pots trobar el mateix artícul a diferents treus.Molta Sort ;) .
Per cert Heavy1987 ,podríes rectificar el titol del primer missatje del post i afegirli al de punys calefactables " i manoples" :lol: .
Amoteros l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 23, 2009 5:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salutacions.
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Jo vaig possar uns saito i van de conya, em van valer uns 45 euros i els vaig montar jo mateix , els vaig compra a bescano a motomarca.
Vssssssssssssssssssssssssssssss.
Vssssssssssssssssssssssssssssss.
- Heavy1987
- Presentats
[quote user="amoteros" post="94061"]Et felicito per la elecció de les manoples,jo fa bastants anys que les utilitzo i les aconsello al 100X100,encara que hi a gent que no els agradi estéticament.Peró aquí es on se demostra alló de "ande yo caliente,................." :lol: .
[/quote]
No acabo de entendra aixo de engancharles a la rosca del extrem del manillar :shock: :shock:

No acabo de entendra aixo de engancharles a la rosca del extrem del manillar :shock: :shock:
- Amoteros
- Presentats
Cuand es fiquen aquest tipus de manoples i cuand s'agafa velocitats superiors a 100 kms/h la manopla tendeix a anarsen per darrere per la força del vent i es pot quedar accionada la maneta de embragatge o la del fren,he vist motos amb els discos fets mal bé per anar un bon rato així y agafar molta temperatura.
La solució es ben sencilla,es tracte de fer un forat (normalment de 6 m/m) a les manoples per a pasar el cargol que subjecta el contrapes del manillar,i d'aquesta manera impedir que s'en vaiga per darrere.Per la part exterior de la manopla pots ficar una arandela ampla.
En la Africa Twin no em passa ja que porto cubremanetes de plastic,i al posarles no em cal lo del forat,però amb una moto que no els porte sería convenient fer el que comento.
Abans.

I despres.

En aquesta foto també es veu el detall.

La solució es ben sencilla,es tracte de fer un forat (normalment de 6 m/m) a les manoples per a pasar el cargol que subjecta el contrapes del manillar,i d'aquesta manera impedir que s'en vaiga per darrere.Per la part exterior de la manopla pots ficar una arandela ampla.
En la Africa Twin no em passa ja que porto cubremanetes de plastic,i al posarles no em cal lo del forat,però amb una moto que no els porte sería convenient fer el que comento.
Abans.

I despres.

En aquesta foto també es veu el detall.

Amoteros l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 24, 2009 10:13 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Salutacions.