Motocassolada A Juneda
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Motocassolada A Juneda
[quote user="Kpeps" post="94130"]hola bon dia James.
et refereixes a la benzinera que tenim a ma esquerra entrant cap a Manresa a la rotonda amb desviament de la c25- Solsona Sant Joan de Vilatorrada ??[/quote]
OK ;) ;)
et refereixes a la benzinera que tenim a ma esquerra entrant cap a Manresa a la rotonda amb desviament de la c25- Solsona Sant Joan de Vilatorrada ??[/quote]
OK ;) ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Espero està bé demà :enfadat :enfadat , porto tota la setmana amb la mà dreta feta caldo, aquesta nit gairebé no he dormit del mal que em feia :crys :crys :crys , un cop fan efecte les pastilles es pot aguantar, però vaig una mica col.locat :lol: :lol: :lol: , si demà no estic a primera hora a Bellaterra, no patiu ja us intentaré atrapar. :roll: :roll:

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Holaaa!! Ens veiem demà a Juneda, millor dit primer a la Masia Salat.
Vindré amb 4 rodes :crys :crys :crys
Vindré amb 4 rodes :crys :crys :crys
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="PEPI600" post="94143"]Espero està bé demà :enfadat :enfadat , porto tota la setmana amb la mà dreta feta caldo, aquesta nit gairebé no he dormit del mal que em feia :crys :crys :crys , un cop fan efecte les pastilles es pot aguantar, però vaig una mica col.locat :lol: :lol: :lol: , si demà no estic a primera hora a Bellaterra, no patiu ja us intentaré atrapar. :roll: :roll:[/quote]
Posa-li remei, home!!!!!! Ves correeeeennnssss a la farmàcia de guàrdia i demana això:

Posa-li remei, home!!!!!! Ves correeeeennnssss a la farmàcia de guàrdia i demana això:

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Itaca" post="94085"][quote user="Cristina_tgn" post="94083"][quote user="Itaca" post="94064"]
P.D. Esperem que diumenge faci la calor que està fent avui perquè jo de Mototurisme només tinc la samarreta
de màniga curta :tremolant[/quote]
Bé, sempre et pots posar una de màniga llarga i l´altre a sobre. A veure si haurem de preparar una sortida per ensenyar-vos a vestir-se a alguns de vosaltres :lol: :lol: :lol:[/quote]
Per si de cas ja portaré una mica de roba per combinar i em pots aconsellar ;) ;) ;) :mestre :mestre[/quote]
Fet!! Ves preparant la maleta per demà amb tot el repertori. A l´hora de dinar hi ha un passe de models assegurat :b9 :b9 :b9
P.D. Esperem que diumenge faci la calor que està fent avui perquè jo de Mototurisme només tinc la samarreta
de màniga curta :tremolant[/quote]
Bé, sempre et pots posar una de màniga llarga i l´altre a sobre. A veure si haurem de preparar una sortida per ensenyar-vos a vestir-se a alguns de vosaltres :lol: :lol: :lol:[/quote]
Per si de cas ja portaré una mica de roba per combinar i em pots aconsellar ;) ;) ;) :mestre :mestre[/quote]
Fet!! Ves preparant la maleta per demà amb tot el repertori. A l´hora de dinar hi ha un passe de models assegurat :b9 :b9 :b9
Cristina l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 24, 2009 12:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="PEPI600" post="94143"]Espero està bé demà :enfadat :enfadat , porto tota la setmana amb la mà dreta feta caldo, aquesta nit gairebé no he dormit del mal que em feia :crys :crys :crys , un cop fan efecte les pastilles es pot aguantar, però vaig una mica col.locat :lol: :lol: :lol: , si demà no estic a primera hora a Bellaterra, no patiu ja us intentaré atrapar. :roll: :roll:[/quote]
Hosti nano, a veure si et passa i pots venir, que sino ens faltarà una Pan. ;)
Hosti nano, a veure si et passa i pots venir, que sino ens faltarà una Pan. ;)
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Mareta" post="94131"]Itaca, demà a les 6 al passeig de Torroella ( espero que ens quedin 5 minuts per fer el café a GURB, al menys per refer-nos de la fret :tremolant :tremolant ).
Per cert, Geroni, l´Espia finalment no podrà venir.
Fins demà :kiss[/quote]
Em sembla que demà no farà tanta fred com diumenge passat...el que potser trobarem és una mica de boira :enfaduu
Espia últimament estàs sempre enfeinat...has de treure la moto a passejar.
Fins demà a les 6 doncs! :kiss
Per cert, Geroni, l´Espia finalment no podrà venir.
Fins demà :kiss[/quote]
Em sembla que demà no farà tanta fred com diumenge passat...el que potser trobarem és una mica de boira :enfaduu
Espia últimament estàs sempre enfeinat...has de treure la moto a passejar.
Fins demà a les 6 doncs! :kiss
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
- Itaca
- Presentats
Espero que et milloris...no si ja ho dic jo...no treballar tant i més anar en moto que és més saludable :lol:
Fins demà!
Espero que et milloris...no si ja ho dic jo...no treballar tant i més anar en moto que és més saludable :lol:
Fins demà!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Itaca
- Presentats
[quote user="James Bond" post="94123"]
Jesús, conèixer als de Mototurisme últimament no es problema : portem barretina :D :D :D
Vssssss
007[/quote]
Ah, d'això també en tinc...de fet ja és a la maleta de la moto!!
Fins demà! :xmas
Jesús, conèixer als de Mototurisme últimament no es problema : portem barretina :D :D :D
Vssssss
007[/quote]
Ah, d'això també en tinc...de fet ja és a la maleta de la moto!!
Fins demà! :xmas

soci AMM nº 6862

soci AMM nº 6862
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
Geroni. sipots apunten un altre que tembe vindre
tan esmurca com a dinar ok: ;) ;) ;)
tan esmurca com a dinar ok: ;) ;) ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
veig James que m'he explicat be ,dons si us sembla i paseu per aqui a dos quarts menys cinc de vuit ,ja sere a la benzinera.
si em dius l'ok ,alla estare.
fins dema.
veig James que m'he explicat be ,dons si us sembla i paseu per aqui a dos quarts menys cinc de vuit ,ja sere a la benzinera.
fins dema.
- Xesc
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:27 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Oscar" post="94053"]Finalment no crec que hi pugui ser.Ahir un espèndid veí va tirar-me
la moto per terra.Resultat (i encara gràcies),manillar tort i maneta
trencada,aviam que farem :enfadat :enfadat .Que disfruteu molt :crys[/quote]
També és mala sort... a veure si la tens a punt aviat. No pots treure l'altra Bandit del "museu"?
la moto per terra.Resultat (i encara gràcies),manillar tort i maneta
trencada,aviam que farem :enfadat :enfadat .Que disfruteu molt :crys[/quote]
També és mala sort... a veure si la tens a punt aviat. No pots treure l'altra Bandit del "museu"?
Salut!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="94163"]hola a tots.
fins dema.[/quote]
Totalment d'acord. fins demà !!!!
fins dema.[/quote]
Totalment d'acord. fins demà !!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Apunteu a en Pep "el periodista" que també vindrà. Estarà a Gurb abans de les 7 h. per venir amb els d'Osona i Girona.
Vssssssss
007
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 24, 2009 3:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
HOLA GENT!!!
SOLAMENT QUEDEN UNES HORES PER TORNAR-NOS A RETROBAR!!!
FINS DEMÀ :mrgreen:
SOLAMENT QUEDEN UNES HORES PER TORNAR-NOS A RETROBAR!!!
FINS DEMÀ :mrgreen:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Torno a posar l'enllaç al ITN de la ruta que farem demà
[quote user="James Bond" post="94001"]En Jesús m'ha passat l'arxiu itn de la ruta del diumenge
http://rapidshare.com/files/296520834/m ... Juneda.itn
Vsssssss
007[/quote]
[quote user="James Bond" post="94001"]En Jesús m'ha passat l'arxiu itn de la ruta del diumenge
http://rapidshare.com/files/296520834/m ... Juneda.itn
Vsssssss
007[/quote]
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Merci Bond, James Bond, ja el tinc carregat al Tom Tom. ;)
Ah...que ens hi voleu ??? :D
Doncs això que si en Geroni ens hi vol, tot i ser tant tard, també ens apuntem a tot.
Siono1000: 2 pax.
Encara que no tinguem lloc per dinar també venim, aixis que a les 6:05 am a la bencinera d la Pera, a veure si podem ser a Gurb a les 7. :???:
Fins demà.
Ah...que ens hi voleu ??? :D
Doncs això que si en Geroni ens hi vol, tot i ser tant tard, també ens apuntem a tot.
Siono1000: 2 pax.
Encara que no tinguem lloc per dinar també venim, aixis que a les 6:05 am a la bencinera d la Pera, a veure si podem ser a Gurb a les 7. :???:
Fins demà.
Salut i kilómetres
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
El Jesús no us pot respondre, perqué en aquets moments està de bodorrio a Barna, però jo pels poder que m'han estat
concedits, ja us dic de bon grant, que podeu venir.
:lol: :lol: :lol: :lol:
concedits, ja us dic de bon grant, que podeu venir.
:lol: :lol: :lol: :lol:
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Dema m’acostaré un moment per Juneda.
A la ruta i al dinar, sabent-me molt greu, o deixaré per un altre any a veure si hi ha mes sort.
Ens veiem (una estoneta) dema.
A la ruta i al dinar, sabent-me molt greu, o deixaré per un altre any a veure si hi ha mes sort.
Ens veiem (una estoneta) dema.
Salutacions moteres.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Molt bé Angel. Llàstima que no puguis fer ni una miqueta de ruta. Em sembla que estarà força be.
;)
;)