Motocassolada A Juneda
Moderador: Airald
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Re: Motocassolada A Juneda
Jo me tingut d'acomiadar molt rapid, perque a les 5.00h habia d'estar a Igualada, per veure la presentació del equip de Bàsquet del Sharky Jr. i he arribat just a temps quan començava.. tot just acabo d'arribar a casa. Primer de tot agrair al Jesus com sempre la bona rebuda i a tots els motards de l'organització d'aquesta trobada a Juneda que segurament fara que el pròxim any tornaré a repetir. Agrair també al Joan la seva preocupació perque tot sortis d'allò més bé i el control acurat del personal mitjançant la seva tant comentada llista, i finalment a tots els companys per fer la sortida encare mes fantastica.
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
dos més a caseta i dutxadets, ara toca el gin tònic de la victòria mentre veiem una bona peli i a fer nones que demà torna a ser dilluns........ :enfadat :enfadat :enfadat
Jesús i Joan, feu extensiu el nostre agraïment a tothom que "ha donat el callo" per fer-nos sentir com a casa, gràcies per tot !!!!!! :ksss :ksss :ksss
PD: Albert, moltes gràcies per la teva paciència !!!!!!!! :ksss :ksss :ksss
Jesús i Joan, feu extensiu el nostre agraïment a tothom que "ha donat el callo" per fer-nos sentir com a casa, gràcies per tot !!!!!! :ksss :ksss :ksss
PD: Albert, moltes gràcies per la teva paciència !!!!!!!! :ksss :ksss :ksss
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Hola a tothom,
Avui només m'he pogut quedar a esmorçar, però ha valgut la pena fer quasi 400 km per menjar
l' entrepà de xulla (molt bona).
Felicito als organitzadors .
Saludos
Tommy
Avui només m'he pogut quedar a esmorçar, però ha valgut la pena fer quasi 400 km per menjar
l' entrepà de xulla (molt bona).
Felicito als organitzadors .
Saludos
Tommy
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
un altre a caseta, un dia simplement fantastic, dificil de superar , moltisimes gracies i con diria un andalus "un dia de cohones" :lol:
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
Un altre que far un ratu que es a caseta :una salutacio als de terra ferma
PD:un dia estupendu i bona cumpañia en aquesta putblacio i jen tan acullidore deJUNEDA. ;) ;) :cerv :cerv :form :kiss :kiss
PD:un dia estupendu i bona cumpañia en aquesta putblacio i jen tan acullidore deJUNEDA. ;) ;) :cerv :cerv :form :kiss :kiss
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Que be que us ho heu passat!! :D . I jo perdent-me gran part de la jornada :| . Afortunadament no m’he perdut el plaer de retrobar-me amb tots vosaltres encara que hagi estat per uns breus instants. Això no te preu!!
Jesus, Joan, gracies per la vostra hospitalitat. Sou collonuts. :D
Jesus, Joan, gracies per la vostra hospitalitat. Sou collonuts. :D
Salutacions moteres.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Eva
- Presentats
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Un altre que ha arribat a casa ja fa una estona.
Un dia co**unut, gràcies Jesus, Joan i motards de Juneda.
La ruta també ha sigut distreta
L'anada amb un grup diguéssim "variat", la tornada fins a la Panedella amb un parell de Ducatis i un parell de BMW's(gràcies per la companyia), fins a Barna tot sol(ben bé sol...no...hi havia un piló de cotxes) i de Barna a Torroella amb companyia. Que més vull!
Ah! i com que diumenge passat només vaig fer 622 km., avui he anat a voltar per Barna i n'he fet 668, o sigui que em vaig superant. :eyes
Un dia co**unut, gràcies Jesus, Joan i motards de Juneda.
La ruta també ha sigut distreta
L'anada amb un grup diguéssim "variat", la tornada fins a la Panedella amb un parell de Ducatis i un parell de BMW's(gràcies per la companyia), fins a Barna tot sol(ben bé sol...no...hi havia un piló de cotxes) i de Barna a Torroella amb companyia. Que més vull!
Ah! i com que diumenge passat només vaig fer 622 km., avui he anat a voltar per Barna i n'he fet 668, o sigui que em vaig superant. :eyes
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Eva
- Presentats
Benvolguts Mototuristes.
La sortida d´avui ha estat molt i molt bé. De fet diría que es altament recomenable y aconsellable la seva anotació per el calendari 2010.
De bon matí hem conegut a nous mototuristes. HA sigut tot un plaer posar cares a nicks prous coneguts.
L´esmorzar i la sortida ha sigut un 10 i voldría no pasar per alt el donar les gracies als dos anfitrions : En Jesús i en Joan que s´han portat de luxe amb tots nosaltres.
Com sempre un gran día amb molta moto i el millor.... TOTS VOSALTRES :kiss
Os deixo l´enllaç amb les fotos:
http://picasaweb.google.com/mareta05/MototurismeJuneda#
La sortida d´avui ha estat molt i molt bé. De fet diría que es altament recomenable y aconsellable la seva anotació per el calendari 2010.
De bon matí hem conegut a nous mototuristes. HA sigut tot un plaer posar cares a nicks prous coneguts.
L´esmorzar i la sortida ha sigut un 10 i voldría no pasar per alt el donar les gracies als dos anfitrions : En Jesús i en Joan que s´han portat de luxe amb tots nosaltres.
Com sempre un gran día amb molta moto i el millor.... TOTS VOSALTRES :kiss
Os deixo l´enllaç amb les fotos:
http://picasaweb.google.com/mareta05/MototurismeJuneda#
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo acabo d'arribar fa poc, m'he desviat cap a Navarcles a veure uns amics i he tornat per la Pollosa per acabar de fer els 4 revolts que em faltaven per fer el cupo del dia ;)
Una sortida esplèndida per tot plegat: la gent, el menjar, la ruta, el temps.
He disfrutat de valent, sobretot el tros de Vilanova de Prades (crec que era aquest).
Un 10 pels amfitrions !
Una sortida esplèndida per tot plegat: la gent, el menjar, la ruta, el temps.
He disfrutat de valent, sobretot el tros de Vilanova de Prades (crec que era aquest).
Un 10 pels amfitrions !
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Mareta, acabo de veure les teves fotos i s'ha decidit per votació popular amb unanimitat de vots (només podia votar jo) que quedes nomenada, juntament amb la Floreta, reporteres gràfiques de les sortides de Mototurisme.
I perquè consti en acta ho signo a dia d'avui
James Bond
007
James Bond
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Sense haver-hi estat i sols veient les fotos i llegint els comentaris, la veritat és que s'ha de fer pública la felicitació a JoanF, a geroni i a tota la colla de Juneda per aconseguir muntar amb èxit -i molt- un tinglado com aquest. :bow

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
HO HAVEU VIST? el braç trencat i no pot parar quiet, sembla que li cremi la cadira el cul sempre, tothom quiet i menjant i ell controlan.

:D :D :D :D :D

:D :D :D :D :D
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 26, 2009 2:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Eva
- Presentats
[quote user="James Bond" post="94315"]Mareta, acabo de veure les teves fotos i s'ha decidit per votació popular amb unanimitat de vots (només podia votar jo) que quedes nomenada, juntament amb la Floreta, reporteres gràfiques de les sortides de Mototurisme.
James Bond
007[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 James, que fer les fotos no té cap misteri. El que sí es important es la "materia prima", es a dir, TOTS VOSALTRES. I desde aquí el meu reconeixement a la vostre paciéncia. El que sí es veritat , que la Floreta os sap treure el millor de tots vosaltres ;) .
Estic unaltre vegada amb horari ( que algú anomena ;) ) "paranormal"
James Bond
007[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 James, que fer les fotos no té cap misteri. El que sí es important es la "materia prima", es a dir, TOTS VOSALTRES. I desde aquí el meu reconeixement a la vostre paciéncia. El que sí es veritat , que la Floreta os sap treure el millor de tots vosaltres ;) .
Estic unaltre vegada amb horari ( que algú anomena ;) ) "paranormal"
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Be felicitats pel dia que veu tenir.Nosaltres nomes us vam poder
acompanyar un ratet,però veig que va acabar be.La "xulla" estava
de collons i veig que el dinar tambè.Les quatre fotos les poso en un altre
post.Ah,m´oblidava compreu-li una llibreta al Joan F per passar llista :twisted:
acompanyar un ratet,però veig que va acabar be.La "xulla" estava
de collons i veig que el dinar tambè.Les quatre fotos les poso en un altre
post.Ah,m´oblidava compreu-li una llibreta al Joan F per passar llista :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
EEiiii!! Doncs un diumenge molt ben aprofitat i amb bona companyia tot i no poder gaudir de la moto com a mi m´agrada.
Per una estona em vaig oblidar de la lesió ;) ;) ;)
Gràcies a tots, i en especial al Geroni i al JoanF.
Torno a la realitat i m´en vaig cap a rehabilitació :oops: :oops: :oops:
Ens veiem!!!
Per una estona em vaig oblidar de la lesió ;) ;) ;)
Gràcies a tots, i en especial al Geroni i al JoanF.
Torno a la realitat i m´en vaig cap a rehabilitació :oops: :oops: :oops:
Ens veiem!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Mec...xxxx :enfadat . una altre sortida que he fallat!. A quantes faltes m'expulsaran? :razz:
Per les fotos i els comentaris es veu que va anar d'allò més be. Espero l'any que ve ser-hi (amb barretina...of course). La meva mare segueix hospitalitzada i de moment la moto aparcada.
FELICITATS ALS ORGANITZADORS I A TOTS EL QUE VAU TENIR LA SORT DE GAUDIR-HO
Per les fotos i els comentaris es veu que va anar d'allò més be. Espero l'any que ve ser-hi (amb barretina...of course). La meva mare segueix hospitalitzada i de moment la moto aparcada.
FELICITATS ALS ORGANITZADORS I A TOTS EL QUE VAU TENIR LA SORT DE GAUDIR-HO
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Espia" post="94352"]Mec...xxxx :enfadat . una altre sortida que he fallat!. A quantes faltes m'expulsaran? :razz:
FELICITATS ALS ORGANITZADORS I A TOTS EL QUE VAU TENIR LA SORT DE GAUDIR-HO[/quote]
Primer la família, i ja vindran dies millors per dedicar a l'altra família (que som nosaltres). Ques es millori la mare i arreveure.
;)
FELICITATS ALS ORGANITZADORS I A TOTS EL QUE VAU TENIR LA SORT DE GAUDIR-HO[/quote]
Primer la família, i ja vindran dies millors per dedicar a l'altra família (que som nosaltres). Ques es millori la mare i arreveure.
;)
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Veijarm, companys a mi les gràcies no m'he les teniu que donar, que poc que vaig colaborar, i encara la vaig cag**. Però......i la mala llet que teniu, amb el meu bolc de notes!!! :twisted: Això si que no us ho perdono.
Les gràcies al Jesús, i a la gent de Juneda. :lol: :lol:
D'hara en endavant, penso revisar filperanda a tots els criticons, ja vaixareu la guardia ja, i llavors em sentireu.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Les gràcies al Jesús, i a la gent de Juneda. :lol: :lol:
D'hara en endavant, penso revisar filperanda a tots els criticons, ja vaixareu la guardia ja, i llavors em sentireu.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9