Fem la nostra propia moto ideal?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Fem la nostra propia moto ideal?
Diumenge passat parlava amb en pere/juani sobre les virtuts i les manques de la seva Deauville 700. I això em fa obrir un fil per veure quina combinació de xassis/motors/carrosseries/forquilles, etc, fariem nosaltres per tenir la MOTO IDEAL.
Començo jo:
-Carrosseria i xassis de la Deauville 700
+ el motor de la Yamaha FZ-6 (100 CV)
+ la forquilla del davant de la Kawa Z 750
Una altre moto ideal per mi seria aquesta:
-Carrosseria i xassis de la BMW GS-1200, aprofitant tot l'entremat del telelever i el paralever
+ motor de la Honda CBF-1000
I arribo a pensar que si aquestes dues motos estiguéssin al mercat serien un èxit de vendes. O no. :roll:
Començo jo:
-Carrosseria i xassis de la BMW GS-1200, aprofitant tot l'entremat del telelever i el paralever
I arribo a pensar que si aquestes dues motos estiguéssin al mercat serien un èxit de vendes. O no. :roll:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Fem la nostra propia moto ideal?
La meva moto ideal...
Una moto com la GS1200Adventure....a preu de las Suzuki Bandit 650 Naked sense ABS
Una moto com la GS1200Adventure....a preu de las Suzuki Bandit 650 Naked sense ABS
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Steelman" post="94156"]La meva moto ideal...
Una moto com la GS1200Adventure....a preu de las Suzuki Bandit 650 Naked sense ABS[/quote]
Doncs ho portes clarríssim! :b9 :b9 :b9
Una moto com la GS1200Adventure....a preu de las Suzuki Bandit 650 Naked sense ABS[/quote]
Doncs ho portes clarríssim! :b9 :b9 :b9

- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Re: Fem La Nostra Propia Moto Ideal?
[quote user="Randy-650" post="94159"][quote user="Steelman" post="94156"]La meva moto ideal...
Doncs ho portes clarríssim! :b9 :b9 :b9[/quote]
Jajajaa una mica negre si que ho te.
I la meva moto ideal al r 1200 r a preu de derbi variant :mrgreen: :mrgreen:
Jo també o tinc negre ho se.....
Jajajaa una mica negre si que ho te.
I la meva moto ideal al r 1200 r a preu de derbi variant :mrgreen: :mrgreen:
Jo també o tinc negre ho se.....

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Per mí una Adventure amb el pes de la f800gs ( i de colors rosa i negra per barrejar el sentit femení amb una mica de freaky :twisted: :twisted: )
Wala m´agrada... a que li canvio els colors a la meva ??????
Wala m´agrada... a que li canvio els colors a la meva ??????
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 24, 2009 4:37 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Randy-650" post="94159"][quote user="Steelman" post="94156"]La meva moto ideal...
aixo ja seria la megainvasio GEESIANA
aixo ja seria la megainvasio GEESIANA
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots .
en realitat la meva moto ideal seria,la meva moto amb el seu propietari, amb 20 anys menys :D :D :D
en realitat la meva moto ideal seria,la meva moto amb el seu propietari, amb 20 anys menys :D :D :D
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
EEEEEE, no ens passessim pas.
La moto ideal no era la Vstrom????
La moto ideal no era la Vstrom????
- Birel
- Presentats
- Entrades: 75
- Membre des de: dl. oct. 19, 2009 10:56 pm
- Ubicació: Entre Cerdanyola y Barberá CAT. Enrique
[quote user="Alucinamaripili" post="94193"]EEEEEE, no ens passessim pas.
La moto ideal no era la Vstrom????[/quote]
Ahí, ahí, Jordi :mrgreen:
La moto ideal no era la Vstrom????[/quote]
Ahí, ahí, Jordi :mrgreen:
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Com dieu alguns , la moto ideal ja esta al mercat , si no mireu el avatar de la esquerra.
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssss.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Steelman" post="94156"]La meva moto ideal...
Bones!!!
Jordi... d'aquí a 25 anys en podras comprar a aquest preu... i la podras assegurar com a clàssica!
Tornant al fil:
Una moto ideal? Del tema xassís no hi entenc gaire, la veritat! Però li posaria un sistema de suspensió a l'estil BMW amb Telelever i Paralever, i que no s'enfosi gaire que en algunes frenades fortes m'acollono massa... després una bona protecció sense excés de plàstics... al final una transmissió per cardan, la cadena no emprenya gaire pel que fa al manteniment però embruta moltíssim... una bona autonomia per poder sortir de ruta amb un horitzó prou llunyà... un pes raonablement lleuger per no patir si fa vent i tampoc per si et cau, allò entremig... i per ultim un motor que no es revolucioni gaire i disposis de bon parell motor a baixes voltes... i si ja fos possible, un preu assequible per als mortals! En fi, una Adventure per 8.000€... nova!
Fins aviat!
Bones!!!
Jordi... d'aquí a 25 anys en podras comprar a aquest preu... i la podras assegurar com a clàssica!
Tornant al fil:
Una moto ideal? Del tema xassís no hi entenc gaire, la veritat! Però li posaria un sistema de suspensió a l'estil BMW amb Telelever i Paralever, i que no s'enfosi gaire que en algunes frenades fortes m'acollono massa... després una bona protecció sense excés de plàstics... al final una transmissió per cardan, la cadena no emprenya gaire pel que fa al manteniment però embruta moltíssim... una bona autonomia per poder sortir de ruta amb un horitzó prou llunyà... un pes raonablement lleuger per no patir si fa vent i tampoc per si et cau, allò entremig... i per ultim un motor que no es revolucioni gaire i disposis de bon parell motor a baixes voltes... i si ja fos possible, un preu assequible per als mortals! En fi, una Adventure per 8.000€... nova!
Fins aviat!

-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
[quote user="Randy-650" post="94154"]Diumenge passat parlava amb en pere/juani sobre les virtuts i les manques de la seva Deauville 700. I això em fa obrir un fil per veure quina combinació de xassis/motors/carrosseries/forquilles, etc, fariem nosaltres per tenir la MOTO IDEAL.
Començo jo:
I arribo a pensar que si aquestes dues motos estiguéssin al mercat serien un èxit de vendes. O no. :roll:[/quote]
Suposo que et refereixes a la moto ideal per fer turisme ( pel nom del foro )
Pero em sorpren que diguis el motor de la FZ6, jo en tinc una des de fa 3mil kms, i ideal per fer turisme .....mmm... dons no li trobo.
Començo jo:
I arribo a pensar que si aquestes dues motos estiguéssin al mercat serien un èxit de vendes. O no. :roll:[/quote]
Suposo que et refereixes a la moto ideal per fer turisme ( pel nom del foro )
Pero em sorpren que diguis el motor de la FZ6, jo en tinc una des de fa 3mil kms, i ideal per fer turisme .....mmm... dons no li trobo.
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Per a mi le trobat en KTM, però, la dona diu que NO :enfaduu ... :tremolant

...V...

...V...
cor V-Twin
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
La vaig provar a l'Orange day i certament es LA màquina. Pero has de tenir una molt bona liquiditat, tant per comprar-le, com després per mantenir-la.
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Despres de llegir alguns post, tingueu clar q a partir d'ara no penso deixar mai les claus de la moto sobre la taula.
Salut
Salut
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Jomila" post="94808"]Despres de llegir alguns post, tingueu clar q a partir d'ara no penso deixar mai les claus de la moto sobre la taula.
Salut[/quote]
Jo tampoc :lol: :lol:
Salut[/quote]
Jo tampoc :lol: :lol: