Destí Carcassonne...però...per On Vaig??
Moderador: Airald
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
Destí Carcassonne...però...per On Vaig??
Bones!!!!
Bé, ja fa uns dies q em ronda pel cap, una escapada a Carcassone (França) amb un parell de companys i les parelles..la qüestió és: quina ruta agafo??...algú que ho hagi fet em pot aconsellar…surto des de Tarragona…teníem pensat pujar en dissabte fer nit allí i tornar el diumenge, i pot ser...de baixada passar per Andorra a comprar un parell de cosetes...un casc nou per exemple...(també accepto recomanacions per això...el vull amb les tres Bs...(bueno, bonito, barato)complicat ja ho sé!
Moltes gràcies!!!!
:D :D :D
Bé, ja fa uns dies q em ronda pel cap, una escapada a Carcassone (França) amb un parell de companys i les parelles..la qüestió és: quina ruta agafo??...algú que ho hagi fet em pot aconsellar…surto des de Tarragona…teníem pensat pujar en dissabte fer nit allí i tornar el diumenge, i pot ser...de baixada passar per Andorra a comprar un parell de cosetes...un casc nou per exemple...(també accepto recomanacions per això...el vull amb les tres Bs...(bueno, bonito, barato)complicat ja ho sé!
Moltes gràcies!!!!
- Topota89
- Presentats
Re: Destí Carcassonne...però...per On Vaig??
per cert...em sembla que la he liat una mika...aquest tema tenia q anar al forum de rutes cròniques i viatges oi???
sorry...
sorry...
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Primer de tot comentar-te que ja tens el post a Rutes i Cròniques...
Segon, per anar-hi hi ha moltíssimes opcions... i més creuant els Pirineus! Potser anant per Puigcerdà, Ax-les-Thermes i Quillan seria una opció... i l'altre per Mont-Louis i Matemale... carreteres fantàstiques.
Espera que apareguin els entessos en la zona i veuras com et munten una ruta per no oblidar, que els de la zona d'Osona i Girona se les coneixen prou bé aquestes rutes!
Fins aviat!
Primer de tot comentar-te que ja tens el post a Rutes i Cròniques...
Segon, per anar-hi hi ha moltíssimes opcions... i més creuant els Pirineus! Potser anant per Puigcerdà, Ax-les-Thermes i Quillan seria una opció... i l'altre per Mont-Louis i Matemale... carreteres fantàstiques.
Espera que apareguin els entessos en la zona i veuras com et munten una ruta per no oblidar, que els de la zona d'Osona i Girona se les coneixen prou bé aquestes rutes!
Fins aviat!

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Recordar-te que si baixeu el diumenge i voleu anar a Andorra a partir de les dues la majoria de botigues estan tancades.
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Topota89
- Presentats
Gràcies Carles...el post ja està on toca..i en quant al meu dubte...ja puc començar a fer-me idees...tot i q l'Albert ja em va comentar...si no m'equivoco...aquesta de Puigcerdà! em va dir com tu, que hi havia unes carreteres força maques!
James, gràcies...ja no hi pensavaaa!!!!uohh!!..ho tindré en compte
James, gràcies...ja no hi pensavaaa!!!!uohh!!..ho tindré en compte
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Bé la veritat jo venint com ven des de Tarragona poques coses faria, encara que lagu segur que et dira per fer més. Però jo em limitaria a pujar per Puigcerdà, direcció Mont-louis, aqui pararia a donar un tomb que és bastant maco i desprès ja agafaria direcció Vilafranche. Penso que ja son Km.
I si l'endemà vols anar a Andorra et veig una pallissa guapa, eh.
I si l'endemà vols anar a Andorra et veig una pallissa guapa, eh.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo faria aquesta : (potser es que les altres alternatives que et diuen ja les he fet massa ) ;) ;)

Vssssssss
007

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Topota89
- Presentats
Gràcies Sagal, prenc nota Mont Louis...cal visitar-ho!!!
James....impressionant!gràcies!ets un artista!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Topota89" post="94469"]Gràcies Sagal, prenc nota Mont Louis...cal visitar-ho!!!
:D :D :D[/quote]
Mont-Lluís cal visitar-lo i Vilafranca també ;)
:D :D :D[/quote]
Mont-Lluís cal visitar-lo i Vilafranca també ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
A mi, personalment, Mont-louis em va decebre bastant
, el més maco és a fora, o sigui les muralles que son patrimoni, la resta és una mica decadent i descuidat. En canvi Vilafranche, és impressionant de veritat, tot i que molt turístic.
Si fas la ruta que et comenta en James, et queda apropet un poble que es diu Mirepoix, si pots para-hi, a mi em va encantar, està tot restaurat i la plaça portxada és preciosa i amb unes terrases i uns cafès xulissims.
Ara, si no l'has fet mai, la veritat és que la carretera que puja de Mont-louis cap a Matemale i Quillan, és altament recomanable i només sortir de Mont-louis, hi ha el trencall dels llacs de la Bollosa, que també és genial si t'agrada la natura.
En fi, facis la ruta que facis, disfruta-la i ja explicaràs.
Bon viatge
Si fas la ruta que et comenta en James, et queda apropet un poble que es diu Mirepoix, si pots para-hi, a mi em va encantar, està tot restaurat i la plaça portxada és preciosa i amb unes terrases i uns cafès xulissims.
Ara, si no l'has fet mai, la veritat és que la carretera que puja de Mont-louis cap a Matemale i Quillan, és altament recomanable i només sortir de Mont-louis, hi ha el trencall dels llacs de la Bollosa, que també és genial si t'agrada la natura.
En fi, facis la ruta que facis, disfruta-la i ja explicaràs.
Bon viatge
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Topota89
- Presentats
Gràcies gent!...em sembla que necessitaria més dies dels que tinc o bé una nova sortida...vilafranche..em queda molt lluny per fer-ho tot en un cap de setmana!!
:D:D:D
:D:D:D
- GUSPIRES I DORIS
- Presentats
- Entrades: 24
- Membre des de: dj. ago. 13, 2009 3:05 pm
Bon dia:
No se si has anat mai a Carcassonne, pero pensa que hi ha força per veure, aixi que intenteu arribar-hi aviat perque si no no us donara temps a disfrutar del conte de fades.
Saluts i que vagi be
A10, A10
No se si has anat mai a Carcassonne, pero pensa que hi ha força per veure, aixi que intenteu arribar-hi aviat perque si no no us donara temps a disfrutar del conte de fades.
Saluts i que vagi be
A10, A10
- Topota89
- Presentats
Doncs no hi he anat mai...però ho tindré en compte tmb ...i si algú vol recomanar algun racó o raconet...o alguna història màgica o conte de fades...estic encantat d'escoltar-ho!!!
Gràcies!!
Gràcies!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Allà ja t'explicaran l'història de Madame Carcas ;)
Vsssssssss
007
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep