Accident De Moto
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Accident De Moto
hola companys-es, abans de ahir vaig tenir una topada amb un cotxe, vaig a treballar amb la moto i al vespre en plegar per anar cap a casa, al entrar a (manlleu) cuan arribes als semaforos marquen una ratlla al mig de la "avinguda de roma" amb lo cual queden dos carrils, al atravesar al semafor la ralla desapareig, pero els cotxes continuen fen dos carrils igual, despres ve una cruilla que es pot tirar a lesquerra, lo normal es que els vehicles que volen anar a lesquerra es posen al carril esquerra ( dic carril per que venim del semafor anterior que hi ha la ralla marcan dos carrils) despres no hi ha ralla marcada fins uns 50-60 metres abans de arribar a laltre semafor, be dons jo al segon semafor el trobo en vermell i puc triar carril amb posu el de lesquerra, ala meva dreta un cotxe, es posa vert i surtim i cuan som a la alçada de que es pot creuar a la esquerra, yo anava mes o menys ala altura de la porta del derrera del cotxe i veig el entermitent esquerra del devant i va girar de cop envein per alla on anave yo, resultat de colisio al devan lateral del cotxe , yo vaig surtir volan de la moto , la moto al terrra i yo al derrera, un cop mol fort ala cuixa i al peu, res trencat per sort portaveles sabates de proteccions amb ferros i amb van salvar de que amb destroçes el meu peu dret,( la sabata de protecio la tinc per llençar, va quedar destroçada)ara amb van surtin els morats del cos , son de tots colors uns dies de repos i espero que res mes, QUE opineu aixo que abans uns metres abans de arribar el semafor hi ha marcada una ralla marcan dos carrils i despres desapareig fils laltre semafor? demoment varem fer un parte amistos no varem posar ningu culpable( que decideixin les compañies) ya os anire informan salutacions VVVVVVSSSSSS
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Re: Accident De Moto
Ondia!!!!
Sap greu aixo, que et recuperis aviat, i que tinguis sort amb la companyia.
Sap greu aixo, que et recuperis aviat, i que tinguis sort amb la companyia.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai noi, tu de moment preocupat de recuperar-te.
El tema companyies,per desgràcia, ja és més complicat. Tingues en compte que de vegades, tot i haver fet parte amistós, entre les companyies tenen uns convenis i unes històries que no saps mai per on et poden sortir.
En fi, espero que no sigui res.
El tema companyies,per desgràcia, ja és més complicat. Tingues en compte que de vegades, tot i haver fet parte amistós, entre les companyies tenen uns convenis i unes històries que no saps mai per on et poden sortir.
En fi, espero que no sigui res.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Em sap greu, noi, però agafat-t'ho pel costat bo: 1) pel que podia ser te n'has sortit prou bé i 2) ja no hi ha excusa per no comprar una moto nova.
Salut!!!
Salut!!!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
L'important es que no es res de greu, millora't i després a veure els de l'assegurança...
Vsssss
Vsssss
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Cuida´t i si necesites algo, ja ho saps :kiss
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Cuidat i recuperat aviat, i fes-te fotos (en color) dels morats. Et poden servir en cas de no arribar a un acord amistòs i si no sempre serveixen de record. Ferides de guerra que deien els avis. :lol: :lol: . Bromes a part, fa anys vaig tenir un accident semblant amb un cotxe que va girar a l'esquerra des del carril dret, però no hi havia senyalització horizontal. Em van donar la culpa tot i haver fet el parte amistós. El que no sé si es pot reclamar a l'Ajuntament. Que opini algún expert. Un altre reflexió és la necesitat d'anar SEMPRE protegit per anar amb moto. Encara que sigui per anar a comprar tabac a la cantonada. A vegades imagino que pasaria amb alguns d'aquest que van amb espardenyes i samarreta només de relliscar a 30 km/h :roll: L'asfalt és com paper de vidre....En fí, recuperat aviat i que puguis tornar a la moto ben d'hora.
Més que mai: Salut i Motos!
Més que mai: Salut i Motos!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Carai, company, quin ensurt! :shock: Menys mal que no ha estat res, però ja ens ho explicaràs al cap de dos dies, que és quan surt el mal. :oops:
Com a opinió personal crec que has fet malament en fer un part amistós i que el cotxe no accepti la culpa. :tremolant El que es va fer mal ets tú, no el del cotxe, i els desperfectes són a la moto, no al cotxe.
Referent a això que diu l'Espia....
[quote user="Espia" post="94621"] A vegades imagino que pasaria amb alguns d'aquest que van amb espardenyes i samarreta només de relliscar a 30 km/h :roll: L'asfalt és com paper de vidre....[/quote]
Quan en una sortida de Mototurisme apareix algú així em fico malalt, i no puc evitar dir-li que si us plau, NO va correctament equipat per sortir amb nosaltres. I la majoria ho entén, per sort. Els que no ho han entès ja no han tornat a sortir amb nosaltres. ;)
Com a opinió personal crec que has fet malament en fer un part amistós i que el cotxe no accepti la culpa. :tremolant El que es va fer mal ets tú, no el del cotxe, i els desperfectes són a la moto, no al cotxe.
Referent a això que diu l'Espia....
[quote user="Espia" post="94621"] A vegades imagino que pasaria amb alguns d'aquest que van amb espardenyes i samarreta només de relliscar a 30 km/h :roll: L'asfalt és com paper de vidre....[/quote]
Quan en una sortida de Mototurisme apareix algú així em fico malalt, i no puc evitar dir-li que si us plau, NO va correctament equipat per sortir amb nosaltres. I la majoria ho entén, per sort. Els que no ho han entès ja no han tornat a sortir amb nosaltres. ;)

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Espero que et recuperis aviat,ara toca cuidar-se.Estic d´acord amb en Randy crec
que no és bona idea fer un parte amistòs.El millor de tot és cridar els senyors
mossos i que ells facin l´atestat,per això estan no?.En aquest cas tu has tingut totes
les de perdre i les assegurances ja sabem com funcionen,a l´hora de pagar sempre
hi ha "mogudes".Fins aviat
que no és bona idea fer un parte amistòs.El millor de tot és cridar els senyors
mossos i que ells facin l´atestat,per això estan no?.En aquest cas tu has tingut totes
les de perdre i les assegurances ja sabem com funcionen,a l´hora de pagar sempre
hi ha "mogudes".Fins aviat
Que gran aquest de Bilbao

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ei, em sap molt de greu, si necesites alguna cosa saps que soc de Calldetenes i tinc temps lliure.
El més important és que el mal dins de tot ha set lleu, ja saps no quedis.
Arreveure
El més important és que el mal dins de tot ha set lleu, ja saps no quedis.
Arreveure

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola companys.
sens dubte i per lo que explicas has estat de sort,si arrives a anar desprotegit.....no ens podem distreure ni un moment i sempre em d'estar alerta,si tu no t'has fet dintre de tot res,la moto ja l'arreglaras i amb la cia posat en contacte perque si tenen acords el mes probable es que donaran la rao al que menys danys tingui.
que et milloris i sort en la reclamacio.
sens dubte i per lo que explicas has estat de sort,si arrives a anar desprotegit.....no ens podem distreure ni un moment i sempre em d'estar alerta,si tu no t'has fet dintre de tot res,la moto ja l'arreglaras i amb la cia posat en contacte perque si tenen acords el mes probable es que donaran la rao al que menys danys tingui.
que et milloris i sort en la reclamacio.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
El mes important es que estiguis bé i et recuperis el mes aviat possible, en quan al accident, estic d'acord amb els companys que et diuen que haguessis tingut de fer atestat.
Salut i anims.
Salut i anims.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Sort que no ha sigut gaire.....
A recuperar-se i bona sort amb la companyia.
A recuperar-se i bona sort amb la companyia.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Moltes gracies a tots , yo amb vaig recuperan mol be el divendres tinc que anar ala mutua i amb donaran el alte per anar a treballar, ara ya nomes amb queden els morats i alguna molestia al costat, veig que amb recupero prou depresa aixo si amb prenc algun calman. Avui ma trucat el policia local de manlleu el cual ens va pendre declaracio del fets, ma demanat primer per el meu estat de saludi com que vaig anar a ferme un reconeixement medic volia el escrit del metje, pero com que no hi ha res trencat i cap lligament ferit, diu que no cal que li porti res, li he demanat avera com ho veia ell" si era yo culpable" i ma dit que no, que habia mirat la normativa de transit i si la calçada fa 6 metres don per dos carrils siguin o no marcats, per lo tant la avinguda on va ocorrer fa mes de 6 metres, les declaracions que vaig fer yo in situ , son les mateixes que va fer la noia del cotxe( esperem que la compañia de asegurances no les canvin) SAGAL moltes gracies ya se que som veins de pobles, avui ancare no surtire de casa per fer repos absolut, pero dema ya vull anar a adressar la palanca de fre de la moto, be menrrotllo mol pero os vaig dir mes o menys els resultats de la meva moto plastics la palanca de fre de peu torta, la maleta es va trencar el piu de sucjecio per lo tant la maleta va surtir disparada, i poca cosa mes , la meva filla va venir a buscarme la maleta i yo vaig poder continuar amb la moto fins a casa, el cotxe en va surtir mes malparat que la meva " kawa" el cotxe la direcio trencada radiador trencat para cops arrancat de tos dos cantons, osigui que fins que no sel va emportar la grua el cotxe no es va moure, deunido,, moltes gracies a tots-es els que os heu preferit amb algu, mol agrait, os tindre asebantats del tema, SALUD
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
En primer lloc, et voldría dessitjar una recuperació molt ràpida de les teves lesions. Com molt bé han dit alguns companys, lo principal és la teva integritat física. La moto té reparació, el nostre cos, de vegades no.
En segon lloc, m'agradaría demanar, sisplau, que la gent que no en sap d'aquests temes no opini tan a la lleugera, perquè al 90% de les vegades es diuen autèntiques bajanades. :evil:
En segon lloc, m'agradaría demanar, sisplau, que la gent que no en sap d'aquests temes no opini tan a la lleugera, perquè al 90% de les vegades es diuen autèntiques bajanades. :evil:
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Carai Cabirol,
Quin ensurt, sobre tot recuperat la resta ja es farà. Es important que el municipal hagi dit això, però ja han dit abans que mai se sap amb les companyies.
M'en alegro molt que no hagi estat massa cosa. Cuida-t!!!
Quin ensurt, sobre tot recuperat la resta ja es farà. Es important que el municipal hagi dit això, però ja han dit abans que mai se sap amb les companyies.
M'en alegro molt que no hagi estat massa cosa. Cuida-t!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Un cop de mala sort. Espero que et recuperis aviat!!!!
Anims!
Un cop de mala sort. Espero que et recuperis aviat!!!!
Anims!
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep , Cabirol...quin ensurt!
M'alegra llegir que ja estas gairebé recuperat del tot, es ho més important.
Respecte al cotxe que dius que va quedar molt xafat...carai, això si que és una sorpresa...perdona tu no seràs el que anava amb un mobilette i va xocar amb el tren, el qual va descarrilar i després et vas donar a la fuga? :D :D :D
Es conya, però normalment els cotxes acaben amb una simple rascada i prou...a diferencia de nosaltres que sortim més malparats.
Salut...
M'alegra llegir que ja estas gairebé recuperat del tot, es ho més important.
Respecte al cotxe que dius que va quedar molt xafat...carai, això si que és una sorpresa...perdona tu no seràs el que anava amb un mobilette i va xocar amb el tren, el qual va descarrilar i després et vas donar a la fuga? :D :D :D
Es conya, però normalment els cotxes acaben amb una simple rascada i prou...a diferencia de nosaltres que sortim més malparats.
Salut...
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Cabirol, lo mes important es que no t'haguis fet gaire mal i que ho puguis explicar amb la tranquilitat amb que ho fas. Veig que els consells dels companys son molt acertats i, si em permets un altre consell fruit de la meva experiècia personal, busca't un bon advocat: normalment, l'advocat de la companyia el que fa son tractes amb l'altre companyia d'assegurances i et donen el que els hi sembla encara que no sigui culpa teva. Si n'agafes un privadament, la companyia l'ha de pagar segons uns baremos que ja tenen establerts (i si s'ha d'afegir alguna cosa, sempre hi surts guanyant). Per el que em va pasar a mi i abans al meu fill, si necessites més informació, estaré encantat en donarte-la per si et pot servir per alguna cosa.
Millora't company i segueix amb les proteccions: FUNCIONEN!!!!
Millora't company i segueix amb les proteccions: FUNCIONEN!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ostres Cabirol, sort que no ha estat res, només quatre morats i prou.
Sobte força això que dius que el cotxe va sortir més malparat que tu, no hi ha res com les motos «d'abans» ;)
Sobte força això que dius que el cotxe va sortir més malparat que tu, no hi ha res com les motos «d'abans» ;)