PERQUÈ ES PIQUEN ELS "ENLLAUNATS"?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
arturg
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 7:44 pm
Ubicació: Terrassa

PERQUÈ ES PIQUEN ELS "ENLLAUNATS"?

Entrada Autor: arturg » dg. oct. 25, 2009 6:33 pm

Suposo que haureu observat un fenòmen que sovint es produeix circulant sobretot per l'estat espanyol (no pas a l'estranger on els cotxes s'aparten per deixar-te passar) i és que tu vas tranquilament per una secundària o fins i tot per l'autopista, encara que menys, i quan t'acostes a un cotxe o vehicle de quatre rodes i sense provocar-lo de cap manera, va el tio i es pica, i li entren unes ganes boges de jugar-se la vida en cada curva, com si volgues demostrar que li pot fotre canya a una moto de 100cv...(la meva). M'ha passat sovint i fins i tot m'he trobat amb un defender en una secundaria que el tio es posava a 140. Al cap d'una estona, quan ja t'han fet la "demo jugable" els baixa l'adrenalina i tornen a comportar-se com personetes...no us hi heu fixat? Algú té una explicació per aquest fenòmen? he mirat x internet i no he trobat cap forum on es toqués el tema amb rigor...i fixeu-vos que entre motos, rarament hi ha piques... :lol:
Honda CBF 1000, Terrassa

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: PERQUÈ ES PIQUEN ELS "ENLLAUNATS"?

Entrada Autor: Carles » dg. oct. 25, 2009 7:31 pm

Bones!!!

És una llàstima, però és veritat... és qüestió de visualitzar una moto per el retrovisor, i entrar unes ganes terribles de "aquest no em passa amb la moto"...

El diumenge passat ens va passar el mateix amb un Lotus Elise tornant de Sort, una vegada vam deixar a una part del grup a Ponts per tornar cap a casa via Calaf i Igualada, al poc de sortir de Ponts se m'enganxa a darrera, i a la que va poder va començar a avançar-nos, ve un de cara i el tio segueix (pensava que tenia més motor l'andrònima aquella), i al final vaig acabar lleugerament "cabrejat" perquè el tio no baixava del burro i gairebé ens fot fora de la carretera... i llavors em vaig sentir obligat a demostrar-li la potència de la moto... i li va quedar clar! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

I tot va venir perquè tot just sortir de Ponts el vaig adelantar, juntament amb altres cotxes...

I d'històries com aquestes n'hi ha per aborrir! A veure quines expliquen els demés!

Fins aviat!
Imatge

Frstrom
Presentats
Entrades: 295
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
Ubicació: Riells viabrea

Entrada Autor: Frstrom » dg. oct. 25, 2009 8:25 pm

Sense anar mes lluny , avui m´ha passat a mi , un cotxe enganxat al darrera , jo tenia presa i mentres mes li fotia jo ell tambe,jo adelantant cotxes ell tambe,al final em arrivat a un tram en obres amb la linea en groc , i aqui es on ell deu haver penssat "he guanyat" m´ha adelantat en plena ratlla continua i groga , cosa que jo tinc sagrat el adelantar amb continua , pero bueno aquest payo avui deu ser feliç.Llastima que no es trobes una patrulla del mossos de cara.
Vsssssssssssssssssssssss.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. oct. 25, 2009 8:30 pm

Hauriem de fer com varen fer a França fa uns anys, Trencar algun retrovisor.
Mira l'Ignasi d'aqui a Mototurisme i cunyat del meu germà, el va passar una moto, ell anava amb cotxe i li va fotre un cop de bat de beisbol a sobre el capo del cotxe, no se perque pero li van fer.
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 25, 2009 11:40 pm

És un tema que no em preocupa gens ni mica, la veritat. Si un cotxe s'em pica, el deixo passar. :D Faig feliç a una persona.

I si s'em pica una moto també, també el deixo passar. :D

El que no suporto és que m'adelantin a les baixades de mtb. Això sí que no!!!! :enfaduu
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dl. oct. 26, 2009 5:11 pm

la explicacio es molt senzilla. : POCA QUANTITAT O ABSENCIA TOTAL DE VIDA SEXUAL SATISFACTORIA ( no es compten els auto-homenatges o el sexe de renting), quan veieu un sonat d'aquest. l'heu de deixar en pau, que li passi el calenton
Atramuntanat l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 28, 2009 6:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 26, 2009 5:13 pm

JO algun cop tambe faig el qeu comenta el carles...pero la majoria de les vegades, passes d´ells .
Ell es feliç i amb dos o tres quilometres tl´el trobes que esta darrera un camio, no pot avançar i a la minima amb la moto avances el camio i el cotxe.
I tots dos feliços. Ell abans pq ha pogut "guanyar" a la moto, i tu per el moc que li fots eleganment despres ;)
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. oct. 26, 2009 7:35 pm

[quote user="Steelman" post="94395"]JO algun cop tambe faig el qeu comenta el carles...pero la majoria de les vegades, passes d´ells[/quote]

Bones!!!

Quasi SEMPRE el deixo passar sense més... si és feliç així, no li treiem la il.lusió. Però a vegades, i si les condicions ho permeten... "juguem" una miqueta... :roll: :roll: :roll: :roll: Sense arribar a fer el burro... perquè si ho intentes, el del cotxe ho farà més...

En fi... seguirem circulant com fins ara, que sembla ser que va prou bé!

Fins aviat!
Imatge

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dt. oct. 27, 2009 7:41 am

[quote user="arturg" post="94247"] tema amb rigor...i fixeu-vos que entre motos, rarament hi ha piques... :lol:[/quote]

Arturg, molt d'acord amb el que dius menys en aquesta darrera frase. Entre les motos també hi han "picats" i perillossos, per cert (potser més que els dels enllaunats). Com a clar exemple, en una sortideta per la carretera de Tossa a Sant Feliu, una Goldwing francesa que, en veure en James Bond al darrera seu, va voler fer un avançament per deixar-lo endarrera. Va anar de uns 2 cms. que no es deixa la pell amb el cotxe que l'hi venia per devant!!! Aixó si, s'hi va deixar els ous perque quan va poguer, va parar per tornar-los a buscar. (esperem que els trobés).
Normalment, quan un cotxe es pica, el deixo pasar perque solen ser perillossos i jo tinc sempre les de perdre. Tal com algú ha dit...ens veiem en el proper semàfor o camió.
En lo de fotre cops de bats de beisbol a les llaunes ho trobo de gamberros, no de moteros. De totes maneres, una vegada em vaig posar en paral.lel a un cotxe i l'hi vaig dir de tot menys guapo: mentre jo estava al seu darrera, aprofitava per rentar el parabrisa... i dutxar-me a mi. I no una, sino moltes vegades. Em va deixar ben xop!!!!.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 27, 2009 9:35 pm

hola a tots.
el perill dels enllaunats es que no controlin i et donguin un cop fente caure,el millor es deixar-los estar perque ademes amb la de sonats que hi ha a les carreteres i carrers,tu treus un bate (que ja em diras quin tipus de persona s'ha de ser per anar amb un bate pel carrer) i et treuen una pistola o alguna cosa pitjor,com diuen alguns,bromitas las minimas.
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. oct. 28, 2009 11:59 am

La resposta és clara ENVEJA !!!!!!!!!

arturg
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 7:44 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: arturg » dc. oct. 28, 2009 5:43 pm

[quote user="Randy-650" post="94328"]És un tema que no em preocupa gens ni mica, la veritat. Si un cotxe s'em pica, el deixo passar. :D Faig feliç a una persona.

I si s'em pica una moto també, també el deixo passar. :D

El que no suporto és que m'adelantin a les baixades de mtb. Això sí que no!!!! :enfaduu[/quote]

Randy, que són les baixades de mtb? (xdona però no caic)
Honda CBF 1000, Terrassa

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. oct. 28, 2009 6:09 pm

[quote user="Atramuntanat" post="94392"]la explicacio es molt senzilla. : POCA QUANTITAT O ABSENCIA TOTAL DE VIDA SEXUAL SATIRFACTORIA ( no es compten ela auto-homenatges o el sexe de renting), [/quote]

VAJA QUE VAN MAL FOLLATS !!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 28, 2009 6:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. oct. 28, 2009 6:11 pm

Jo ho sento, potser perqué he anat poc amb moto, però picar-se o dejar-se de picar ho trobo molt perillós..... que el chasis en moto som nosaltres !!!!!!
Vinga que ens agrada anar en moto i no patir per la moto :mestre

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. oct. 28, 2009 7:13 pm

Jo ho sento, potser perqué he anat poc amb moto, però picar-se o dejar-se de picar ho trobo molt perillós..... que el chasis en moto som nosaltres !!!!!!
Vinga que ens agrada anar en moto i no patir per la moto

Comentari de Mareta. Disculpa Eva, encara no domino la tècnica de citar :oops:

Completament d'acord, i a més a més, com que anant al ritme que vaig, no acostumo a avançar gairebé mai a ningú, tot això que m'estalvio :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 i si m'avancen, com que ja hi estic acostumat se me'n refot :martell :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dc. oct. 28, 2009 9:27 pm

Com diuen els castellanoparlants " Quien se pica, ajos come "

Amb el cotxe potser alguna vegada els hi segueixo el joc, amb la moto mai.
Imatge Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. oct. 29, 2009 12:58 am

[quote user="arturg" post="94652"]

Randy, que són les baixades de mtb? (xdona però no caic)[/quote]

mtb: mountain bike :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 29, 2009 9:17 am

El que es molt divertit es estare n un semafor amb el tipic "SUPERMAN de 20 anys amb la musica (per dir-ho d´alguna manera) al maxim volum, vidres tintats,..i fent sonar el seu tubarro amb accelerades.

SI et miren volen gresca....fas veure que vols "guerra".

Jo alguna vegada he donat algun cop de cas a la moto com si volgues participar al joc....i quant el semafor es posa verd....el tio fa l'idiota tot sol!!!
Una competicio contra ell i la seva brillant inteligencia!
jJAJAJ
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 29, 2009 11:14 am

Holaaaa,

[quote user="Carles" post="94260"]
...a Ponts per tornar cap a casa via Calaf i Igualada, al poc de sortir de Ponts se m'enganxa a darrera, i a la que va poder va començar a avançar-nos...
[/quote]

En aquest tall jo m’hi vaig trobar un Porche Boxter amb el que hi vaig jugar una estona des del darrera, Ho recordes Steelman?

Però normalment la meva reacció espassar d’ells.

[quote user="Kpeps" post="94571"]hola a tots.
el perill dels enllaunats es que no controlin i et donguin un cop fente caure,el millor es deixar-los estar perque ademes amb la de sonats que hi ha a les carreteres i carrers,tu treus un bate (que ja em diras quin tipus de persona s'ha de ser per anar amb un bate pel carrer) i et treuen una pistola o alguna cosa pitjor[/quote]

Totalment d’acord.

:( :( :(
Sort,

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. oct. 29, 2009 11:16 am

Doncs jo a aquests picats els deixo passar, i em quedo darrere seu a una certa distancia, que em vegin, però preveient risc de frenada brusca. I si en provoquen alguna, doncs allà estic de testimoni. :evil: I de pasada veuen que no guanyen. I suposo que de mentre van endevinant el meu pensament.

Respon

Torna a “General”