I VOSALTRES? COM HO FEU ALLÒ DE...?
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
I VOSALTRES? COM HO FEU ALLÒ DE...?
Avui comentava amb un company de feina, motero també, que li havia vist ficar-se els guants per sota de la màniga de la jaqueta. Jo, de sempre, m'he ficat la jaqueta primer i els guants per sobre d'aquesta, ajustant posteriorment el velcro per evitar l'entrada de fred o d'aigua. Malgrat això, avui reflexionàvem què és millor: els guants per fora fan que el fred no entri per la màniga de la jaqueta i fan que l'aigua s'escorri per l'efecte de la velocitat cap a dalt. Però quan la velocitat no és excessiva o ens aturem, l'aigua que ha recollit la màniga va a parar a l'interior dels guants, cosa que s'estalvia si els guants queden per dins de la jaqueta.
Aquest assumpte ha donat per molt a l'hora del cafè, per això us vull traslladar la proposta a vosaltres:
Aquest assumpte ha donat per molt a l'hora del cafè, per això us vull traslladar la proposta a vosaltres:
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 20, 2009 10:10 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: I VOSALTRES? COM HO FEU ALLÒ DE...?
Jo penso que lo seu es portar els guants per fora, doncs l'aigua que no t'entri per el canell...
A més penso que sempre s'han portat per fora no?
A més penso que sempre s'han portat per fora no?
- Bravo
- Presentats
[quote user="AT" post="93769"]Jo penso que lo seu es portar els guants per fora, doncs l'aigua que no t'entri per el canell...
A més penso que sempre s'han portat per fora no?[/quote]
Això és el que jo pensava, però es veu que no. :roll: :roll:
A més penso que sempre s'han portat per fora no?[/quote]
Això és el que jo pensava, però es veu que no. :roll: :roll:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Si fa bon temps, per fora, perquè és més ràpid i còmode de posar i treure. Si plou, millor per dins. Si fa molt de fred i plou, el millor és una jaqueta que tingui doble màniga o guants dobles. Així és pot portar per dins i per fora a l'hora. M'explico? :?:
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Espia" post="93783"]Si fa bon temps, per fora, perquè és més ràpid i còmode de posar i treure. Si plou, millor per dins. Si fa molt de fred i plou, el millor és una jaqueta que tingui doble màniga o guants dobles. Així és pot portar per dins i per fora a l'hora. M'explico? :?:[/quote]
:lol: L'ho millor els guants, agafes un pot i el fogonet, l'aigua que portes recullint durant el viatge i voilà........... ja tenim "carajillo" per tothom!!!!!!!!!!! :b9 :b9
:lol: L'ho millor els guants, agafes un pot i el fogonet, l'aigua que portes recullint durant el viatge i voilà........... ja tenim "carajillo" per tothom!!!!!!!!!!! :b9 :b9
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Sempre per fora, és clar
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo també sóc de portar els guants sempre per fora per evitar l'entrada d'aquell airet tant emprenyador màniga amunt.
Tot i que, els guants que tinc d'hivern, són dels que porten la part del braç doble, és a dir, que pots posar una part per dins la màniga de la jaqueta i l'altra per fora. Cosa que no faig mai per mandra :oops: i per no perdre tant de temps, o sigui, sempre per fora.
Tot i que, els guants que tinc d'hivern, són dels que porten la part del braç doble, és a dir, que pots posar una part per dins la màniga de la jaqueta i l'altra per fora. Cosa que no faig mai per mandra :oops: i per no perdre tant de temps, o sigui, sempre per fora.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
He votat sempre per fora, pero ara a l'hivern amb els guants d'hivern els porto per dins. Son llargs, els guants, pero estrets, i m'hauria de passar una eternitat per posar-los per fora, aixi que per rapidesa els porto per dins, A l'estiu, pero, amb els guants d'estiu, per fora
:cerv
:cerv
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
A´l'hivern per dintra i a l'estiu per fora
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Super_coco
- Presentats
- Entrades: 383
- Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
- Ubicació: l'Aldea (Tarragona)
Doncs els d'estiu son curts i ni per dins ni per fora, els d'entre temps per dins la maniga i els d'hivenr per fora.

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Doncs a l'hiver, per fora. així l'aire no m'entra per les mànigues.
A l'estiu, per dins, així l'aire entra per les mànigues.
:lol: :lol:
A l'estiu, per dins, així l'aire entra per les mànigues.
:lol: :lol:
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Iep! Ara que hi penso! Amb els guants d'estiu ho porto al revés...
Es a dir...
Els guants gruixuts d'hivern els porto per fora (Impossible per dins perque son llargs i penso que estan fets per agafar la jaqueta.
Però els guants d'estiu els porto per dins la jaqueta..... Tambe perque la jaqueta d'estiu m'ho permet.
Es a dir...
Els guants gruixuts d'hivern els porto per fora (Impossible per dins perque son llargs i penso que estan fets per agafar la jaqueta.
Però els guants d'estiu els porto per dins la jaqueta..... Tambe perque la jaqueta d'estiu m'ho permet.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Entenc que tot depèn dels guants que t’hagis comprat. Jo en tinc uns d’hivern amb doble canell, ideals per quan plou força o si fa molt de fred, però no me’ls poso quasi mai per que son molt gruixuts i entretinguts de posar. Normalment en porto un amb el canell molt ample, que porten la seva goma per estrènyer, que no me’ls podria pas posar per dintre de la màniga de la jaqueta, que si ha de ser estreta.
Els que tinc ara d’estiu son curts i ajustats, impossible posar-te’ls per fora, però en vaig tenir uns que eren llargs i amb el canell molt estret i aquests si que els duia per dintre.
:???: :???: :???:
Entenc que tot depèn dels guants que t’hagis comprat. Jo en tinc uns d’hivern amb doble canell, ideals per quan plou força o si fa molt de fred, però no me’ls poso quasi mai per que son molt gruixuts i entretinguts de posar. Normalment en porto un amb el canell molt ample, que porten la seva goma per estrènyer, que no me’ls podria pas posar per dintre de la màniga de la jaqueta, que si ha de ser estreta.
Els que tinc ara d’estiu son curts i ajustats, impossible posar-te’ls per fora, però en vaig tenir uns que eren llargs i amb el canell molt estret i aquests si que els duia per dintre.
:???: :???: :???:
Sort,
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2575
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Com diu l'Espia si els portes per fora i plou, ja poden ser de Gore tex, simpatex o mira que tex, que tota l'aigua que s'escorre de l'equip acaba a dins. :???:
Sempre per fora, per comoditat i si plou, per dins amb molta feina i una mica d'ajuda. Que no és gens fàcil posar-los per dins ben ficats. :oops:
Salut.
Sempre per fora, per comoditat i si plou, per dins amb molta feina i una mica d'ajuda. Que no és gens fàcil posar-los per dins ben ficats. :oops:
Salut.
Salut i kilómetres
- Bravo
- Presentats
[quote user="Siono1000" post="94217"]Com diu l'Espia si els portes per fora i plou, ja poden ser de Gore tex, simpatex o mira que tex, que tota l'aigua que s'escorre de l'equip acaba a dins. :???:
Salut.[/quote]
Paraules sàvies, Maestro.
Salut.[/quote]
Paraules sàvies, Maestro.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Sempre per fora.
La jaqueta de pell potser va més arrapada al braç que no pas les de cordura i els guants es posen pel damunt de la màniga amb més facilitat que per dins.
Si plou em poso els guants de goma per sobre el de pell d'estiu.
Els guants de goma s'arrapen fort i poques vegades entra aigua a no ser que quedi alguna arriba a l'impermeable :(
La jaqueta de pell potser va més arrapada al braç que no pas les de cordura i els guants es posen pel damunt de la màniga amb més facilitat que per dins.
Si plou em poso els guants de goma per sobre el de pell d'estiu.
Els guants de goma s'arrapen fort i poques vegades entra aigua a no ser que quedi alguna arriba a l'impermeable :(
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
esta mes clar que l'aigua , s'han de dur per fora.
si tels poses per dins i vas rapid l'aire i el fred entren mes depresa i si vas apoc a poc tamb acava entran.,per lo tant per fora.
esta mes clar que l'aigua , s'han de dur per fora.
si tels poses per dins i vas rapid l'aire i el fred entren mes depresa i si vas apoc a poc tamb acava entran.,per lo tant per fora.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo els porto per dins. La jaqueta té una cremallera, poso els guants per dintre i tanco la cremallera i com que queda a pressió no entra l'aire.