SANTI PIELLA
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
SANTI PIELLA
Santi Piella, ex piloto de enduro y motocross, ha fallecido
Piella se hizo conocido en el MX por su pilotaje espectacular
30/10/2009
Santi Piella, uno de los pilotos «off-road» nacionales más destacados de la década de los ochenta y principios de los noventa falleció el pasado 27 de octubre a los 44 años, víctima de un cáncer.
DESCANSI EN PAU
Piella se hizo conocido en el MX por su pilotaje espectacular
30/10/2009
Santi Piella, uno de los pilotos «off-road» nacionales más destacados de la década de los ochenta y principios de los noventa falleció el pasado 27 de octubre a los 44 años, víctima de un cáncer.
DESCANSI EN PAU
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Re: SANTI PIELLA
Mor l'expilot manlleuenc Santi Piella, a qui enterren aquest dijous
dijous 29 de octubre de 2009 14:19h
Manlleu, | A 2/4 de 4 de la tarda es farà a Manlleu la cerimònia d’enterrament de l’expilot Santi Piella, que va morir dimecres a l’Hospital Sant Jaume als 44 anys a conseqüència d’un càncer que patia des de feia anys.
Santi Piella va ser un dels millors pilots de motocròs i enduro d’Osona. A més, va ajudar joves pilots a iniciar-se en la competició, un dels quals, Nani Roma, el recordava com “un home ple de talent”.
Piella també va ser mecànic, primer al taller del també manlleuenc Joan Cros, amb el qual va competir molts anys, i després amb un negoci propi a Manlleu. Per Nani Roma, que té previst assistir avui a l’enterrament, Piella va lluitar fins l’últim moment contra la malaltia.
Piella va destacar per la seva rapidesa i espectacularitat, però diverses lesions i les avaries li van impedir guanyar grans campionats. El més destacat que va aconseguir va ser el Campionat d’Espanya de trams cronometrats d’enduro el 1988. A la dècada dels 90 va sortir a disputar proves del Campionat del Món.
dijous 29 de octubre de 2009 14:19h
Manlleu, | A 2/4 de 4 de la tarda es farà a Manlleu la cerimònia d’enterrament de l’expilot Santi Piella, que va morir dimecres a l’Hospital Sant Jaume als 44 anys a conseqüència d’un càncer que patia des de feia anys.
Santi Piella va ser un dels millors pilots de motocròs i enduro d’Osona. A més, va ajudar joves pilots a iniciar-se en la competició, un dels quals, Nani Roma, el recordava com “un home ple de talent”.
Piella també va ser mecànic, primer al taller del també manlleuenc Joan Cros, amb el qual va competir molts anys, i després amb un negoci propi a Manlleu. Per Nani Roma, que té previst assistir avui a l’enterrament, Piella va lluitar fins l’últim moment contra la malaltia.
Piella va destacar per la seva rapidesa i espectacularitat, però diverses lesions i les avaries li van impedir guanyar grans campionats. El més destacat que va aconseguir va ser el Campionat d’Espanya de trams cronometrats d’enduro el 1988. A la dècada dels 90 va sortir a disputar proves del Campionat del Món.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
M'has deixat glaçat.
Un campió nat amb dos pebrots ben posats.
Vssssssss al cel
Ramon
Un campió nat amb dos pebrots ben posats.
Vssssssss al cel
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
També hi quedat molt sorprès, hi havia sortit un parell de vegades quan el Santi era un vailet , juntament amb l´Arcarons, per camins, a les travesses que organitzava L´Isern.
Descansi en Pau.
Descansi en Pau.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 30, 2009 6:53 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- STV
- Presentats
- Entrades: 2424
- Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
- Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE
R.I.P.

STV l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 30, 2009 10:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo he quedat de pedre com el Ramon. descansi en pau, era un gran tio, si senyor, el meu condol a tots els familiars i amics

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Descansi en pau,
V'ssss on sigui.

V'ssss on sigui.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Descansi en pau.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Descansi en pau. :(
Pilots com ell feien que la gent estimés el món de la moto de muntanya.
Pilots com ell feien que la gent estimés el món de la moto de muntanya.

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Una gran perdua,si senyor
VVSS al cel.
VVSS al cel.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Fa temps que no sabia res d'ell, aquests ultims anys deuen haver estat molts durs per ell i la seva familia.
Alguns cops haviem coincidit en algun enduro, recordo que un cop em va ajudar a treure la moto d'una rasa on m'havia ficat.
Era un bona persona, i sobre la moto un gran pilot, descasi en pau.
( I gracies per penjar la noticia )
Alguns cops haviem coincidit en algun enduro, recordo que un cop em va ajudar a treure la moto d'una rasa on m'havia ficat.
Era un bona persona, i sobre la moto un gran pilot, descasi en pau.
( I gracies per penjar la noticia )
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 02, 2009 10:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Vssss al cel per el company.....